ajan sellainen jonka olin ymmäränytkin olevankin, että tietty henkilö halusi minut elämäänsä aivan tietystä syystä! Ja sen tiesin näin olevan jo kahdeksan vuotta sitten! Mutta kaikki meni pieleen siitä syystä ettei hän koskaan "ohi mennessään sanonut minulle mitään". Joten aloin pohtia sitä, että olinko ymmärtänyt kaiken väärin! Mutta niin se ei kuitenkaan ollut! Vuosi vuodelta aloin voida yhä huonommin ja siksi aloin kiinnostua ikäisistäni miehistä! Ja koen heidät juuri sellaisiksi joiden kanssa voisin olla ystävä ja huomasin myös sen, että koen vain lyhyet miehet sellasina joita voisin halata ja sitä juuri tarvitsen ja paljon elämäni rankimpien vuosien takia! Olen nukkunut huonosti jo monen kuukauden ajan ja pelkään etten enää kovin kauaa jaksa projektia enää ollenkaan! Siksi kiirehtikää rahojen kanssa, ennen kuin alan menettää elämähaluni lopullisesti! Jos minulle olisi kerrottu projektin sisällöstä paremmin, en olisi koskaan halunnut osallistua siihen! Enkä varsinkaan siihen osuuteen, minkä takia minua stalkattiin ja häirittiin vuosien ajan! Hyi teitä, kun ette kunnolla selittäneet mistä kaikesta oli kyse paljon nuorempaan henkilöön liiityen! Miten paljon helpompaa elämäni olisi ollut ilman sitä sirkusta! Nytkin tuntuu siltä. että joka paikka on kipeänä, koska stressi rasittaa elimistöäni sairauksien vuoksi! En vain jaksa enää sitä pelleilyä mitä jouduin kokemaan valtavan kauan! Kukaan ei tunnu muistavan sitä, etten ole 40+ vuotias vaan selvästi vanhempi! Siksi ei olekaan ihme, että sairauteni puhkesivat juuri projektin takia! En vain jaksa enää yhtään sitä, mikä minulta vietiin eli minulle niin rakas työpaikka! Olisin ollut niin onnellinen kuin vai voi olla, kun saa tehdä itselle rakasta työtä! Pettymys oli valtava, kun niin ei käynyt! Se myös varmistaa sen etten, kaiken muun tapahtuneen lisäksi, etteb voi olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Ei voi kuin ihmetellä, ettei hän yli kymmenen vuoden aikana uskaltanut sanoa edes yhtään sanaa minulle! Ei kertaakaan! En jaksa sellaisia ihmisiä koska lasteni isä oli saman tyyppinen! Minun osalta on täysin selvää, että ystäväkseni voi tulla vain 70+ ikäinen lyhyt mies! Toivon ettei minulta enää koskaan vaadita hänen auttamistaan, koska sen on täysin mahdoton ajatus minulle ja tulee aina olemaan! Enkä tee mitään ihmisellä jota en halua edes halata koskaan! Kenelläkään ei ole siihen mitään oikeutta, ettenkö itse saisi valita ystävän itselleni!
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom691072- 64852
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66846- 53828
- 185811
- 42696
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72692Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206680Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50663Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28624Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26568- 40508
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S45496Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169464Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47454- 18438
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28393Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9374J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32372