Hiljaisuudelle

Anonyymi-ap

Olen häpeissäni. Todella todella häpeissäni. Olen alhaisista alhaisin.

Kerron tarinan sokaistumisesta ja miten näkökyky voidaan sumentaa. En tiedä mikä minulle meni. Otin esille koneen ja aukaisin tuomioistuin palvelun. Siinä sitten vasn päätin, että hoidan asioita eteenpäin samantein. Kaikki tilttasi jo heti alkuunsa, erroreita. Linkki missä hakemus olisi oletettavasti pitänyt olla. sitä ei siinä ollut, ei vaikka kuinka sitä koetin etsiä. Siinä oli jokin bugi. Tein välimuistin tyhjennyksiä, kun tuli erroreita...no palvelu aukaisi jotain muita hakemuksia, jostain toisesta kohdasta valikkona ja mitä valitsin siis sieltä siihen, avioliiton kumoaminen...en tiedä miksi...minullahan ei hälytyskellot soineet vaikka muutaman kysymyksen asettelussa oli jotain kummallisuutta ja siinä vaan ihmetellen jotain kuitenkin sen pakkomielteisesti täytin. Tarkistin jopa moneen kertaan ennen lähetystä, että tiedot on oikein. Heti, niin kuin tosi heti, kun olin lähettänyt, aivoni tajusivat, että ei se voi olla oikea hakemus...tarkistin siinä vaiheessa, kun oli jo myöhäistä, mitä se oikeasti tarkoittaa, olin lähettänyt pakkoavioliiton kumoamishakemuksen. No toki sitten laitoin sähköpostia missä pyysin hakemuksen peruuttamista. Toivottavasti siitä ei tule ongelmia, että lähettelen mitä sattuun hakemuksia.

Miksi aivoni eivät toimineet ennen kuin olin lähettänyt?...mikään ei toiminut muutenkaan. Jumala ei ehkä halua, että eroan. Eikä hiljaisuuskaan? Ehkä hiljaisuus on parempi. Vai mitä.

Anna anteeksi mitä olen tehnyt.

14

257

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jumala ei myöskään hyväksy että tahallisesti satutetaan toisia. Vai?

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei hyväksy.

• Anonyymi00010
        UUSI

Aika psy koottinen kommentaari palstaäijän trollaukseen. Onko kaikki iha okei?

• Anonyymi00003
      UUSI

Onko tämä joku trolli taas, vai joku noin s ai r.😢

• Anonyymi00011
        UUSI

Niin sinun pitänee aapeegubbe itse voivotella tätä turaustasi jos ei ala ylittää uutiskynnystä masentavan vajaissa muuten..

• Anonyymi00004
      UUSI

Miksi pitäis tuollaisilla asioilla trollailla, antaa tahallaan kuvaa itsestään vakavasti mi e li s. Ana😔

• Anonyymi00005
      UUSI

Tai sit se toinen trollaa toisesta, noin vakavia juttuja. Se on sa ir as jonka kuuluu saada tuomio tekosistaan

• Anonyymi00012
        UUSI

Aina hyvä hetki ja sauma ajaa omaa miten sen nyt nätisti muotoilisi epäjärjestynyttä agendaa vai mitä neiti propagandista?

• Anonyymi00006
      UUSI

Ehkä Jumala kertoi sinulle jotain sillä pakkoavioliitolla. Onko se sille tuntunut? Joku muu syy olla yhdessä kuin rakkaus kenties?

• Anonyymi00007
        UUSI

Jumala vihaa hylkäämistä. Tässä elämässä ei ole kyse ihminestä itsestään, vaan siinä mitä on muille. Olen ollut vuosien aikana tosi ilkeä puolisolleni. Olen odottanut, että hän itse mnut älyäisi jättää. Jos joku kaikesta kaltoinkohtelusta huolimatta haluaa elää kanssani, ei minulla ole oikeutta särkeä sitä ihmistä hylkäämällä. Tämä ei ole minulta suurta rakkautta kyseistä ihmistä kohtaan, vaan suurta rakkautta Jumalaa kohtaan. Jos Jumala minut pysäyttää, on minun Häntä kuunneltava. Näen nyt sen, että mnulle on tehty samoin kuin puolisolleni joskus, eikä minulla ole oikeutta samanlaiseen käytökseen. Minun pitää opetella kohtelemaan tuota ihmistä oikein.

Jumala ei anna sitä mitä ihminen pyytää, ei saa makeisia mahan täydeltä. Lopulta tulee uskoa, että sillä on ihmistä kohtaan hyvä tahto ja Jumala näkee ja tietää paremmin kuin ihminen itse.

• Anonyymi00008
        UUSI

Pakkoavioliitto, se on itselle siltä varmastikin tuntunut, mutta kyse ei ole minun tunteistani.

• Anonyymi00009
      UUSI

"Tein välimuistin tyhjennyksiä, kun tuli erroreita...no palvelu aukaisi jotain muita hakemuksia, jostain toisesta kohdasta valikkona ja mitä valitsin siis sieltä siihen, avioliiton kumoaminen...en tiedä miksi...minullahan ei hälytyskellot soineet vaikka muutaman kysymyksen asettelussa oli jotain kummallisuutta ja siinä vaan ihmetellen jotain kuitenkin sen pakkomielteisesti täytin. " Niin just trolliäijä, palvelut on käyttöä varten

• Anonyymi00013
        UUSI

Kai te nyt ymmärrätte, että naureskelen tilipitappitekstille tyhmyytenne takia

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kai te nyt ymmärrätte, että naureskelen tilipitappitekstille tyhmyytenne takia

Siinäpä naurekelet. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      19
      963
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      62
      957
    3. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      34
      857
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      106
      831
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      806
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      723
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      73
      603
    8. 42
      599
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      591
    10. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      31
      576
    11. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      567
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      523
    13. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      49
      498
    14. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      492
    15. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      116
      489
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      94
      486
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      464
    18. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      45
      436
    19. 39
      433
    20. Miks oot niin helverin itsepäinen ja tyhmä, että et ymmärrä kuinka pidän susta

Se satuttaa minua todella paljon.. - naiselle
      Ikävä
      41
      420
    Aihe