Kuinka tärkeää?

Aurora-30

Kuinka tärkeänä pidätte ns. oikeaa parisuhdetta tai seurustelusuhdetta? Riittääkö pelkkä FB (fuckbuddy), jota tavataan silloin, kun siltä tuntuu ja erotaan kun hommat on hoidettu? Riittääkö tällainen tapailu tyydyttämään myös hellyyden- ja läheisyydentarpeet? Siis vain yksi FB, jolle ollaan uskollisia, muttei ole mitään muuta yhteistä eikä tulekaan olemaan.

68

3034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ällöttää

Onko tämä seksipalsta?

• Aurora-30

ja hän vastaa kysymyksillä ja kysyy vastauksilla........

• kysymyksellä
        Aurora-30 kirjoitti:

ja hän vastaa kysymyksillä ja kysyy vastauksilla........

vastasin ja mihin???
        Lakkaa kynnet rauhassa loppuun, ettei ajatus katkea.

• Aurora-30
        kysymyksellä kirjoitti:

vastasin ja mihin???

"Onko tämä seksipalsta?" minun mielestäni tämä on aivan selvä kysymys.........

• kerrohan
        Aurora-30 kirjoitti:

"Onko tämä seksipalsta?" minun mielestäni tämä on aivan selvä kysymys.........

mikä se kysymys oli:)))))

• edelliseen
        kerrohan kirjoitti:

mikä se kysymys oli:)))))

...mihin "vastasin"..?

• Aurora-30
        edelliseen kirjoitti:

...mihin "vastasin"..?

IDIOOTTI tai sitten sulla on tosi paha lukihäiriö...

• nilkkaan?
        Aurora-30 kirjoitti:

IDIOOTTI tai sitten sulla on tosi paha lukihäiriö...

Juttele nyt vähän aikaa peilikuvasi kanssa...

• Tommi
        kysymyksellä kirjoitti:

vastasin ja mihin???

"Onko tämä seksipalsta?"

että oheinen on suomen kielen kysymyslause?

• titityy

Oikea parisuhde tekis sullekin hyvää. FB ei tee kuin onnettomaksi. Nainen haluaa kuitenkin myöhemmin enemmän.

• Aurora-30

kävimme kolmen naisen kanssa keskustelua tästä asiasta ja heidän mielipiteensä tuntui olevan se, että kun elää suhteessa niin haaveilee fb:stä ja vapaudesta ja kun on fb niin haaveilee suhteesta ja turvallisuudesta, joten ota tästä selvää.

• teilläkään
        Aurora-30 kirjoitti:

kävimme kolmen naisen kanssa keskustelua tästä asiasta ja heidän mielipiteensä tuntui olevan se, että kun elää suhteessa niin haaveilee fb:stä ja vapaudesta ja kun on fb niin haaveilee suhteesta ja turvallisuudesta, joten ota tästä selvää.

Kyllä normaali nainen kykenee onnelliseen parisuhteeseen.

Te haette miehistä kaltaisianne haihattelijoita, joten pöytä on katettu ja soppa läikkyy.

• Aurora-30
        teilläkään kirjoitti:

Kyllä normaali nainen kykenee onnelliseen parisuhteeseen.

Te haette miehistä kaltaisianne haihattelijoita, joten pöytä on katettu ja soppa läikkyy.

kenellä meillä?
        minähän vain kysyin mielipidettä.

• kerroit
        Aurora-30 kirjoitti:

kenellä meillä?
        minähän vain kysyin mielipidettä.

Juttelit kolmen naisen kanssa...
        Ovatko keskustelussa esille tulleet mielipiteet siis totuudenvastaisia?

• Aurora-30
        kerroit kirjoitti:

Juttelit kolmen naisen kanssa...
        Ovatko keskustelussa esille tulleet mielipiteet siis totuudenvastaisia?

että asia koskee myös minua, kun kirjoitit "ettei mene hyvin teilläkään" oikea sanamuoto olisi ollut, ettei mene hyvin heilläkään. Vaikka mistä sinä sen voit tietää kuinka hyvin heillä menee...

