Yksi mies vuosia sitten tappoi vaimonsa ja itsensä minun takia.

Anonyymi-ap

Siksi koska vahingossa vein hänen ensimmäisen vaimonsa ja aloitin suhteen hänen toisen vaimon kanssa, en tunne asiasta siksi syyllisyyttä koska en tiennyt että kyseessä oli edes hänen vaimonsa kyseessä.

7

76

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Niin, mutta asia painaa sinua raskaasti yhä!
      Ainut keino vaputua tunnon tuskista olisi kerrot asiasta muualla kuin seksisivustolla!
      Mutta syntihän sekin oli vietellä toisen "omaisuutta ja karjaa, ennen muuta puolisoa"... oli kuka tahansa sen tehnyt muutkin.
      Amen
      🙏 🙌

• Anonyymi00002
      UUSI

Vähän sekavaa

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei se sinun syysi ole, jos joku on sairas idiootti.

• Anonyymi00004
        UUSI

Mikä sinä olet arvioimaan ja antamaan "idiootti määritelmää" muista kuin itsestäsi!?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mikä sinä olet arvioimaan ja antamaan "idiootti määritelmää" muista kuin itsestäsi!?

Mikä sinä olet arvioimaan ja väittämään että asia painaa raskaasti muka yhä kun kerran kaikki pystyy selvästi lukemaan ettei mitään syyllisyyttä asiasta tunne?

Uskovaiset ovat sekavaa sakkia.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä sinä olet arvioimaan ja väittämään että asia painaa raskaasti muka yhä kun kerran kaikki pystyy selvästi lukemaan ettei mitään syyllisyyttä asiasta tunne?

Aivan seksihulluja🥩🌹💕

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No miksi minun pitäisi tuntea syyllisyyttä? Hänen ensimmäinen vaimonsa lähti minun mukaani kaupasta, hän vasta aamulla kertoi olevansa naimisissa.
        Kun tutustuin hänen toiseen vaimoonsa en tiennyt että kyseessä oli sama mies, tutustuin hänen toiseen vaimoonsa kun hänellä oli vaikeaa avioliitossa ja aloitimme suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      920
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      748
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      568
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      507
    8. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      26
      504
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe