Oikeasti tykkäät, ei susta saa selkoa. Vai kiinnostaako jokainen?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Kaikenikäiset käy 😃
- Anonyymi00002UUSI
ok.
- Anonyymi00011UUSI
No se on jo huomattu 😂
Haluaisin vastauksen samaan kuin mitä aloittaja kysyi. Miksi et tunnusta palstalla välittämistäsi kuten kasvotusten? Täällä silti olet. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No se on jo huomattu 😂
Haluaisin vastauksen samaan kuin mitä aloittaja kysyi. Miksi et tunnusta palstalla välittämistäsi kuten kasvotusten? Täällä silti olet.Älä naura 😡
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä naura 😡
Tää ei ollut sulle
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole kiinnostanut kuin vain yksi ainoa oikea. Mikä siinä on niin epäselvää? Ollaan oltu yhdessäkin.
- Anonyymi00007UUSI
Lirkuttelet muillekin.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lirkuttelet muillekin.
En ole lirkutellut yhtään kellekään. Täällä sekoitat muiden kirjoitukset minun tekemiksi... Se ei ole kiva juttu.
- Anonyymi00004UUSI
se on sit suht vtun spessu nykyään rakas… oon niin halukas usein…
- Anonyymi00005UUSI
heitän mällit sinun kyr välle
- Anonyymi00006UUSI
kun vähän kosketat sinne
- Anonyymi00008UUSI
Kaipaan ekaa tytsy ystävää
- Anonyymi00015UUSI
❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi00010UUSI
Ei kiinnosta kukaan.
- Anonyymi00013UUSI
Mitä täällä teet, jos ei kiinnota kukaan?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä täällä teet, jos ei kiinnota kukaan?
Kiinnostaa yksi R.
- Anonyymi00016UUSI
Hyvin yksinkertaista. Jos ollaan rehellisiä. Ihmisistä voi kyllä tykätä etukäteen, mutta tykkääminen on merkityksellinen suhdemielessä vain jos tapaaminen ja tutustuminen tapahtuu, vain siinä vaiheessa voidaan realistisesti sanoa kenestä tykkää. Eikä pidä nähdä punaista jos pitää useita ihmisiä mielenkiintoisina, niinhän ihan kuka tahansa muukin voi pitää. Vastaus on siis, vain kohtaaminen ja tutustuminen voi antaa tähän lopullisen vastauksen.
- Anonyymi00017UUSI
Olen useammasta ollut kiinostunut, mutta kukaan ei ole minusta. 😢
- Anonyymi00018UUSI
Älä huoli, tykkään vain sinusta.
- Anonyymi00019UUSI
Ihanaa! Niin mäkin vaan susta ❤️
- Anonyymi00021UUSI
Jos tämä olisi minulle, kertoisin etten halua suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa! Ja siihen ei tule muutosta koskaan! Olen nauttinut yksin olemisesta aivan valtavasti ja sen olevan juuri minun näköistä elämää! Ja ystävyyssuhde vain muutaman vuoden ikäerolla!
- Anonyymi00022UUSI
Ihanan kuumasta Noorasta jonka näin reilu tunti sitten
- Anonyymi00023UUSI
Kaikki pimpalliset käy.
- Anonyymi00024UUSI
Vain yksi.
- Anonyymi00026UUSI
Vuodet vaipuivat unohdukseen, usva peitti maan, ihmiset muuttuivat, heidän oli hyvä olla.
- Anonyymi00027UUSI
Pikkuakasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1561448Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️1021181Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551033Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞42846On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75837- 55797
- 66717
- 47695
- 43671
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.171659Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä37650Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199618Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus104565- 201544
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59523- 106518
- 35511
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91478