• sinut?
        Aurora-30 kirjoitti:

että asia koskee myös minua, kun kirjoitit "ettei mene hyvin teilläkään" oikea sanamuoto olisi ollut, ettei mene hyvin heilläkään. Vaikka mistä sinä sen voit tietää kuinka hyvin heillä menee...

Sinäkö olit asiasta sitten eri mieltä, vai olitko vaiti koko keskustelun ajan.

Ymmärtääkseni keskustelun edellytys on se, että keskustelee...

• Aurora-30
        sinut? kirjoitti:

Sinäkö olit asiasta sitten eri mieltä, vai olitko vaiti koko keskustelun ajan.

Ymmärtääkseni keskustelun edellytys on se, että keskustelee...

niin, kyllä minä olin asiasta aivan eri mieltä ja erimieltä voi olla myös keskustellessa. Ei keskustelun tarvitse mennä samojen mielipiteiden mukaan tai sitten olen ymmärtänyt keskustelemisen aivan väärin. Itse en ole koskaan haihatellut panosuhteeseen, olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni ja käsittääkseni olivat myös haihattelevat ystäväni, sekä parisuhteessa elävät että sinkut. Ystäväpiirissä mielipiteensä saa sanoa ääneen, eli sitten parisuhteessa tai pelkässä panosuhteessa. Silloin ei tuomita toista, vaikkei voisikaan olla samaa mieltä.

• ole mitään
        Aurora-30 kirjoitti:

niin, kyllä minä olin asiasta aivan eri mieltä ja erimieltä voi olla myös keskustellessa. Ei keskustelun tarvitse mennä samojen mielipiteiden mukaan tai sitten olen ymmärtänyt keskustelemisen aivan väärin. Itse en ole koskaan haihatellut panosuhteeseen, olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni ja käsittääkseni olivat myös haihattelevat ystäväni, sekä parisuhteessa elävät että sinkut. Ystäväpiirissä mielipiteensä saa sanoa ääneen, eli sitten parisuhteessa tai pelkässä panosuhteessa. Silloin ei tuomita toista, vaikkei voisikaan olla samaa mieltä.

asiallisempaa keskustelunaihetta?
        Toisaalta et ole kertonut omista asioistasi mitään - utelet vain muiden juttuja!

Seksipalsta on erikseen!

Kerrot olevasi asenteiltasi liian vanha 30-v palstalle...
        Minä olen kyllä ihan eri mieltä.

Mitä sinä muka tiedät itseäsi toistakymmentä vuotta vanhempien ihmisten ajatuksista?

• Aurora-30
        ole mitään kirjoitti:

asiallisempaa keskustelunaihetta?
        Toisaalta et ole kertonut omista asioistasi mitään - utelet vain muiden juttuja!

Seksipalsta on erikseen!

Kerrot olevasi asenteiltasi liian vanha 30-v palstalle...
        Minä olen kyllä ihan eri mieltä.

Mitä sinä muka tiedät itseäsi toistakymmentä vuotta vanhempien ihmisten ajatuksista?

En tietenkään tiedä ihmisten ajatuksista, ei kukaan voi tietää mitä joku toinen ajattelee. Ei tarvitse vastata kysymyksiin, jos ei halua, mutta ei tarvitse myöskään herjata kysyjää. Tosi kummallista sakkia täällä. Ivataan ja herjataan aivan syyttä. Olen kuitenkin lähempänä 4-kymmentä kuin 3-kymmentä, vaikka mitäpä se tähän kuuluu.

