Hätkähdin varmaan hieman, kun tajusin sivusilmälläni näkeväni marssijan olevan sinä. Sori jos tuijotin hetken, mutta sun selkeä pään kääntö antoi selvän viestin. Minäkin käännyin menemään muuhun suuntaan ja varoin uutta kohtaamista. Autossa iski pohjaton suru melkein sain silmät täyteen kyyneliä. Mä rakastin sua niin paljon, tein sen mielestäni sen selväksi sullekin, mutta sinä et, vastasit ei, nyt et halua mua lähellekään ja että mä vainoan. Mä en näe ketään etten puhuisi susta ja en käy missään ettet kokisi että stalkkaan. Kuinka pitkään mun pitää varoa sua? Nytkin jäi pari asiaa. Anteeksi että rakastin eniten ikinä..
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ehkä hän ei huomannut sinua. On suuripiirteisempi perusolemisessaan.
Katso vain kun kohtaatte. Se kertoo mitä on.- Anonyymi00002
En katso, koska sain muilta kuulta hänen sanoneen sellaista, että tiedän välttää. Hän itse voi tulla sanomaa/väärinkäsityksiä meidän välillä. Minä en enää..ap
- Anonyymi00003
Miten voisit tietää hänen perusolemistaan? Ap
- Anonyymi00004
Tuo on niin totta. Jos toiselle järjestää vaikka yllätyksen, pitää varmistaa että jossain vaiheessa yllätyksen kohde saa siitä kuulla, muuten yllätys menee tavallaan ohi. Silloin kun ihmiset kohtaavat satunnaisesti, ei voi oikein selkeästi vaatia, että toinen ihminen huomataan, ellei aivan suoraan mene juttusille ja annetaan tunnistamiselle mahdollisuus.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
En katso, koska sain muilta kuulta hänen sanoneen sellaista, että tiedän välttää. Hän itse voi tulla sanomaa/väärinkäsityksiä meidän välillä. Minä en enää..ap
Älä usko muiden puheita. Kaikilla oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Älä usko muiden puheita. Kaikilla oma lehmä ojassa.
Tuo on niin hiton totta, jopa tuttavat ja ystävät voivat valehdella silmät päästään jos itsellä tosiaan oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00005
Eräs tapahtuma oli mutta luulin, että pizzakuski poikkesi taas poikkesi jollain. Oli sateinen keli enkä nähnyt &katsonut kunnolla. Ajattelin, että jos olisi ollut sinä niin olisit tullut perääni tupakkapaikalle.
- Anonyymi00008
Lopeta toisen kyttääminen.
Se on todennäköisesti hänestä ahdistavaa.
-sivusta- Anonyymi00009
Olen lopettanutkin. Niin hän sen varmaan on kokenut, vaikka itse on sekoittanut pääni ja luonut pitkiä katseita ja hymyjä. Julkinen tila missä minulla on oikeus käydä käyn siellä tarvittaessa. Ja vältän kohtaamista ja häneen katsomista, tänäänkin kauhusta jäykistymisen jälkeen, lähdin heti eri suuntaan ja nopeasti pois kohtaamatra uudestaan. Juuri tämä kuinka pitkään mun pitää vältellä peläten,??
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen lopettanutkin. Niin hän sen varmaan on kokenut, vaikka itse on sekoittanut pääni ja luonut pitkiä katseita ja hymyjä. Julkinen tila missä minulla on oikeus käydä käyn siellä tarvittaessa. Ja vältän kohtaamista ja häneen katsomista, tänäänkin kauhusta jäykistymisen jälkeen, lähdin heti eri suuntaan ja nopeasti pois kohtaamatra uudestaan. Juuri tämä kuinka pitkään mun pitää vältellä peläten,??
Tämä siis apltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1261367- 2521204
- 681024
- 611011
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal251900Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki42853Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70795Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72782- 42746
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58730- 67713
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää124652- 26620
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26618- 85601
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen187544Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47524- 24514
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12507- 40487