mutta muuten olen täysin tasapainoinen, terve, normaali ja fiksu ihminen. En käyttäydy huonosti, enkä ole kirjoittanut tänne mitään sekoja juttuja. Tiedät sen. Mieheltä.
Vastaukset 43
- Anonyymi00001UUSI
Täällä palstalla tulee ihmisillä koko ajan väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00002UUSI
Ahdistuneisuushäiriökin on lievä, eikä yleensä haittaa elämää.
- Anonyymi00003UUSI
Aika monta sen suuntaista viestiä täällä on, että en tiedä mihin jaksan vielä uskoa.
- Anonyymi00004UUSI
Usko mitä tiedät irl. Mulla ei ole mitään syytä kirjoittaa sekoja tai negoja viestejä.
- Anonyymi00005UUSI
Tää palsta sekottaa ajatuksia ja kaikki omii täällä viestejä. Mä olen hyväkäytöksinen ihminen.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tää palsta sekottaa ajatuksia ja kaikki omii täällä viestejä. Mä olen hyväkäytöksinen ihminen.
Todella mallikelpoinen in celin prototyyppi olet gubbe
- Anonyymi00006UUSI
Hänen irl käytös on se mikä häiritsee, ei palsta.
- Anonyymi00008UUSI
No en ole sitten mä kun käyttäydyn hyvin irl.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No en ole sitten mä kun käyttäydyn hyvin irl.
Kyllähän sä hyvin käyttäydyt kun ollaan tekemisissä mutta onko tämänhetkinen toimintasi mielestäsi hyvää käytöstä kaivattuasi kohtaan? Huolimatta ahdistuneisuushäiriöstä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllähän sä hyvin käyttäydyt kun ollaan tekemisissä mutta onko tämänhetkinen toimintasi mielestäsi hyvää käytöstä kaivattuasi kohtaan? Huolimatta ahdistuneisuushäiriöstä.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Mitähän vastausta kaikkeen olevaiseen taas haet aapeeäijän performanssista, kävelevä klisee? Mitä ta ta tarkoitat en kommentoi en kommentoi, unts unts. T naiselta
- Anonyymi00007UUSI
Minulle tuntemattomien irl käytös myös häiritsee.
- Anonyymi00009UUSI
Tajusin tänään että en usko enää edes että hän koskaan minua kaivannut. Ihan hyvin voi kirjoittaa kaikki ilkeydet siis minulle. Olen vaan ollut niin tyhmä ja sinisilmäinen etten ole ymmärtänyt sitä. Kaikki muut nauraneet vaan seuratessaan sivusta.
- Anonyymi00010UUSI
En ole minä. En oleikinä kirjoittanut mitään ilkeää hänelle. Hän tietää kyllä, että tykkään hänestä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole minä. En oleikinä kirjoittanut mitään ilkeää hänelle. Hän tietää kyllä, että tykkään hänestä.
Sinä et olekaan hän. Vaikutat mukavalta Harmi. Muut saa kaivata mukavia ihmisiä mulle sattu joku sosiopaatti.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hän vaan leikkii sinulla. Purkaa pahan olonsa sinuun täällä palstalla ja syylistää, vaikka itse irl flirttailee monille miehille.
Sivusta yks tuttu - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän vaan leikkii sinulla. Purkaa pahan olonsa sinuun täällä palstalla ja syylistää, vaikka itse irl flirttailee monille miehille.
Sivusta yks tuttuMinäkö muka flirttailen miehille. Missään nää tuttuja saatikka miehiä. Et eläpä valehtele siellä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä et olekaan hän. Vaikutat mukavalta Harmi. Muut saa kaivata mukavia ihmisiä mulle sattu joku sosiopaatti.
Mua huolettaa välillä, että jos hän kuvittelisi musta jotain mikä ei pidä paikkaansa, kun ei tunneta kovin hyvin. Vuosi ollaan tunnettu, mutta nähty vaan pari kertaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mua huolettaa välillä, että jos hän kuvittelisi musta jotain mikä ei pidä paikkaansa, kun ei tunneta kovin hyvin. Vuosi ollaan tunnettu, mutta nähty vaan pari kertaa.
Toivottavasti ei ollut minulle K-naiselle, ahdistaa, kun se yks hullu on ottanut minut kohteekseen täällä palstalla.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu et ole hän me tunnetaan kyllä toisemme. Hän ajattelee sinusta varmasti hyvää. Niinkuin näät minua kiusataan oikeasti heti tuohon väliin kirjoitettiin minusta ilkeästi asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Mutta vaikutat hyvältä mieheltä toivottavasti löydät kaivattusi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Toivottavasti ei ollut minulle K-naiselle, ahdistaa, kun se yks hullu on ottanut minut kohteekseen täällä palstalla.
Ei ollut K-naiselle tämä aloitus
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuEi hän ole sellainen. Hän on empaattinen nainen.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuÄläs maalita.
Sivu - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuÄlä valehtele siinä taas.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuOlet ammatti valehtelija sekä pahanlietsoja kun et muuta keksi.
Säälittävää ja säälittävää - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuEn olisi sinusta uskonut mikä jalkojen levitäjä olet. Ei mikään muu mielessä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuOletko jotenki puuhissasi parempi ?
