Kesämökille saatetaan tulla kutsumatta.
Suututaan kun mökkiläinen pyytä vessaa tyhjentämään.
Vaaditaan pilkkomaan puita ja kantamaan vettä saunaan.
Tulijalla ei ole koskaan isäntävaäelle saunakaljoja.
Vieras tyhjentää jääkaapin jos siellä sattuu jotain olemaan.
Sitte isäntäväki puukottaa selkään eikä kiitä vierailusta.
Kahvia ei tarjota koskaan, teevedenkin joutuu lämmittämään nuotiolla ja teepussi jo kerran käytetty.
Jos et satu olemaan mökillä kun vieraat tulevat soitellaan perään ja moititaan pikkumaisuudesta ja selkäänpuukotuksesta.
Se on sitä Itä-Suomalaista kauhean pikkumaista elämäntapaa jota harjoitetaan. kaikki uusi pelottaa kauheasti. jopa muualta saapuvia kytätään että eikai vain ole erilainen kuin ite ollaan. odotusarvo on että pitäisi olla kateellinen ja katkera. jos tulija ei ole on kateellinen vaan ei eteenpäin pyrkivä ja oikeamielinen niin se on hei nounou, ei hyväksytä.
Kummaa sakkia täällä Joensuussa
12
93
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Eikö edellisen hoitojaksosi aikana sovittu, että pidät taukoa näistä kirjoitteluistasi? Se vain pahentaa harhojasi. Nyt otat lääkkeesi ja menet luontoon kävelylle.
- Anonyymi00002
Mitäs kummallista tuossa? Ihan normi meininki.
- Anonyymi00004
On se vaikeata toisilla jos tuollainen elämä.
Itse olen aina ajatellut että ihmisiä ollaan kaikki ja hyvä mieli paras mieli- Anonyymi00010
Muutin tänne 40 vuotta sitten. Olen hyvin viihtynyt kun kaikki tuntuu niin hauskalta.Varsinkin kepulaiset ja demarinaapurit.Olisikohan pitänyt miettiä tarkemmin heidän motiiveitaan?
- Anonyymi00005
Kyllä kesämökillä pitää rentoutua vieraat on tervetulleita kun tekevät töitä olis pihan haravointia puuntekoa ym.hyötyliikuntaa.
- Anonyymi00006
Kesämökki työleiri hermot on kireällä aina kun joudun töihin.kiukuttelen toisille
- Anonyymi00007
Onneksi saa olla rauhassa noilta terroristeiltä.
- Anonyymi00008
Työnteko on myrkkyä itsellä kans mt-ongelmia kun joudun töihin tupakalla hermo lepää.
- Anonyymi00009
Töissä käynti on vapaaehtoista mt-ongelmia jos tulee parempi pysyä työelämästä pois ei Pura pahaa oloaan työkavereille.
- Anonyymi00011
Sellaistakin porukkaa on, jotka pitää itseään korvaamattomana työpaikalla. Jouduttuaan eläkkeelle saavat sydärin ja perilliset korjaa potin.
- Anonyymi00012
Kesämökillä kaikki kävijät pannaan paljaalla!☝️😀
- Anonyymi00013
Mun mielestä ovat aika sisäsiittosta porukkaaa Pohjois-Karjalaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51981
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 132791
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t119759Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36673- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 46578
- 38569
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548- 33543
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44506- 47505
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok110505- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487