• keskustelleesi
        Aurora-30 kirjoitti:

En tietenkään tiedä ihmisten ajatuksista, ei kukaan voi tietää mitä joku toinen ajattelee. Ei tarvitse vastata kysymyksiin, jos ei halua, mutta ei tarvitse myöskään herjata kysyjää. Tosi kummallista sakkia täällä. Ivataan ja herjataan aivan syyttä. Olen kuitenkin lähempänä 4-kymmentä kuin 3-kymmentä, vaikka mitäpä se tähän kuuluu.

etkä silti tiedä, mitä ihmiset ajattelevat?

Nyt varmaan jo tiedät!

• ollikolli-63
        Aurora-30 kirjoitti:

Jostain lukasin jonkun ajatuksen näistä härnääjistä että he häipyvät palstalta kun koulut alkavat.. että odotetaan vähän aikaa..

Se, minkä ikäiset palstalle niin mulla ainaskin ajatusmailma käy aikalailla yksiin 30-50 vuotiaiden kanssa..hmmm..ja aikas lailla suurella joustolla siitä vielä ylös ja alas päin..

Meinasitko et ollaan kummallisia..ei muuten olla,vähän vaan vähintään omituisia..
        Mahdut sinäkin ilolla sakkiin.. :))
        Ota tääkin pienenä herjana..:))

• Aurora-30
        ollikolli-63 kirjoitti:

Jostain lukasin jonkun ajatuksen näistä härnääjistä että he häipyvät palstalta kun koulut alkavat.. että odotetaan vähän aikaa..

Se, minkä ikäiset palstalle niin mulla ainaskin ajatusmailma käy aikalailla yksiin 30-50 vuotiaiden kanssa..hmmm..ja aikas lailla suurella joustolla siitä vielä ylös ja alas päin..

Meinasitko et ollaan kummallisia..ei muuten olla,vähän vaan vähintään omituisia..
        Mahdut sinäkin ilolla sakkiin.. :))
        Ota tääkin pienenä herjana..:))

Hyväntahtoiset herjat ovat eri asia kuin pahansuovat. kiitos kannustuksesta, ja kyllä minä jatkan kirjoittelua ivasta ja herjoista huolimatta. Mutta ehkä provot sitten mun pitää jättää ainakin muille, niistä saa kuitenkin hiuksianostattavaa palautetta.
        Todella kummallista sakkia, sinä mukaanlukien ;D

• ollikolli-63
        Aurora-30 kirjoitti:

Hyväntahtoiset herjat ovat eri asia kuin pahansuovat. kiitos kannustuksesta, ja kyllä minä jatkan kirjoittelua ivasta ja herjoista huolimatta. Mutta ehkä provot sitten mun pitää jättää ainakin muille, niistä saa kuitenkin hiuksianostattavaa palautetta.
        Todella kummallista sakkia, sinä mukaanlukien ;D

Muuten nyt on kahvi-aika..
        Pois pois päätteen edestä..:))

• Ringin

Fb on joskus ihan kiva, mutta ei se noin niinkuin pidemmän päällä riitä. Silloin kun ei elä suhteessa ja heiluu välitilassa, ihan ok.
      Tosin pitempään en pysty sellaista ylläpitämään,
      siihen meinaa väkisin tunteet tumppautua mukaan
      ja alkaa toivomaan enemmän tai sitten huomaa,
      ettei todellakaan ole paljon yhteistä ja ei
      jaksa pelkän seksin vuoksi. Niin tärkeetä se ei kuitenkaan ole, no, ehkä joskus, kun on ollut tosi pitkä paussi.
      Eli vastauksena kysymykseesi: Ei riitä tietenkään

• Aurora-30

kaksi ystävää/tuttavaa on sitä mieltä ollut muutaman vuoden, että se riittää. En ole samaa mieltä, sillä tunteet tulee helposti mukaan ainakin toisella ja sitten siitä soppa syntyy kun toinen alkaa vaatimaan sitoumuksia ja toinen ei niitä voi antaa. Tosin ystäväpiirissäni on hieman häilyvä käsite se fb, onko suhde sitä ennen kuin on rengastettu vai mitenkö se määritellään nykyisin...missä vaiheessa loppuu tapailu ja alkaa seurustelu tai suhde....

