Niinkö, muttet kuitenkaan halua. Eli?
Vastaukset 25
- Anonyymi00001UUSI
En halua unohtaa häntä.
- Anonyymi00002UUSI
Haluaisin omakseni, mutta hän haluaisi antaa vain murusia.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi se olisin mä
- Anonyymi00004UUSI
Minun kohdalla menee juurikin noin! 😏
Eli mieleni toimii niin, että kun on olemassa edes jokin häviävän pieni mahdollisuus jostain, niin kipinä elää, eikä sammu. Järki sanoo kyllä, että mitään ei ole ikinä ollut, eikä ikinä tule olemaankaan, mutta mieleni ei kuuntele. Haluaisin unohtaa, mutta en kuitenkaan halua. Jos olet katsonut animaation Inside Out, niin tiedät, että tällainen on mahdollista. Eivät aina niin yksioikoisen suoraviivaisia ole mielen tiet, ainakaan jokaisella. Joillakin voi toki olla.- Anonyymi00010UUSI
Mikset uskalla tavata?
- Anonyymi00005UUSI
🥱🥱🥱🥱
- Anonyymi00012UUSI
Juu, aika tavattoman sisällöttömiä nämä palstaäijän yleiset toistuvat gallupit vai mitä, ystävä sä kaikkien? T naiselta
- Anonyymi00006UUSI
helveri-Elmeri, Pieru-Petteri jas jörö-Jukks, ilovision uutiset lauwantai..
- Anonyymi00015UUSI
Kuulostaa runolliselta. Onko haikea huomen jo tänään?
- Anonyymi00007UUSI
On liian raskasta haluta jotain mahdottomalta tuntuvaa, jonka ajatteleminen tekee mielen surulliseksi. Siksi haluaa hylätä sellaiset ajatukset. Toiveikkuus mahdottoman edessä satuttaa ja vie voimia. Se on juuri noin.
- Anonyymi00008UUSI
Siksipä täytyy haluta kovemmin ja toteuttaa toiveet.
- Anonyymi00014UUSI
No niinpä niin, aapeeäijä. Eri emootioiden näytös on pystyssä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole mahdollista. En pysty muuttamaan itseäni. Se kynnys oli liian korkea ja muistijälki kirvelevä.
Onko sinun tilanteessa mahdollista, en usko. Elä niin kuin saarnaat, vai miten se menikään. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se ajattelu mitään auta mies! .
Sä olitsit käyny kattoos naista sairaalassa jos hän todella olisi sinun
Touvelistan ykkösenä
Eikä mikään pelkkä seksiriipuvuuden kohde.
Oikeasti rakastuneella olis tullu oikea aito hätä rakkaan luokse kun kuuler hänen olevan sairaslasssa .
Mitä teet sinä !?
Kirjoitelet idioottina ikävä palstalla 🙈🤡
= Eli et ole ollut ikinä tosissasasi mies
Olet vain petkele leikkinyt tunteillani
Vuosikaudet ....
Minä tulen muistsmaan tämän kyllä .
Kun paranen enlä yritä palata takaisin
A-nainen lyhyemmälle miehelle.
- Anonyymi00009UUSI
Haluan naisen kokonaan omakseni. Ikävä on.
- Anonyymi00021UUSI
Erästä ajatellen, ne viimeisetkin mahdollisuudet meni!
- Anonyymi00025UUSI
Nyt niitä tekoja sittet eikä enää sanahelinää jos hänet aijot saada
- Anonyymi00011UUSI
Mä pystyn unohtamaan helposti tarvi vetää kun päätäyteen niin on täydellinen nollaus vuorokaudeksi suunnilleen
- Anonyymi00013UUSI
Toivon ette tuota tekisi
- Anonyymi00016UUSI
Entä sen vuorokauden jälkeen?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Toivon ette tuota tekisi
Ootko tässäkin aapeeäijän kommentissa hyysäävinäsi pakkomielteen kohdetta, jonka yläpuolelle pyrkimistä varten olet rakentanut tällaisen vastenmielisen dystopian?
- Anonyymi00018UUSI
Haluan, mutta en unohda, koska se ei oo halusta kiinni. Oon opetellut ajattelemaan hänestä toisin, toivon, että se ajan kanssa auttaa pääsemään tunteista häntä kohtaan.
- Anonyymi00020UUSI
Minä en voi unohtaa. Ärsyttää kun minua ei ymmärretä. Kun haluan siis aina olla yhden naisen kanssa yhdessä. Mutta minua ei ymmärretä koska olen vaikeasti ymmärrettävä ja hankala mies.
- Anonyymi00022UUSI
käytös kannattaa miettiä ymmärrettäväksi!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
käytös kannattaa miettiä ymmärrettäväksi!
Minä haluaisin ihan kiltisti ja avoimesti kertoa naiselle kaiken oikeassa elämässä. Sitten haluan hänen halaavan minua pitkään ja ollaa vaan omansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S61935Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞16876- 34857
- 105813
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125796- 38713
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.72596- 42589
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66581- 40567
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.29553Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27513Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev112478Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2472- 45467
- 60464
- 89460
- 45436
- 39423
- 35417