Samaa kastia olet
Sivusta yks tuttu - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuLaskiko tasosi perus ämmä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuMistä luulet tietäväsi, että flirttailee monille. Jos kirjoittaa yhdelle.
Matikkapää sinulla ei ole kummoinen.
Voi arvata mitä numeroita löytyy sinun todistuksesta.
Matematiikka 6
Äidinkieli 5
Englanti 5
Ruotsi 6
Valinnainen kieli, ei ole todistuksessa. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet ammatti valehtelija sekä pahanlietsoja kun et muuta keksi.
Säälittävää ja säälittävääTai sitten se pahanilmanlintu olet sinä, trolliäijän banaaleihin feikkidialogeihin änkeävä spinnaaja. T naiselta
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Äläs maalita.
SivuEi millään pahalla, mutta välillä naurattaa ihan ääneen tämä hysteerinen huslaaminen mitä performaatioäijän monologeissa harrastat. Jos tämä ajatusapparaatti on sinulle todellinen, että tosiasiallisesti Sinun maalituksesi kohde tekee tällaisia henkilöön meneviä vastaiskuja tmv, niin katsottakoon se osaksi karmaasi amen. Jaksamisia.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muista gubbe piirustella myös vokaaleilla välillä, että autis tiset monologisi näyttäisi vivahteikkaammalta wt väen mustissa sydämmissä
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sivusta yks tuttuAivan joo. Mihinkähän "totuuteen" tämäkin tarinasi perustuu. Taitaa olla oma lehmä ojassa sulla.
Ehkä olet itse se haukkuja ja koitat syyllistää toista henkilöä, jotta saat itse kruunun päähäsi ja tahtosi läpi.
Sivusta
- Anonyymi00011UUSI
Kenellä tahansa voi olla mitä tahansa diagnooseja, jotta valtio saa hallintaan tarvittaessa. Ei ne diagnoosit sinua määrittele kuin pieneltä osin. Jollet sitten lähde ottamaan sitä omaksi identiteetiksi. Joskus ne diagnoosit on vaan vedetty ihan hatusta. Eletään sellaista aikaa, kun joku ulkopuolinen taho tulee kertomaan, mikä sinussa on "vialla". Joskus ihmiset lähtevät toteuttamaan huomaamattaan sitä diagnoosi-persoonaansa ja menee tavallaan pakoon sitä kautta omaa vastuutaan omasta elämästään ja itsestään. Sairauden taakse piiloon, kun se toimii. Ja sairastetaan, kun se kuuluu siihen ja on parantumaton. Kyllä täällä hyvin manipuloidaan ihmisiä vaikka mihin ja pillereitä vaivoihin. Ja niiden sivuvaikutuksiin taas jotain toista lääkettä. Oksettavaa tämä touhu täällä.
- Anonyymi00025UUSI
Niitä tehtaillaan naisille joilla on lapsia,sillä niillä saadaan lapset huostaan.
- Anonyymi00027UUSI
Sitten kun on diagnoosi et Äitinä voi puolustaa lastasi tai voit muttei uskota.
- Anonyymi00013UUSI
Oon käynyt terapiassa jne. Joskus stressaantuneena ahdistus voi näkyä, mutta silloinkin käytökseni on hyvää, enkä sekoile. En tykkää epävarmuudesta. Siksi haluan kertoa sulle, että mulle on tärkeää, että tunnet mut ja millainen olen.
- Anonyymi00015UUSI
Oikeastaan ahdistus on hyväkin juttu, koska se ohjaa hakemaan elämässä hyviä asioita ja karttamaan negatiivisia. Näen ja koen kauneuden ja hyvät jutut vahvasti.
- Anonyymi00021UUSI
Elämässä on pakko oppia sietämään epävarmuutta, mutta tärkeimmissä asioissa, kuten rakkaudessa ja siinä että toinen tuntee sinut hyvin, toivoisi, että ne olisi aina varmoja...
- Anonyymi00031UUSI
Epävarmuutta tulee olemaan aina, mutta sitä voi minimoida monella tavalla. Ennen kaikkea pitää olla selkeä, johdonmukainen ja rehellinen.
- Anonyymi00022UUSI
Meillä on hänen kanssa pitkä aika siitä, kun ollaan nähty ja on ollut nyt vaan tämä palsta jonkin aikaa, niin se lisää epävarmuutta. Täällä kun ei voi olla varma kuka kirjoittaa ja voi tulla helposti väärinymmärryksiä jne.
- Anonyymi00024UUSI
joaws kuolemwa peloyyaa niin nooh turhww e4läåäkään.
oik4qwti minuw ytodr4ellq pqlkonniinnows6taqiesi 6uy6esdt6uq johonkin6y66öön 5y55öön jokqa aqsuu kqi qlqpuol4ellwani... kuul4n hqeeujqwlwquluek4luääniä - Anonyymi00044UUSI
Töihin siitä kuuntelemaan kun pomo huutaa pää punasena, täällä tärisee kaikki muutkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞21988Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S62957- 34857
- 106831
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125806- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.76612- 42599
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66591Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31576- 40567
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2502- 49498
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev116489- 94486
- 60464
- 45436
- 39433
Miks oot niin helverin itsepäinen ja tyhmä, että et ymmärrä kuinka pidän susta
Se satuttaa minua todella paljon.. - naiselle41430