Naiaten outo käytös

Anonyymi-ap

Todistin tuossa taas kun muuan nainen lähetti viestejä. Siis, lähes pommitti niitä. Niitä tuli useita ja peräkkäin. Ja tämä nainen ite aloitti sen viestinmän eka.

Vastailin niihin normisti ja keskustelu eteni normisti.

Sitten yhtäkkiä. Se loppuu kuin seinään, ei mitään. En ole lähettänyt ainuttakaan huhuiluviestiä että "missäs, olet" mulla kun on se logiikka käytössä etten ite ala ketään huhuilla.

Ihmetyttää vaan nuo liikkeet. Ensin äärinmäistä pommitusta, sitten täysjarrutus.

22

201

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En tiedä mitä sinä haluat. Se on syy!

• Anonyymi00003
        UUSI

Etpä ole hän. Hän kun ei käytä tätä palvelua lainkaan.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Etpä ole hän. Hän kun ei käytä tätä palvelua lainkaan.

Mistä tiedät. Ethän tunne häntä mitenkään. Et edes tiedä miksi hän lopetti viestittelyn.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mistä tiedät. Ethän tunne häntä mitenkään. Et edes tiedä miksi hän lopetti viestittelyn.

Sen verran tiedän, että etsii kuulemma ystäviä elämäänsä ja mahdollista uutta parisuhdetta.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tuossa oo mitään outoa. Noin tekee ne jotka viestittelee useitten kanssa yhtä aikaa
      Odota vaan että saat sen mitä kuuluu viestin muutaman viikon päästä. Olet hänen varasijoillaan tai varasijan varasijoilla

• Anonyymi00005
        UUSI

Ihan normaalia niillä joilla on valinnanvaraa. Onpa sitten mies tai nainen.

• Anonyymi00007
        UUSI

Joo. Tosin minä en lähe tuohon varasija, pelleilyyn koskaan. Ennenkin tehny niin, etten enää noteeraa yhteydenottoihin jotka tulee pitkien aikojen päästä. Minä tiedän arvoni etten lähde peleihin mukaan

Ap

• Anonyymi00008
      UUSI

ei ole enää kiinnostunut, kusit tilaisuutesi siihen naiseen niin voi käydä kun ei arvosta toisen intensiivisyyttä

• Anonyymi00010
        UUSI

Vastailin vaan hänen ns. kysymyksiinsä. Eipä ole mulla ollut mitään kiinnostustakaan tähän mennessä. Kuinka voisi olla kun en ole nähnyt kuvaakaan

Mutta tämä alotukseni on ihan yleinen havainto: ensin pommitetaan jopa häiritsevyyteen asti, yhtäkkiä jarrutetaan.

Ap

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vastailin vaan hänen ns. kysymyksiinsä. Eipä ole mulla ollut mitään kiinnostustakaan tähän mennessä. Kuinka voisi olla kun en ole nähnyt kuvaakaan

Mutta tämä alotukseni on ihan yleinen havainto: ensin pommitetaan jopa häiritsevyyteen asti, yhtäkkiä jarrutetaan.

Ap

Hei, sille on olemassa ihan oma termikin; yksipuolinen kiinnostus. Sua ei siis kiinnostanut hänen juttunsa joten mitä siinä enää ihmettelet jos hänestä ei enää kuulu..sehän sun tavoite oli? Vai oliko? Ettei vaan nyt vähän harmittelis perään kun hän ei jäänytkään kestopommittajaksi sun puhelimeen...No seuraavan kohdalla valitse viisaammin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Nyt hän varmaan odottaa et teet jotain liikettä hänen suuntaan jos hän ollut kerta aloteellinen. Ajatelee ettet ole oikeasti kiinnostunut tai sitte sun vastauksissa joku joka saa vetäytymään.

• Anonyymi00012
        UUSI

Hmm. Hän etsii pääasiassa, uusia ystäviä. Tosin enpä minäkään mitään suhteita ensi sijaisesti ole etsimässä. En usko, että sillä kiinnostuksella on kummaistakaan merkitystä silloin.
        Parisuhteen etsintä on vain jos sattuisi olemaan kemiaa. Sama kuin mulla. Eipä meidän keskustelu ole siis alun pitäenkään ollut mitään parin etsintää.

Ja kun tässä vaiheessa kumpikaan ei oke nähnyt edes toisensa kuvaa, eipä ilmassa voi leijua muuta kuin kuulumisten vaihtoa

Toki voisin itsekin tehdä niin, että kysyisin jotain. Mutta kun keskustelun logiikka on ollut tähän asti se, että kumpikin vastaa vuoronperään. En aio olla ainakaan tyrkky.
        Hän sen sijaan kyllä on niitä peräperää aiemmin lähettänyt vaikka millä mitalla

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hmm. Hän etsii pääasiassa, uusia ystäviä. Tosin enpä minäkään mitään suhteita ensi sijaisesti ole etsimässä. En usko, että sillä kiinnostuksella on kummaistakaan merkitystä silloin.
        Parisuhteen etsintä on vain jos sattuisi olemaan kemiaa. Sama kuin mulla. Eipä meidän keskustelu ole siis alun pitäenkään ollut mitään parin etsintää.

Ja kun tässä vaiheessa kumpikaan ei oke nähnyt edes toisensa kuvaa, eipä ilmassa voi leijua muuta kuin kuulumisten vaihtoa

Toki voisin itsekin tehdä niin, että kysyisin jotain. Mutta kun keskustelun logiikka on ollut tähän asti se, että kumpikin vastaa vuoronperään. En aio olla ainakaan tyrkky.
        Hän sen sijaan kyllä on niitä peräperää aiemmin lähettänyt vaikka millä mitalla

Kuulostaa kyllä ettei teillä ystävyyteenkään ole edelletyksiä jos noin vaikeaa on.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kuulostaa kyllä ettei teillä ystävyyteenkään ole edelletyksiä jos noin vaikeaa on.

Siis... Mikä on vaikeaa?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siis... Mikä on vaikeaa?

Perus yhteydenpito pitää miettiä vuoroja jne. Oon ystäviini yhteydessä silloin kuin tuntuu. Välitämättä kuka " vuorossa".

• Anonyymi00013
      UUSI

Miksi pitäisi viestitellä, jos ei ole asiaa? Oudot odotukset.

• Anonyymi00016
        UUSI

Koska kyseessä on tutustuminen. Ilman viestimistä se lienee ihmisillä mahdotonta

• Anonyymi00014
      UUSI

Tai sitten ei jaksanut yksipuolisesti olla aina aloitteen tekijänä. Kukapa jaksaisi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Itse asiassa.... Nyt se just alkoikin taas. Sain 4 uutta viestiä

Ap

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Itse asiassa.... Nyt se just alkoikin taas. Sain 4 uutta viestiä

Ap

No vastaa hälle viidellä uudella viestillä itse

• Anonyymi00021
      UUSI

Viestittely on vain fyysisesti pakko lopettaa jossain vaiheessa. Pitää nukkua välillä, käydä töissä ja syödä esim.

• Anonyymi00023
      UUSI

Kyllä se kuherruskuukausi siitä tasaantuu ja saat vain vaniliaisia viestejä kukkapenkin tilannepäivityksinä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1072
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      862
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      846
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      838
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      185
      821
    6. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      702
    7. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      680
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      663
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      624
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    12. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      50
      533
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      528
    14. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      464
    15. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      448
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      372
    Aihe