• tän läpi!
      • Aurora-30

Olenkin uusi täällä, enkä ole lukenut aikaisempia viestiketjuja. Eihän sinun toki tarvitse vaivautua vastaamaan, jos et halua. Aurinkoa sinunkin päivääsi!

• ihmettelvä
        Aurora-30 kirjoitti:

Olenkin uusi täällä, enkä ole lukenut aikaisempia viestiketjuja. Eihän sinun toki tarvitse vaivautua vastaamaan, jos et halua. Aurinkoa sinunkin päivääsi!

Mitä sä täällä aikuisten palstalla keekoilet.
        Eikös rempseämpää seuraa löytyis kolmekymppisten ketjusta?

• Aurora-30
        ihmettelvä kirjoitti:

Mitä sä täällä aikuisten palstalla keekoilet.
        Eikös rempseämpää seuraa löytyis kolmekymppisten ketjusta?

Olen aivan liian vanha sinne palstalle. Taitaa mielipiteet olla minulla kuitenkin niin vanhanaikaisia, että siellä sarjassa olisin aivan kalkkis.

• voi räkä
        Aurora-30 kirjoitti:

Olen aivan liian vanha sinne palstalle. Taitaa mielipiteet olla minulla kuitenkin niin vanhanaikaisia, että siellä sarjassa olisin aivan kalkkis.

tuo kuvas, saat sieltä niitä FB:tä.

• oma kuva
        voi räkä kirjoitti:

tuo kuvas, saat sieltä niitä FB:tä.

ole!
        Joku puoliprovo tahtoo vain jutella tuhmia...
        Painuisi jollekin toiselle palstalle venkoilemaan!

• Aurora-30
        oma kuva kirjoitti:

ole!
        Joku puoliprovo tahtoo vain jutella tuhmia...
        Painuisi jollekin toiselle palstalle venkoilemaan!

En hae kumppania sillä minulla on jo oma, on ollut jo vuosia. Halusin vain esittää kysymyksiä, jotka tulivat esille naisten välisessä keskustelussa muutama viikko sitten.

• tuttujen naisten
        Aurora-30 kirjoitti:

En hae kumppania sillä minulla on jo oma, on ollut jo vuosia. Halusin vain esittää kysymyksiä, jotka tulivat esille naisten välisessä keskustelussa muutama viikko sitten.

antamat vastaukset riittäneet, kun täytyy täältä ventovierailta kysellä???

• Aurora-30
        tuttujen naisten kirjoitti:

antamat vastaukset riittäneet, kun täytyy täältä ventovierailta kysellä???

laajempaa katsantokantaa.............

• jooooo
        Aurora-30 kirjoitti:

Sulla taitaa aika laaja kanta olla.

• Aurora-30 kirjoitti:

välitä noista vänkääjistä,jokaisella tuntuu olevan täällä joku kiusankappale...

• Aurora-30
        mii-su kirjoitti:

välitä noista vänkääjistä,jokaisella tuntuu olevan täällä joku kiusankappale...

Oletkin ainoa selväjärkinen kirjoittaja tässä viestiketjussa. En tosiaan tajunnut kun aloitin kirjoittamaan tälle palstalle, kuinka katkeria kirjoittajia täällä onkaan. Miksi pitää herjata tuntemattomia kirjoittajia, ei saa asiallisia vastauksia vaan pelkkää sontaa...

• Eipä näy...
        Aurora-30 kirjoitti:

Sähkösanomatyyliin tykität yleensä jotain parin kolmen sanan juttua, pitkität itsesi aloittamia ketjuja juuri sillä tavoin kommentoimalla joka väliin.
        Nyt ilmeisesti luulit pistäneesi hyvänkin piikin:

"Olen aivan liian vanha sinne palstalle. Taitaa mielipiteet olla minulla kuitenkin niin vanhanaikaisia, että siellä sarjassa olisin aivan kalkkis."

