https://yle.fi/a/74-20236529
Asia ei ole ihan uusi, mutta minulle se on uusi. Ihmettelin ja yllätyin, eihän Tynkkynen ole rikollinen, eikä tietääkseni Britannia homoutta pelkää. Britannia erosi EU-sta muistan kun Tynkkynen hyppi riemusta ilmassa ja taputti käsiä. Jos Britannia olisi vielä Eu-ssa Tynkkynen olisi meppinä kunniavieraana otettu maahan.
Kuka tietää miksi Tynkkysellä on Britanniaan porttikielto? Pääseekö ennään muualle kuin Venäjälle agentiksi.
Miksi Tynkkystä ei päästetä Britanniaan?
22
62
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Minä en päästäisi Tynkkystä mihinkään!
- Anonyymi00002
Tynkkynen
on
EU- VASTAINEN.
sIKSI.
Miksi kannattaa maksaa toisten laskuja
selkokielellä
Suomi on ollut koko eu- aikansa
N E T T O M A K S A J A .
vaikka olemme nyt Eu: n huonoin talous.
Mikä järki ? - Anonyymi00003
- Anonyymi00004
Miksi Tynkkystä ei lähetetä USA:an? Magahan hän on.
- Anonyymi00007
En minäkää ottaisi tuollaista henkilöä, joka häpäisi suomalaiset miehet.
Kun Tynkkynen räksytti kapakassa nuori tyttö pamautti turpaan. Tynkkynen tais haastaa tytön oikeuteen.
- Anonyymi00005
Minä äänestä Tynkkystä
- Anonyymi00008
Olet siis homo, no teillä on melkoinen perspanorinki.
- Anonyymi00006
Tuomittu rikollinen ja vihollinen ihmisyyttä vastaan.
En ihmettele yhtään.- Anonyymi00013
Kepun pj on saanut vankeutta!!!
Muutama persu on saanut sakkoja toden puhumisesta.
- Anonyymi00009
Eu- pilkunnus-simis Umioni
huojuu aivankuin
Sdp kannatus Ruotsissa.
Sosialismissa ei ole vetoa enään. - Anonyymi00010
Sen tuhkaluukku on jo niin loppuun rassattu et kukaan ei enää halua dunkkusta minnekkään paitsi mamu miehet.
- Anonyymi00011
We love all mamu ❤️❤️❤️ T: Perussuomalaiset 🤡
- Anonyymi00012
PERSUT = VALHE !
- Anonyymi00014
"Ilmoituksessa kerrottiin, ettei hänen läsnäolonsa Britanniassa ole yleisen edun mukaista."
Persujen olemassaolo ei ole missään yleisen edun mukaista - Anonyymi00015
Sillä on tuomio vihapuheista yms ja vielä kakkakin housussa
- Anonyymi00016
Pissikö Tynkkynen omille varpaille? Oli kovin innoissaan kun Britannia erosi Euusta. Sai nyt itse vettä niskaan, luulis hävettävän kun on saanut porttikiellon.
Mikä liene syynä, koska Persutkin on ollut kovin hiljaa, ja Tynkkynen itse. Kyllähän Tynkkysen tyyli on mellastaa. - Anonyymi00017
Britteihin ei pääse jos rikostuomioita on henkilölle annettu oikeuden päätöksellä.
- Anonyymi00018
Eli persuista ei monikaan pääse tuonne kun ovat rikollista porukkaa.
- Anonyymi00020
Vigelius ja Tynkkynen ovat hyvin maahanmuuttovastaisia. Kumpikin on tuonut rakkaan miesystävän ulkomailta. Ainakin Tynkkynen on tuonut EU-n ulkopuolelta, oisko ihan afrikasta asti.
Persut on kovasti ollut Nasiman kimpussa joka on tullut 8 vuotiaana Afkanista tänne ja on eikä ole senjälkeen käynyt Afkanissa.
Miten Tynkkysen puoliso kuuluuko hänen rintaansa maalata suomen lippu, joka kertoo hänen olevan suomalainen. Onko hän suomalainenP
https://i.imgflip.com/9ozx4y.jpg- Anonyymi00021
Haluaako kansa seuraavaksi ministeriksi persun joka on mamun rakastaja homppeli ?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Haluaako kansa seuraavaksi ministeriksi persun joka on mamun rakastaja homppeli ?
Onhan tuo irvokasta kun Suomen lippu on piirretty mustan miehen rintaan. Minua se ei haittaa miten Persut reakoi tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53944
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12879En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45808- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20537- 49524
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429