Gekkosen kuvassa saanut aika mojovasti turpiinsa Nannalta,leuka ja posket mustelmilla, mahtoiko mesolangatkin saada kyytiä ja mennä poikki. Ja toi esiintulo 😂, sininen bling bling viitta, missä iso A ja kruunu sen päällä ja kanveesiin lensi kuin leppäkeihäs Nannan iskusta. Saipa hyvät naurut lauantai illalla. Uhot on kovat, teot ei.
Hyvä Nanna, olit ykkönen💪
Katkesiko Martinan mesolangat naamasta
40
183
Vastaukset 40
- Anonyymi00001UUSI
Oli kyllä mahtavaa nähdä, kun tyrkky tyrmättiin, on kuulemma timanttisessa kunnossa just joo. Mahtoiko olla suuri vit*TuS, kun pääsi kotiin. No Muhis varmaan lohdutti.
- Anonyymi00002UUSI
Oli kyllä mahtavaa nähdä, kun tyrkky tyrmättiin, oli juhlapäivä ja sai nauraa. Tässä nähtiin hänen timanttinen kunto, suuret on puheet, löysät teot. Mahtoi vit*ttaa kun pääsi kotiin. No, Muhis varmaan lohdutti.
- Anonyymi00003UUSI
Minä olen onnellinen, kun Nanna Karalahti ja Martina Aitolehti saivat hyvät rahat matsista 💗💗.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olen onnellinen, kun Nanna Karalahti ja Martina Aitolehti saivat hyvät rahat matsista 💗💗.
Olis kyllä voineet saada enemmänkin rahaa ja Nanna yhtä paljon olisi pitänyt saada. No pitää pyytää kunnolla rahaa, ennen kuin suostuu edes lähtee mukaan kehään.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olis kyllä voineet saada enemmänkin rahaa ja Nanna yhtä paljon olisi pitänyt saada. No pitää pyytää kunnolla rahaa, ennen kuin suostuu edes lähtee mukaan kehään.
Täällä ei kukaan tiedä paljonko heille maksettiin.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä ei kukaan tiedä paljonko heille maksettiin.
Niin ette tiedä. Mutta minä satun asian tietää.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin ette tiedä. Mutta minä satun asian tietää.
Etkä tiedä 😆 tietosi on sitä samaa mitä sun tiedot mielikuvitusystävästäsi Martinasta on. Pelkkää hallusinaatiota.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Martinaa sinne oli ensin pyydetty ja Martina tapahtumaa markkinoikin enemmän, Nanna ei lähes ollenkaan. Sitten Martinalle alettiin etsiä vastustajaa. Nelonen media live oli tapahtuman järjestäjä ja tuo on Sanoma Oy:n alainen kuten Hesari ja Iltasanomatkin. Illtasanomat kuitenkin mustamaalasi tapahtumaa ja tietenkin Martinaakin tapansa mukaan.
- Anonyymi00010UUSI
Niin raivoisan mustasukkainen Martinalle nyt tästä Muhiksesta että tuli kahteen kertaan kommenttikin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin raivoisan mustasukkainen Martinalle nyt tästä Muhiksesta että tuli kahteen kertaan kommenttikin.
Joo siitä on nyt raivo revennyt kun Muhis tunnusti rakkautensa ja ensimmäisenä vielä ja omassa instassaan. Itsekin olin hieman yllättynyt.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo siitä on nyt raivo revennyt kun Muhis tunnusti rakkautensa ja ensimmäisenä vielä ja omassa instassaan. Itsekin olin hieman yllättynyt.
Miksi ihmeessä kenenkään raivo repeäisi. Joko kosi Martinaa?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Martinaa sinne oli ensin pyydetty ja Martina tapahtumaa markkinoikin enemmän, Nanna ei lähes ollenkaan. Sitten Martinalle alettiin etsiä vastustajaa. Nelonen media live oli tapahtuman järjestäjä ja tuo on Sanoma Oy:n alainen kuten Hesari ja Iltasanomatkin. Illtasanomat kuitenkin mustamaalasi tapahtumaa ja tietenkin Martinaakin tapansa mukaan.