Eli tänne "kalkkisten" joukkoon katsot sopivasi? Voiko tuon häijymmin enää sanoa...Aika ilkeetä. Mitähän sinäkin haet...Retorinen kysymys.

• Aurora-30
        Eipä näy... kirjoitti:

Sähkösanomatyyliin tykität yleensä jotain parin kolmen sanan juttua, pitkität itsesi aloittamia ketjuja juuri sillä tavoin kommentoimalla joka väliin.

"Olen aivan liian vanha sinne palstalle. Taitaa mielipiteet olla minulla kuitenkin niin vanhanaikaisia, että siellä sarjassa olisin aivan kalkkis."

Eli tänne "kalkkisten" joukkoon katsot sopivasi? Voiko tuon häijymmin enää sanoa...Aika ilkeetä. Mitähän sinäkin haet...Retorinen kysymys.

kirjoitustyylistäsi päätellen, et ole täyttänyt vielä edes 25, joten sinulle en viitsi kovin fiksuja haastellakaan.

• Aurora-30 kirjoitti:

Oletkin ainoa selväjärkinen kirjoittaja tässä viestiketjussa. En tosiaan tajunnut kun aloitin kirjoittamaan tälle palstalle, kuinka katkeria kirjoittajia täällä onkaan. Miksi pitää herjata tuntemattomia kirjoittajia, ei saa asiallisia vastauksia vaan pelkkää sontaa...

törkyä sitä saa itsekkin niskaan,harva se päivä.
        on valitettavasti tullut välillä menetettyä
        malttini,mutta ärsyttää jos asiallisesti vastattuani johonkin kysymykseen,joku väittää minun matkivan jotakuta vaikka olen kirjoittanut täysin niin,miten itse sen asian koen.
        älä anna periksi,ainakaan sellaisille pölvästeille jotka muuten vaan ilkeyttään kirjoittavat.....

• Aurora-30
        mii-su kirjoitti:

törkyä sitä saa itsekkin niskaan,harva se päivä.
        on valitettavasti tullut välillä menetettyä
        malttini,mutta ärsyttää jos asiallisesti vastattuani johonkin kysymykseen,joku väittää minun matkivan jotakuta vaikka olen kirjoittanut täysin niin,miten itse sen asian koen.
        älä anna periksi,ainakaan sellaisille pölvästeille jotka muuten vaan ilkeyttään kirjoittavat.....

varmaan vastata vain rekatuille nimimerkeille... Ainakin tästä viestiketjusta päätellen, ne jotka eivät uskalla tehdä edes nimimerkkiä ovat melkoisia suunsoittajia ja meluavat tyhjästä, asiallisuus kaukana. Mutta kyllä minä edelleenkin kirjoittelen, asiaa ja välillä myös ehkä asian vierestä. Aurinkoista päivää!! (täällä ainakin paistaa kauniisti, harvinaista)

• ite sitte
        Eipä näy... kirjoitti:

..haet täältä, muuta ku haukut toisia!!! Painu vittuun täältä pelleilemästä ja yritä olla ihminen!

• eeoo
        Aurora-30 kirjoitti:

"kuinka katkeria kirjoittajia täällä onkaan."

noita puskista huutelijoita ei kannata kirjoittajiksi nimittää. tuskin pystyvät mitään järjellistä tekstiä aikaansaamaan.

tosi tuskallista lukea tollanen v**un vänkääminen. ole fiksumpi kuin ne äläkä hitossa lähde mukaan.

ja yks juttu - rekkautuminen ei ole välttämättä takuu mistään. vähän sama kun että ei vanheneminen tuo aina viisautta...

muuten, sori vaan, kuva on ihan cool, mutta saat sillä vaan hankaluuksia ittelles :(

terv. "vanha pieru"

• Teet keskustelupalstalla
        jooooo kirjoitti:

Sulla taitaa aika laaja kanta olla.

