Tämä ei nyt varsinaisesti ole ohjelmointi kysymys, mutta VB .NET oli sen verran kallis paketti, että siitä ottaisi mielellään varmuuskopion. Periaatteessa homma ei ole vaikea, pitäisi vaan tehdä kopiot asennuslevyistä... Mutta kun niitä on niin monta, niin tekisin kopiot mieluummin DVD-levylle. Kysymys kuuluukin, että saako sitä jotenkin väännettyä DVD:lle asennuskelpoiseen muotoon?
Tietenkin levyjen imaget voi laittaa sille DVD:lle, ja polttaa tarvittaessa asennuslevyille, mutta suoraan asennuskelpoinen levy olisi kuitenkin käytännöllisempi. Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan yhtään mitään ohjelmistojen kopioinnista, niin minä en todellakaan aio levittää sitä, vaan tehdä ihan laillisen varmuuskopion.
Varmuuskopiointi...
3
312
Vastaukset
- riesan tie
taitaa vaan olla polttaa ihan tavallisille rompuille
yhden suhde yhteen kopiot.
Aikaa kiertoteiden miettimiseen ja susien tekoon menee muuten monta kertaa kauemmin.- Monta levyä...
No taidan sitten vaan polttaa ne imaget. Enhän minä nyt sitä asennuskelpoista levyä tarvitse!
Jos joskus satun tarvitsemaan, niin poltan sitten siltä DVD:ltä. - mutta
Monta levyä... kirjoitti:
No taidan sitten vaan polttaa ne imaget. Enhän minä nyt sitä asennuskelpoista levyä tarvitse!
Jos joskus satun tarvitsemaan, niin poltan sitten siltä DVD:ltä.eikös se image vie siellä levyllä yhtä paljon tilaa kuin ei -image? silloinhan sen voisi suoraan asentaa DVD:eeltä ja tarvittaessa ei tarvitse ruveta käryytelemään mitään ylimääräisiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760