Katsomot ammotti tyhjyyttään ja lippuja jäi paljon myymättä. Semmonen vetonaula 😆
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos noin hömön ja rasvaisen näköisen jätkän huolii, niin hyvä juttu. Oliko rakkaudentunnustus eli sanoiko suomeksi rakastan sinua Martina vai lähtikö vanhapiialla peräkamarissa taas laukalle?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muhis kutsuu Martinaa Maraksi. Kaunista....
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Todellakin mauton sisääntulo *timanttiviitassa*, kyllä kansa nauroi.
Toivottavasti maksavat velkojaan palkkioilla.
Karitan saatavat 200.000e
Airolehden velat lähentelee ji miljoonaa, mutt jos edes joku jotain sais.
Todelka ma - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Todellakin mauton sisääntulo *timanttiviitassa*, kyllä kansa nauroi.
Toivottavasti maksavat velkojaan palkkioilla.
Karitan saatavat 200.000e
Airolehden velat lähentelee ji miljoonaa, mutt jos edes joku jotain sais.
Todelka maSe timanttiviitta oli kyllä mauttomuuden huippu! 🤣 Tuli mieleen se aussimiljonäärin aikainen kausi, kun kuvitteli saavansa ne elämänsä suuret prinsessahäät. Olikohan tää viittashow taas sitä samaa mielikuvitusleikkiä koko kansan edessä – epätoivoinen yritys olla edes hetken jotain sellaista, mitä ei todellisuudessa tuu ikinä saavuttamaan? Kun matsi oli ohi ja valot sammui, sai taas huomata, ettei se arki muuttunut miksikään. Hän ei ollutkaan sitä, mitä oli suurieleisesti maailmalle huutanut. Pilvilinnat kaatui sekunneissa, ja käteen jäi vain tyrmäystappio ja ne lähes miljoonan euron velat. Mut ei hätää, nyt Pariisi ja vapaaotteluopiskelut kutsuu! 🤣 Tää on niin taattua Martinaa vuosikymmenestä toiseen: kun yksi rooli epäonnistuu ja todellisuus iskee kasvoille, pitää heti keksiä uusi mahtipontinen lavastus. Saman toistoa, se on sentään pysyvää sen elämässä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos noin hömön ja rasvaisen näköisen jätkän huolii, niin hyvä juttu. Oliko rakkaudentunnustus eli sanoiko suomeksi rakastan sinua Martina vai lähtikö vanhapiialla peräkamarissa taas laukalle?
Jep, Tuon tasoinen ja "rasvaisen näköinen" heppu tuskin mitään syvällisiä rakkaudesta puhelee – kunhan roikkuu mukana tässä ilmaisessa julkkissirkuksessa ja katsoo, mitä etuja siitä saa. Leikkikööt nyt niin kauan kun tätä näytöstä kestää.
Jos nyrkkeilijänä olis oikeasti aikomusta vielä edetä, kannattais varmaan jättää se timanttiviittashow, Martinan laukkujen kantaminen ja somessa uhoaminen vähemmälle. Keskittyis mieluummin treenaamiseen ja niiden todellisten, urheilullisesti merkittävien ottelusopimusten allekirjoittamiseen sen sijaan, että hakee helppoa julkisuutta ja "lellii itseään" show-rahoilla. Mutta kai se Martinan luoma sirkus tarttuu. Tähdenlento joka
tapauksessa 💫 - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunnustiko tosiaan rakkautensa Martinaa kohtaan?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Etkä tiedä 😆 tietosi on sitä samaa mitä sun tiedot mielikuvitusystävästäsi Martinasta on. Pelkkää hallusinaatiota.
Tää pitää niin täydellisesti paikkansa. Hörhö mikä hörhö, onkohan lääkkeet loppu.
- Anonyymi00009UUSI
Ensinnäkin korjaus aloitukseen että Martina oli heti ottelun jälkeen maikkarin, Iltasanomien ja Iltalehden haastattelussa eikä ollut mitään mustelmia kasvoilla eikä ohimosuonet olleet näkyvissä kovinkaan paljon. Ja toiseksi että mesolangat sulaa eli ne on kollageenia.
- Anonyymi00012UUSI
Mustelmat ei näy heti.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mustelmat ei näy heti.