Mitä ihmettä teet keskustelupalstalla jos et siedä keskustelua / kyselyä aiheesta kuin aiheesta? Kipitä vanhainkotiin nukkumaan

• Aurora-30

idioottimaisista vastauksistanne.

• meijän

viksua emäntää...

• kysymyksesi

oli sitten asiallinen?

Sitä saa mitä kysyy!

• Aurora-30
        kysymyksesi kirjoitti:

oli sitten asiallinen?

Sitä saa mitä kysyy!

Sainpa ainakin nuotiomerkin viestiketjun eteen! Hyvä minä!!!!!

• Aurora-30 kirjoitti:

Sainpa ainakin nuotiomerkin viestiketjun eteen! Hyvä minä!!!!!

Roviolla ne ennenkin..;D

Kannattaisi varmaan valita jokin kiihkottomampi aihe?

• Aurora-30
        Minea44 kirjoitti:

Roviolla ne ennenkin..;D

Kannattaisi varmaan valita jokin kiihkottomampi aihe?

mitä jos kysyis seuraavaksi kirkossakäyntitiheyttä, no ei, kun on niitä uskonsotiakin. Politiikkaa? ei juku, ei passaa. Mistäs keskusteltaisiin... hmmm... nyt tiedän puhutaan vaikka säästä tai kahvipullista! ;DDDD

• Aurora-30 kirjoitti:

mitä jos kysyis seuraavaksi kirkossakäyntitiheyttä, no ei, kun on niitä uskonsotiakin. Politiikkaa? ei juku, ei passaa. Mistäs keskusteltaisiin... hmmm... nyt tiedän puhutaan vaikka säästä tai kahvipullista! ;DDDD

Vaikka aloittamaani viestiketjuun?

Taidan olla liian lepsu Sinun maailmaasi:)

Kyllä pullantuoksusta/hyvästä olosta saa ja pitää puhua!

Nuo irtosuhteet/pettymykset saattavat olla monelle sellaisia asioita, että ne mieluummin unohtaisi:(

• Aurora-30
        Minea44 kirjoitti:

Nuo irtosuhteet/pettymykset saattavat olla monelle sellaisia asioita, että ne mieluummin unohtaisi:(

Ja itseasiassa minä puhun mielelläni kahvipullista ja leipomisesta ja siivoamisesta ja ja ja vaikka mistä kotiaskareista..... niin ja olen jo vastannut sinun viestiketjuusi ;DDDD
        Niin rauhallista ihmistä ei olekaan, joka olisi minun maailmaani liian rauhallinen, itse taidan olla sieltä erittäin rauhallisesta päästä, ja viihdyn siellä oikein hyvin.

• minttu
        Minea44 kirjoitti:

Näyttää siltä että tuo galleriakuvasi ja tällä palstalla kirjoittamasi viestit eivät sovi yhteen. Nykyään teinit ottaa digikameroillaan itsestään tuollaisia kuvia ja lähettää mesessä eteenpäin.
        Kerropa minulle mitä yrität kuvallasi viestittää?

• Yankie
        Aurora-30 kirjoitti:

Ja itseasiassa minä puhun mielelläni kahvipullista ja leipomisesta ja siivoamisesta ja ja ja vaikka mistä kotiaskareista..... niin ja olen jo vastannut sinun viestiketjuusi ;DDDD
        Niin rauhallista ihmistä ei olekaan, joka olisi minun maailmaani liian rauhallinen, itse taidan olla sieltä erittäin rauhallisesta päästä, ja viihdyn siellä oikein hyvin.

