Olet aika julma minua kohtaan

Anonyymi-ap

Antaisit vähän armoa.

46

517

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinun kannattaa ehkä jo laittaa viestiä hänelle, suoraan.

• Anonyymi00023
        UUSI

Ei taida onnistua ei oo selvästi mitään suhdetta irl mut suomi24:lla onnistuu suhteilut tietty ihan oman mielen mukaan. Gubbesetä se on taas haaveilemassa yötä myöten.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei taida onnistua ei oo selvästi mitään suhdetta irl mut suomi24:lla onnistuu suhteilut tietty ihan oman mielen mukaan. Gubbesetä se on taas haaveilemassa yötä myöten.

Tai gubbetätikin hän voi olla?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tai gubbetätikin hän voi olla?

Onpa sinulla dikotomiset jaot tulilla taas. Luovuta jo. Sivusta

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No tämä, jotain on pollassa pielessä niilläkin jotka jaksaa jankuttaa sille avaimesta kommunikaatiosta näiden passiivisaggressiivisten rage baittien yhteydessä josta gubbesetä lähtee jatkamaan juttua vähän joka suuntaan, trolli ku on

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko kiva kytätä gubbea....

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Itse kyttään enemmän sitä, miten töhöllä tavalla toiset yrittää guben teksteillä ratsastaa. Ehkä hänkin jolle vastasit ehkä hieman kummallisesti ja ontosti.. TT

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Painelkaa vaan,vaikka sinne ouluun,siittä stalkkaamasta!

• Anonyymi00002

Millaista armoa kaipaat?

• Anonyymi00004

Ettei rankaise minua.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ettei rankaise minua.

Miten hän rankaisee sinua?

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten hän rankaisee sinua?

Tämä on varmaan joku guben rukouspiiri taas, jotain teennäisen protestanttista piehtarointia ym dadaa. T naiselta

• Anonyymi00003

Jos minä olen julma, niin sinä olet brutaali ❤️

• Anonyymi00006

Kaikki ei opi läksyjään pelkällä armolla.

• Anonyymi00026
        UUSI

Julma mies murskaa toisten mieliä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Julma mies murskaa toisten mieliä.

En minä gubbe niin korkeaa arvosanaa antaisi sinun vaivannuttavan pskalle naisten solvaamiselle, mutta pääasia, että itte tuntuu siltä, että hyvin sutii ns. T naiselta

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En minä gubbe niin korkeaa arvosanaa antaisi sinun vaivannuttavan pskalle naisten solvaamiselle, mutta pääasia, että itte tuntuu siltä, että hyvin sutii ns. T naiselta

Kai te nyt sen verran osaatte lukea rivien välejä mitä tämä huuhaavoivottelu on?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kai te nyt sen verran osaatte lukea rivien välejä mitä tämä huuhaavoivottelu on?

Tarpeeksi kova kielto ja itsesuggestio kun päällä voi jatkaa omaa huttuaan tämä Tauno-parka muka-nainen vaikka hamaan tappiin.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Tarpeeksi kova kielto ja itsesuggestio kun päällä voi jatkaa omaa huttuaan tämä Tauno-parka muka-nainen vaikka hamaan tappiin.

Kyllä gubbe on julma mies ja murskaa mieliä

• Anonyymi00007

Jumala tai tuomari armahtaa. En minä.

• Anonyymi00008

Tuolta se todellisuus minustakin tuntuu, mutta pakko käsittää se asia, ettei kukaan toiseen rakastunut ihminen toimi niin tätä kohtaan, ei ainoakaan.

• Anonyymi00009

Et sinä täällä ole itse. Se on se esittäjä. Se saatanan vttupää joka ratsastaa sinulla, käyttää sinua hyödykseen nähdä jne.loinen

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Et sinä täällä ole itse. Se on se esittäjä. Se saatanan vttupää joka ratsastaa sinulla, käyttää sinua hyödykseen nähdä jne.loinen

Esittäjä?

• Anonyymi00010

Olen kivoille kiva ja kusipäille kusipää. Kaikki saa ansionsa mukaan.

• Anonyymi00012

Tämä! Samaa mieltä.

