Luulee, että hän kirjoittaa, mutta ei se hän sitten olekaan. Joko on niin, ettei hän käy täällä, tai sitten hän ei tunne mitään minua kohtaan. Surkea olo.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
En varmana muutes käy täällä ainakaan, saati ihan vissinä ja varmana en mitään tänne ole kirjoittanut. Voit olla varma!
- Anonyymi00002
Tänne kaikki kaipaus katoaa kuin aaveet sumuun eikä koskaan tiedä, saavuttaako se oikeaa kohdettaan. Tai sitten hän lukee, mutta ei vain tiedä mitä sanoa, tai välitä.
- Anonyymi00006
Juuri näin se on, että hän jonka toivoisin huomaavan ja vastaavan... ei vain tiedä mitä sanoa, tai ei välitä...🤔
- N.J. menneitä muistellen
- Anonyymi00003
Tiedän tunteen.
Aloin stoppailla itseäni jo kuukausia sitten aina kun rupesin kuvittelemaan, että tuo viesti ja tuo viesti voisi olla häneltä. Enää en kuvittele hänen kirjoittavan täällä, mutta joskus vielä tulen kirjoittelemaan itse tänne ja purkamaan ajatuksia. Kuvittelen kirjoittavani hänelle vaikka hän ei kirjoituksiani näekään. Kyllähän se intoa laimentaa, kun ei kuvittele enää mitään vastavuoroista, mutta tunteet on silti tunteita ja annan itseni tuntea niitä vaikka hän ei (enää) oikeassa elämässä minua koskaan ajattelisikaan. Minä ajattelen kuitenkin häntä joka päivä ja tsemppaan häntä elämässään eteenpäin vaikka hän ei siitä mitään tietäisikään.- Anonyymi00004
Niin, kyllähän tämä kirjoittaminen tänne on lähinnä itseterapiaa, omien tunteiden purkamista jonnekin. Vähän kuin päiväkirjaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin, kyllähän tämä kirjoittaminen tänne on lähinnä itseterapiaa, omien tunteiden purkamista jonnekin. Vähän kuin päiväkirjaan.
Sitäpä se juuri on!
- Anonyymi00009
Mä ajattelen sua, tai sitä. Tuli sittenkin se ikävä. Vähän jälkijunassa. Voi juukeli on ikävä. Jopa sen autoa. Vaikka ajattelin että ei sitten niin ikävä iski.
- Anonyymi00005
Luulo tuo tähtltaivaan vierellä kulkeva oletus, tieto=ohitse vilahtava pystötähti.
Mutta miten siitä selvää sais.
Kas siinäpä pulma ???🤔 - Anonyymi00007
Sitten voi olla niin, että hän on kuin minä. Välillä kirjoittaa paljonkin, välillä rimpuilee palstalta pois ja onnistuukin siinä: pitää taukoja.Sitten taas palaa vähän vahingossa, kun jostain näkemästään tai kuulemastaan iskee ikävä. Välillä on tunnistavinaan kaivattunsa, välillä on varma, ettei hän ole täällä. Luulet häntä toiseksi kirjoittajaksi, mutta hän vastaakin johonkin muuhun aloitukseen etkä tunnista häntä. Näin se menee. Vain kasvokkain tavatessa voit nähdä, miten hän oikeasti suhtautuu sinuun.
Mn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91044Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125976- 109949
- 56945
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85822Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.47802Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev162743Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66697
- 53635
- 70596
- 95561
- 22556
- 52531
- 60524
- 26500
- 35497
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15053466Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31453Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246418