Mutustan nyt Yankee-suklaapatukkaa kahvin kanssa.
        Miksi et keskustele aiheesta Soneraplazan/Ellit/parisuhdepalstalla. Siellä pyörii jatkuvasti keskusteluja salarakkaista, pettämisestä ym. aiheista. Ikähaarukka on mitä lie. Palstalla ei ole ikäjakaumaa.

Mieluummin olen täysin ilman miestä kuin ryhdyn on/off-suhteisiin. Väittelin yhtenä päivänä erään rakastuneen naisen kanssa. Sanoin, että en rakastu kuin kerran elämässäni. Miksi siis enää hakisin sellaista, jota ei ole olemassakaan.

Rakkaus käsite on erittäin laaja. Näppiksen vieressä köllöttää kirja Rakkauden taito-Opas tolteekki-intiaanien ikivanhaan viisauteen.

Hörhöksi leimautumista en enää pelkää. Olen hörhö vaikka voissa paistettaisiin.

En tiedä missä aiheissa tämän palstan jutut liikkuvat. Olen nippa nappa 50 v. Mukava ikä.
        Sain juuri puhelun, joka helpotti oloani suunnattomasti. Tytär kallistui isän avustuksella valitsemaan opiskelupaikan kahdesta vaihtoehdosta. Neuvoin häntä kuuntelemaan järjen ääntä. Ehkä puhelinkeskustelu viisaan professorin kanssa oli vieläkin järkevämpää.
        Miehet ovat järkeviä ja naiset sitten niin mitä.
        Jatkakaa aiheesta keskustelua. Minä en keksi enää mitään järkevää. Jatkan surfailua Elleissä.

• minttu kirjoitti:

Näyttää siltä että tuo galleriakuvasi ja tällä palstalla kirjoittamasi viestit eivät sovi yhteen. Nykyään teinit ottaa digikameroillaan itsestään tuollaisia kuvia ja lähettää mesessä eteenpäin.
        Kerropa minulle mitä yrität kuvallasi viestittää?

mä arvasin ihan oikein!!
        ihmettelin niin monen kirjoittajan tylyä asennoitumista auroraa kohtaan,ja niinhän se oli kuten päättelin:kateellisuus,auroran ulkonäölle...

• kysymyksesi kirjoitti:

oli sitten asiallinen?

Sitä saa mitä kysyy!

tämä palsta on jaoteltu iän mukaan, EI aiheen mukaan. se tarkoittaa, että täällä SAA jutella mistä haluaa.

pakkoko se on änkeä niihin ketjuihin joita ei halua lukea ? o.O

• sinkku55
        mii-su kirjoitti:

mä arvasin ihan oikein!!
        ihmettelin niin monen kirjoittajan tylyä asennoitumista auroraa kohtaan,ja niinhän se oli kuten päättelin:kateellisuus,auroran ulkonäölle...

kateellinen en ymmärrä:)))
        Jokainen ihminen on kaunis omalla tavalla.....
        Eihän ihminen voi kauneudelle mitään:)))
        Tsemppiä vaan Auroralle:))älä välitä..

• keskiyonkehraaja

Mustavalkoista.
      Vain yksi totuus.Jes.
      Kuitenkin ollan kaikki yksilöitä, enkä mä ainakaan voi tuomita ketään. Ei ehkä noi omat rahkeet riittäis...
      En ole pyhimys enkä paholainen...

• mielestäni fb on ihan ok jos molemmat tietävät missä mennään. se että riittääkö se pidemmän päälle on helppoa, ei riitä. haluan kuitenkin perustaa ehkä perheenkin vielä joskus. jos se olisi jo tehty niin tilanne saattaisi olla toinen, viihdyn hyvin itseksenikin.

pitääkö fb:le olla uskollinen? eikö se silloin ole jo suhde? tokihan riippuu aina keskinäisistä sopimuksista...

• keskiyonkehraaja

josta ei ees omalla rekatulla nimmarilla ees uskalleta puhua.....
      Minähän olen hurja-hanna ja sanon että jos ei kotoa saa niin kyllä sitä etsii muualta...
      Saahan sitä olla eri mieltä..............