• Anonyymi00034
        UUSI

Juu, on minunkin elämänfilosofia, siinähän väittelevät ihan mukava se on mulle ollut kun joku yrittää tehdä mielipahastaan ihan vaikka oman käytöksensä takia koko kolhoosin asiaa

• Anonyymi00013
      UUSI

Koetko itsesi täysin syyttömäksi?

• Anonyymi00014
        UUSI

Syyllisyyskö oikeuttaa julmuuden?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Syyllisyyskö oikeuttaa julmuuden?

Tekemäsi asiat ovat johtaneet erinäisiin seikkoihin ja ratkaisuihin?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tekemäsi asiat ovat johtaneet erinäisiin seikkoihin ja ratkaisuihin?

Ratkaisut sulla on poeka housuissas ns. Älä ota kirjaimellisesti😉 En sano muuta mielikuvitusmatkaasi aloituksiin ja kommentteihin avautuen

• Anonyymi00015
      UUSI

Minusta tuntuu, että asioita on tehty niin salamyhkäisesti (kaikki muut ovat tienneet paitsi minä), ettei toinen edes tajua olevansa julma, nyt vasta alan tuota toden teolla epäillä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ja minulle salamykäisyys ja epäselvyys on aikamoista myrkkyä. Olen voimakkaasti tunteva ja kokeva ja jos tunnetila lähtee kehittymään "väärään" suuntaan, sitä on jo vaikea korjata ts. minun sosiaalisuus katoaa siinä hetkessä.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja minulle salamykäisyys ja epäselvyys on aikamoista myrkkyä. Olen voimakkaasti tunteva ja kokeva ja jos tunnetila lähtee kehittymään "väärään" suuntaan, sitä on jo vaikea korjata ts. minun sosiaalisuus katoaa siinä hetkessä.

Johan tuota viime kuun puoles välissä olit sosiaalinen oikein olantakaa. Oikein polyamorista merkkipäiviä vietitte. Luuletko etten tiedä sinun liikkuvan silloin kun minä nukun.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Johan tuota viime kuun puoles välissä olit sosiaalinen oikein olantakaa. Oikein polyamorista merkkipäiviä vietitte. Luuletko etten tiedä sinun liikkuvan silloin kun minä nukun.

Taisi mennä ohi kuin nukkuvan rukous.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Taisi mennä ohi kuin nukkuvan rukous.

Ei sitten sinulle.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko aloittajaäijä odotettavissa, että tämä sama "pöliämorialinja" jatkuu millä vedätät yksiö iloista väkeä? T naiselta

• Anonyymi00020
      UUSI

Kerro seuraavan kerran viikkoa tai kahta ennen millon jäät pitkälle lomalle.

• Anonyymi00022
      UUSI

Niin, meidänhän piti tehdä se viininmaistelu-matka. Lomista en ole tietoa, tietenkin ainakin viikon loma järjestyisi milloin vain.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei se sitä oo. Oon vaan äärettömän tyhmä. Ei mun pitäis ees osallistua mihinkään. Mä en ymmärrä mistään enää mitään.

• Anonyymi00039
        UUSI

Osallistua mihin?

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Osallistua mihin?

Yhtään mihinkään keskusteluihin juttuihin mihinkään. Täälläkin ymmärrän kaiken väärin.

• Anonyymi00031
      UUSI

Joko tili meni?

• Anonyymi00037
      UUSI

Joiko mies yhteisen tilin tyhjäksi?

• Anonyymi00041
        UUSI

Ei kukaan juo noin paljon.

• Anonyymi00043
      UUSI

Voisi minuakin kohtaan olla armollinen. Kun ei kiinnosta helvettiäkään Afrikka tai afrikan maiden kulttuurit, mutta silti hitto soikoon tyrkytetään Afrikkaa, Afrikasta saapuneita ja kaikkea muuta paskaa, johon minulla ei ole tippaakaan kiinnostusta. Kaikkein vähiten kiinnostaa kolmannen maailman maista saapuneiden naisten integroituminen yms.

• Anonyymi00045
      UUSI

Oletkohan ollut rehellinen itsellesi tunteiden osalta jos neutraalius tuntuu julmuudelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      930
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      781
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      578
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      530
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe