... kotiin,ku käymme jossain viikonlopun sukuloimassa... Esimerkiksi lähdetään perjantain illal ja tullaan sunnuntain iltapäiväl...
Pärjääkö se silloin yksin vai onko täysin mahdoton ajatus?
Sellaista ei oo vielä tullut eteen, mutta tuli vain mieleen... Nimittäin, ku mieheni kanssa keskusteltiin siitä, mutta ei oltu varmoja...
Kiitti kauheasti, jos joku vaivautui vastaamaan...
voiko maakonna jättää yksin....
4
2477
Vastaukset
- Tampereen_plikka
Tietysti periaatteessa muuten, jos konnalla riittää ruokaa ja vettä ja lämpölamppu ja valot syttyy ajastimella. Ainut vaara on se, että jos konna keikahtaa selälleen, ja jos se ei pääse omin avuin kääntymään oikein päin. Jos se joutuu näin kauan olmaan, voi käydä huonosti. Muuten mielestäni siinä ei ole mitään vaaraa. Kyllähän konnan voi helposti mukaankin ottaa, ottaa sille jonkun laatikon jossa se saa olla ja lämpölamppu mukaan. Ja jos on mahdollista kyläpaikassa päästää sitä välillä kävelemään laatikosta pois. Itse en ehkä uskaltaisi jättää noin pitkäksi aikaa.
- kilppis
Kyllä sen voi jättää ja siinä tulee pidettyä ne pakolliset paastopäivätkin samalla. Valot voivat olla koko viikonlopun pois päältä ja ruuaksi jättää vain kuivaa heinää ja vettä. Olisi tarkoitus, että konna nukkkuu nämä päivät.
- matkalainen1
Meillä konna jää yksi kotiin, jos tehdään viikonloppureissu toiselle paikkakunalle,risteily tms. Tällöin konna jää terraan ja valaisimet toimivat ajastimella. Ruokaa se saa ei sinä päivänä saa kun olemme poissa, käytönnössä tällöin sillä jää vain launtain ruokailu väliin.
Konnamme on kova rymyämään ja on tuon tuostakin selällään, mutta saa itsensä saman tien käännettyä ympäri, sillä terrassa on juomakuppi, kaarnaaa tms. jota vasten se itsensä kampeaa. Vapaalle en uskaltaisi sitä viikonlopuksi yksinään jättää.
Konnat stressaavat matkustamisesta, lukee Perälän kirjassakin. Meitin elukalla menee automatkan jälkeen massu sekaisin ja on kuralla. Mukaan otamme sen kesällä mökille viikonlopuksi, sillä siellä se pääsee sitten kunnolla ulkoilemaan. Ollaan ajateltu, että on sille niin kova juttu jotta korvaa tuon matkustamisen. Talviviikonloppuisin jätämme sen suosiolla kotiin. - Anonyymi
Tarvitseeko kilpikonna lajitoveria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872