Isokyrpäinen Mies vois joo.
Vastaukset 49
- Anonyymi00001UUSI
Tässä on sinulle vapaa ja rehellinen ja, luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen ja, mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan, käyttäytyä hyvin.
Voisitko kertoa miten sinuun saa yhteyttä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta- Anonyymi00003UUSI
Kerrohan Jari Ranelle miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi00002UUSI
Onhan se takaapäin nautinnollista... näkee kun kyrpä avaa märkää karvaista pyllyä...
- Anonyymi00004UUSI
Tuonne voisit samaa "seuranhaku"paskaasi suoltava mennä:
https://treffit.suomi24.fi/site/login - Anonyymi00005UUSI
Kyllä on houkutteleva ilmoitus. Näin naisena suorastaan innostun.
- Anonyymi00006UUSI
Äläpä muuta sano! Aloittaja on varsin yksinkertainen ihminen, mitään muuta ei tarvitse itsestä kertoa kuin mennyt päivämäärä 22/6!
- Anonyymi00007UUSI
Eipä nää vastaajatkaan ole mitään raketti-insinöörejä...pitää vaan sopeutua.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä nää vastaajatkaan ole mitään raketti-insinöörejä...pitää vaan sopeutua.
Sinä "raketti-insinööri" voit painua tuonne Treffit-osastolle, vai eikö riitä kantti? Siellä joutunee kertomaan itsestään muutakin kuin"kaheskytätoinenkesäkuuta"!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä "raketti-insinööri" voit painua tuonne Treffit-osastolle, vai eikö riitä kantti? Siellä joutunee kertomaan itsestään muutakin kuin"kaheskytätoinenkesäkuuta"!
Mitäs siellä joutuu sitten kertomaan...
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ota selvää, jos siellä sattuu vastaamaan sulle joku samantyyppinen yksinkertainen kahjo kuin itse olet!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Saatko tuolla 22/6 kommentilla aidosti seuraa? Jos saat ja vielä itsellesi riittävän tasokasta, niin älä silloin muuta toimintatapaasi turhaa .
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saatko tuolla 22/6 kommentilla aidosti seuraa? Jos saat ja vielä itsellesi riittävän tasokasta, niin älä silloin muuta toimintatapaasi turhaa .
Vai alkaako ne keräämään rahaa uuteen almanakkaan?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos haluat oikeesti tietää...täällä oikeesti kaikki vittuilee ja torppaa jopa hyvät juttelut..kyllä se on se perintenen eli baariin ja ehkä joskus tärppää...
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos haluat oikeesti tietää...täällä oikeesti kaikki vittuilee ja torppaa jopa hyvät juttelut..kyllä se on se perintenen eli baariin ja ehkä joskus tärppää...
Mutta käytätäkö sielläkin vain ”Minulla on iso ja paksu kyrpä” -iskulausetta ja sillä saat naiset kiinnostumaan .
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itsehän olet vittuilusi ansainnut. Kertomasi mukaan sinulla on "kaikkea", mutta toisaalta sinulla ei ole yhtään mitään!
Mikä on sinun mielestäsi hyvää juttelua, se läperöinti jota alat heittämään heti kun ruudun toisella puolen on "nainen"? Et osaa normaalisti edes jutella/kirjoittaa kun kaikki jutut liittyy alapäähän. Mietipä sitä! - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta käytätäkö sielläkin vain ”Minulla on iso ja paksu kyrpä” -iskulausetta ja sillä saat naiset kiinnostumaan .
No en! Siellä vedetään eri tavalla...enhän mä voi mennä sanomaan että mulla on iso kyrpä...lähetäänkö sänkyyn...en tullut juttelemaan...
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No en! Siellä vedetään eri tavalla...enhän mä voi mennä sanomaan että mulla on iso kyrpä...lähetäänkö sänkyyn...en tullut juttelemaan...
Miksi toimit täällä toisin?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itsehän olet vittuilusi ansainnut. Kertomasi mukaan sinulla on "kaikkea", mutta toisaalta sinulla ei ole yhtään mitään!
Mikä on sinun mielestäsi hyvää juttelua, se läperöinti jota alat heittämään heti kun ruudun toisella puolen on "nainen"? Et osaa normaalisti edes jutella/kirjoittaa kun kaikki jutut liittyy alapäähän. Mietipä sitä!En mä pienestä vittuilusta ota itteeni...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi toimit täällä toisin?
Täähän on harmitonta täysin...enhä mä tiedä kuka mulle kirjoittaa...
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Vaikutat hyvin samatasoiselta kuin Rane noilla aloituksillasi.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta elämää, mökilläkin pitää tuijottaa ruutua?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vaikutat hyvin samatasoiselta kuin Rane noilla aloituksillasi.
