OP(Osuuspankki) tilien palvelumaksut ovat kohtuuttomat. Minulla on OPssa kaksi tiliä. Varsinainen tili ja käyttöraha tili. Käyttörahatililtä ei makseta laskuja, Lukuunottamatta Microsoftin office palvelun laskua. Käyttörahatilin palvelumaksut ovat kohtuuttomia. Köyhiltä ryöstetään kaikki rahat. 8 euroa on köyhälle iso raha.
Vastaukset 5
- Anonyymi00002
Mä olen osuuspankin omistaja-asiakas. Maksetun osuusmaksun jälkeen kuukausi maksu on vajaa neljä euroa. Jos pidempiaikaisen asioinnin arvo on yli 5000€ niin bonuksien avulla maksu pienenee. Olen sanonut täällä jo monesti, että reilun 20000€/asioinnin jälkeen kuukausimaksu on käytännössä nolla. Mutta ihan yleisellä tasolla palvelumaksuja kannattaa vertailla. En oikeastaan usko niissä olevan ns. nolla-asiakkaalle lainkaan toisistaan poikkeavia. Joskus kymmenen vuotta sitten kuulin yhden toisen pankin asiakkaan kertomana ko. pankin asiakkaan maksavan yli 8€ kortista ja verkkopankista. Sama oli toisen kertoma vähän aikaa sitten.
Mitä mieltä olen maksuista? Eihän se pankin tekninen systeemi ilmaiseksi toimi. Kahdeksan euroa saattaa olla ihan kohtuullinen maksu. Yleisesti kahdeksan euroa on nolla-asiakkaalle aika kova. Voisi sanoa myös, että niille joilla on kymmeniätuhansia se taas ei näy millään tapaa. Ne maksaa joilla ei ole rahaa ja niillä joilla on liitua saavat pitää liitunsa. Usein on myös ihmisiä joilla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa omaan tilaansa ja osa niin sanotuista rikkaista on saaneet asemansa ilman omaa pännäämistä.- Anonyymi00004
Et ole tainnut S-pankin hinnastoa sitten katsella?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et ole tainnut S-pankin hinnastoa sitten katsella?
No, sen maksuttomien peruspalvelut tiedetään.
- Anonyymi00003
Itse lienet pankkisi valinnut?
- Anonyymi00005
"Varsinainen tili ja käyttöraha tili. Käyttörahatililtä ei makseta laskuja, Lukuunottamatta Microsoftin office palvelun laskua."
Ilmoita pankillesi, että Microsoftinkin lasku maksetaan tulavaisuudessa varsinaiselta tililtä, niin pääset eroon kahdeksan euron palvelumaksusta.
Toinen tapa päästä eroon Microsoftin maksusta on vaihtaa johonkin ilmaiseen vastaavaan pakettiin, esimerkiksi LibreOfficeen, jota itse käytän. En ole vuonna 1990 alkaneen tietokoneurani aikana koskaan maksanut penniäkään/senttiäkään ylimääräistä Microsoftille tai virustorjuntafirmalle.
En ole suinkaan köyhä, päin vastoin. Tuntuisi vaan pöhköltä maksaa jostakin, minkä voi saada ilmaiseksikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei81010Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125956- 109939
- 53882
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85802Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66701Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev151692- 55635
- 70576
- 95551
- 60524
- 52521
- 35487
- 35484
- 22476
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31433- 24430
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408