Et sinä ole minun kaksoisliekki.. Kaikki välillämme orastava on traumakemiaa. Turha faktoja on alkaa kaunistelemaan ja mystifioimaan.. Oon epäillyt tätä ennenkin ja nyt yhden kuulemani luennon jälkeen palaset loksahti kohdalleen. Kaksi rikkinäistä sielua yhdessä, mitäpä tämä muutakaan. En syytä sinua mistään, mutta tunnen sinua ja taustaasi sen verran että se auttaa ymmärtämään asioita sinunkin kannalta. Itseeni olen pettynyt mutta oppia ikä kaikki. Onneksi kaikki oli vain orastavalla tasolla meillä. Voi hyvin.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
onko sulla kiva sineppi
- Anonyymi00002UUSI
Se on DIJOn
- Anonyymi00022UUSI
ullippaah
- Anonyymi00003UUSI
Tuosta oraksesta saa kylmää ja kuumaa kääntämällä.
- Anonyymi00004UUSI
Kylmää ja kuumaa ja LIMERENSSI
- Anonyymi00005UUSI
Ai palstapsykoosit päätti tämänKIN orastavan 🌾
Anna mun kaikki kestää!
Siitä ap nyt vaan p*nemaan olutta, niin kyllä se takaisin tulee..... 🍺🍻 - Anonyymi00006UUSI
Oletko miettinyt, että traumakemia voi olla kaksoisliekkiäkin vahvempaa. 🤔
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä minä edelleen tunnen vahvan yhteyden.
- Anonyymi00008UUSI
Minä kaipaan J-miestä edelleen. Toivon ettei usko näitä tyhmiä juttuja täällä. 💜
Naiselta miehelle- Anonyymi00010UUSI
Jokainen uskoo miten parhaaksi omasta kontekstistaan näkee. Kyllä täällä kirjoitetut asiat nostaa kynnystä ja suojamuureja varmasti monella. Tavallaan ikävää, koska se voi olla myös tietoista manipulointia, jos kirjoittaja on joku suvullinen.
- Anonyymi00011UUSI
❤️
- Anonyymi00012UUSI
Paitsi, että olet se destiny swappaaaaja.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Paitsi, että olet se destiny swappaaaaja.
En ymmärrä, mitä tää tarkoittaa?
💜
- Anonyymi00009UUSI
No kiitos tästä oivalluksesta kai nyt sitten. Hyvä jos se helpotti itseäsi edes, mutta en nyt oikein keksi miten se muita täällä samassa tilanteessa olevia auttaa.
- Anonyymi00013UUSI
Ei mult niin ku varmaan arvaat kun ei ole mitään draamaa
S - Anonyymi00014UUSI
Hyvä, minä haluan positiivisen, yhteistyökykyisen, yhdessä kanssani asioita eteenpäin vievän naisen, joka kykenee myös aitoihin tunteisiin.
- Anonyymi00016UUSI
Lisään. Äläkä huoli, on olemassa myös muita, jotka voivat kokea hyvää henkistä yhteyttä minuun.
- Anonyymi00017UUSI
No miksi et ole halunnut sitten nähdä minua? Olen aika täydellinen nainen.🤗
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että olet itse muutaman ehdon asettanut meidän tapaamiselle tähän mennessä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Naurahdin.
- Anonyymi00018UUSI
Ap on psykoosissa.
- Anonyymi00020UUSI
Onneksi ei tarvi pelätä, että oma kaivattu J-mies voisi kuvitella minun kirjoittelevan tuollaista. 😅
- Anonyymi00021UUSI
Aika ketku olisit. Puhuisit ja sopisit ihan päinvastaista toisaalla 🤔
- Anonyymi00025UUSI
Orastavaa se oli vain sinun mielessäsi. Et ollut, ja et tule olemaan minulle merkittävä koskaan. Jokaisen elämässä on heikkoja ja rikkinäisiä hetkiä. Meitä se ei yhdistänyt. Elän oikean naisen kanssa, jonka kanssa saan olla oma itseni.
- Anonyymi00026UUSI
Sen arvasinkin jo, kun et ole pitänyt yhteyttä tai ehdottanut tapaamista. Kaikkea hyvää teille ja hyvää loppu elämää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞21988Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S62957- 34857
- 106831
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125806- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.76612- 42599
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66591Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31576- 40567
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2502- 49498
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev116489- 94486
- 60464
- 45436
- 39433
Miks oot niin helverin itsepäinen ja tyhmä, että et ymmärrä kuinka pidän susta
Se satuttaa minua todella paljon.. - naiselle41430