Pitäiskö täällä kertoa jotain fiksua?En mä.tunne ketään täällä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aivan oma valintasihan se on. Mutta jos et halua vertautua Raneen ja jos halut saada jutteluseuraa paremmin, niin…
Mutta jos tuo on sinulle ok ja kivaa, niin jatka siten silloin. - Anonyymi00025UUSI
Ai kun karvaperse homot nussii paskareikiä keskenään...
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
23/7
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mene kokeilemaan Treffit-puolelle ja kerro siellä niitä "fiksuja" asiota itsestäsi.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Aivan oma valintasihan se on. Mutta jos et halua vertautua Raneen ja jos halut saada jutteluseuraa paremmin, niin…
Mutta jos tuo on sinulle ok ja kivaa, niin jatka siten silloin.Miksi noin vakavasti otat
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä iso ja paksukyrpäinen mies kiimassa...
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikäkin olen kanssasi kirjoitellut, jos muistat kypsemmän todella hoikan pienen naisen, joka tykkää tuhmasta kirjoittelusta, peppuseksistä ja useammasta miehestä yhtäaikaa.
Mutta koska olen huomannut sinun kirjoittavan aivan kuin idiootti, niin en ole enää sinulle kirjoittanut mitään. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jarilla on yhä ja aina vaan homot mielessä!
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Etkös sinäkin käytä persettäsi paskantamiseen?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikäkin olen kanssasi kirjoitellut, jos muistat kypsemmän todella hoikan pienen naisen, joka tykkää tuhmasta kirjoittelusta, peppuseksistä ja useammasta miehestä yhtäaikaa.
Mutta koska olen huomannut sinun kirjoittavan aivan kuin idiootti, niin en ole enää sinulle kirjoittanut mitään.Suukkoja ♥️
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Suukkoja ♥️
Typerys!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Typerys!
Pitää naisia aivan idiootteina
- Anonyymi00033UUSI
Mähän kerroin että täällä on joskus ihan kivaa seuraa...niinkuin sinäkin. Mutta sitten tulee jotain tyyppejä jotka esiintyy vaikka sinuna...niin en tiedä edes kelle kirjoittelen.Muistan sinut mutta sinne tuli joku väliin ja sotki meidän erootisen hetken.
- Anonyymi00035UUSI
Niitä eroottisia hetkiä voit viettää kuule ihan oikeassa elämässä aitojen ihmisten kanssa vai oletko niin sosiaalisesti rajoittaunut, että pelkkä mielikuvitus riittää?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niitä eroottisia hetkiä voit viettää kuule ihan oikeassa elämässä aitojen ihmisten kanssa vai oletko niin sosiaalisesti rajoittaunut, että pelkkä mielikuvitus riittää?
Voihan puhelinseksiä harrastaa?Jos molempia tekee mieli niin se on helpompi toise kanssa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Voihan puhelinseksiä harrastaa?Jos molempia tekee mieli niin se on helpompi toise kanssa.
Niin, puhelimen läppänällähän kaikki hoituu kun on sosiaalisesti muuten rajoittunut vai miten? Saa jatkuvasti syyn pitää läpykkää käsissä ja rassata sitä.
Onko tullut hyvä marjasato siellä Kuusamossa, entä onko tullut kalasteltua?
Mites liikuntapuoli, onko kilometrejä reilusti takana? - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuin pieni sä olit?Jos tulee vaikka paini ottelu
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kuin pieni sä olit?Jos tulee vaikka paini ottelu
Se ei liity tähän millään tavalla typerys!
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aika ärhäkkä oot
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin, puhelimen läppänällähän kaikki hoituu kun on sosiaalisesti muuten rajoittunut vai miten? Saa jatkuvasti syyn pitää läpykkää käsissä ja rassata sitä.
Mites liikuntapuoli, onko kilometrejä reilusti takana?Vähän metsätöitä vaan tehnyt...eikös nyt poimita jo puolukoita?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mites liikuntapuoli, onko kilometrejä reilusti takana?Siikaa ja muikkua jonkun verran...
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Miten sä nyt noin suutuit!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miten sä nyt noin suutuit!
Menes nyt helvettiin lässyttämästä, satusetä!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Menes nyt helvettiin lässyttämästä, satusetä!
En mä helvettiin oo menossa...
- Anonyymi00040UUSI
Ok!
- Anonyymi00048UUSI
Ihme jauhaja tuo Vantaan äijä, ihme ettei seuraa saa!
- Anonyymi00049UUSI
Mä olen nyt kylläkin Kuusamossa...ihan omalla mökillä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901039Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520