Gekkosen kuva, jossa aloittaja väittää olevan mustelmia, on otettu kun makasi kehässä maassa. Ja sitten tuon ottelun jälkeen haastattelut eikä niissä mitään mustelmia näkynyt. Eli ei mennyt nyt putkeen juttusi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Gekkosen kuva, jossa aloittaja väittää olevan mustelmia, on otettu kun makasi kehässä maassa. Ja sitten tuon ottelun jälkeen haastattelut eikä niissä mitään mustelmia näkynyt. Eli ei mennyt nyt putkeen juttusi.
Tuota kuvaa missä makasi maassa on nyt sitten laitettu joka paikkaan ja Sonja Aiellokin mainosti tapahtuman sivua instastoorissa juuri sillä kuvalla. Sofia Belorf oli käynyt myös tykkäämässä tapahtuman ig:ssä sitä postausta.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuota kuvaa missä makasi maassa on nyt sitten laitettu joka paikkaan ja Sonja Aiellokin mainosti tapahtuman sivua instastoorissa juuri sillä kuvalla. Sofia Belorf oli käynyt myös tykkäämässä tapahtuman ig:ssä sitä postausta.
Kävin katsomassa tapahtuman ig sivua missä Martina tyrmättiin ja siellä kommentoi joku partamies että "koulukiusaaja sai onneksi lättyyn".
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kävin katsomassa tapahtuman ig sivua missä Martina tyrmättiin ja siellä kommentoi joku partamies että "koulukiusaaja sai onneksi lättyyn".
Tuo siis immufightnight ig-sivut.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siellähän oli pääasiassa hyviä kommentteja ja sitten muutamia kommentteja mitkä on täältäkin tuttuja. Ja tosiaan tuo pitkäpartainen mies joka väitti Martinaa koulukiusaajaksi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mustelmat ei näy heti. Turpaan tuli, niin tottakai se on mustelmilla ja turvoksissa
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joka paikkaan 😅 nyt taas palvojan suppea maailmankuva tulee hyvin esiin
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
No mitä sitten? Otatko henkilökohtaisesti?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siellähän oli pääasiassa hyviä kommentteja ja sitten muutamia kommentteja mitkä on täältäkin tuttuja. Ja tosiaan tuo pitkäpartainen mies joka väitti Martinaa koulukiusaajaksi.
Sehän ei muuten oon väite vaan FAKTA!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Wau, mikä uutispommi! Seuraavaksi varmaan kerrot, mitä mieltä joku Seppo74 on asiasta Facebookin puolella?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Apua, ootko varma, ettei se kuva oo jo jokaisen K-Marketin ilmoitustaulullakin kadonneiden kissojen ilmoitusten välissä?! Mä kuulin, et se kuva on liimattu jo kaikille bussipysäkeille, kyläpahasten sähkötolppiin ja perähikiän maitolaitureillekin!
- Anonyymi00031UUSI
Oli varma että voittaa,sininen viitta bling blingillä sisääntulossa kuin olisi jo muka voittanut,varmaan vituttaa kun vanhaa sinkkiämpäriä.
- Anonyymi00032UUSI
Oi miten fiksua,myy sielunsa skeidaan,mummukka rauhoitu ja keskity itsesi kehittämiseen jo.
- Anonyymi00034UUSI
Mites edistyy englannin kielellä opiskelut?
- Anonyymi00035UUSI
Missä hevoset? Onko kiireisen heppamutsin ”projekti” ohi???
- Anonyymi00036UUSI
Mun mielestä sairasta raahata pikkupoika katsomaan kun äiti hakkaa, isä hakkaa, vaikkakin *urheilun* nimissä! Malli saatu jo perhe-elämän aikana: on lupa satuttaa kun ollaan niin hiton urheilullinen perhe.
- Anonyymi00037UUSI
Eihän silikonit vioittuneet?
- Anonyymi00039UUSI
Ainakin leuka tuli kipeäksi. Olisi Nanna saanut iskeä suoraan suuhun, olisi tekohampaat lennelleet.
- Anonyymi00041UUSI
Olen edelleenkin sitä mieltä että Martina on moraalinen voittaja. Eikä hopea ole häpeä. Nythän on pikku hiljaa tullut esiin, että Nannalla on kuin onkin nyrkkeily taustaa ja Martina meni aika kylmiltään otteluun. Ja katsokaa itse miltä näyttäisitte ulkomuodollisesti permannolla nyrkkeily ottelun jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372142
- 56696
- 40643
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62492
- 42490
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23458T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457