• sinkku55

uskollisuus on kaiken A ja O.
      Minä pidän seurustelusuhdetta yllä toistaiseksi sillä tavalla,että tavataan ja ollaan viikonloppuisin:))Silloin suhde pysyy hyvänä:))
      Mut eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan:))))

• peikko-na

Tämmönen FB ei voi antaa mitään muuta kuin tunteetonta pikapanoa jos ihan suoraan sanotaan.
      Mitään muuta tollaselta ei saa.

Seurustelusuhde tarjoaa läheisyyttä, hellyyttä, huomiota, rakkautta ja rakastelua, nautintoa ja turvaa. Siis oikein hoidettuna. Ja siihen tarvitaan aina kaksi.
      Parisuhde on yllättävän tärkeä ja elämää tukeva osa asui sitä yhessä taikka erillään. Ja suhteensa voi kruunata yhteenmuuton jälkeen kihlautumalla ja menemällä avioon, muodostamalla perheen oikein virallisesti mutta eihän avio taikka kihlaus mitenkään pakollista ole. Tänä päivänä vain harva arvostaa parisuhdetta kuten kuuluisi; kihlojakin pidetään vain omaisuuden merkkaamiskonstina..
      Monet seurustelevat ja vaihtavat puolisoaan useinkin miettimättä sen kummemmin asiaa. Itse ainakin haluan tutustua ihmiseen tarkemmin ennen seurustelupäätöstä, koska sen tarkoitus minun kohdallani on kestää. Tarkoitus on saada aikaan pysyvä suhde kestämään hautaan saakka, muodostaa perhe ja nauttia pysyvyydestä, turvasta, rakkaudesta ja koko ajan tuntemisen myötä paranevasta seksielämästä..
      Olen ennemmin yksin kuin vaihdan avopuolisoa kuin sukkaa. Enkä välitä mistään FBsta, joita paikat on pullollaan. En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat onnellisesti(?) aviossa ja silti etsivät salarakasta ja sanovat etteivät halua erota aviopuolisostaan.. Eivät sitten mieti alkuunkaan mitä seurauksia on sillä jos salarakasjuttu paljastuu puolisolle.. Sehän on sanomattakin selvää, ettei sellanen avioliitto voi jatkua! Avioliitto on kahden ihmisen sitoutuminen toisiinsa loppuelämäksi, lupaus pysyä toisen rinnalla ainiaan ja ennen kaikkea olla uskollinen. Näin itse tämän käsitän..
      Ohops mikä vuodatus *punastuu karvoja myöten* !

• "Tämmönen FB ei voi antaa mitään muuta kuin tunteetonta pikapanoa jos ihan suoraan sanotaan.
        Mitään muuta tollaselta ei saa."

tuosta olen eri mieltä. kyllä FB:ltä voi saada pitkäänkin ;P
        ja kyllä ihan nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota... Näitä kaikkia myös FB pystyy tarjoamaan. myös sitä suhdetta voi vaalia jos sen tekee oikein - ja siihenkin tarvitaan aina kaksi.

• peikko-na
        doctrine kirjoitti:

"Tämmönen FB ei voi antaa mitään muuta kuin tunteetonta pikapanoa jos ihan suoraan sanotaan.
        Mitään muuta tollaselta ei saa."

tuosta olen eri mieltä. kyllä FB:ltä voi saada pitkäänkin ;P
        ja kyllä ihan nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota... Näitä kaikkia myös FB pystyy tarjoamaan. myös sitä suhdetta voi vaalia jos sen tekee oikein - ja siihenkin tarvitaan aina kaksi.

"..nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota..." NOT TRUE! Siis tuo ei enää ole FBn juttuja, se menee jo kiintymisen puolelle.
        Jos parilla ei ole muuta yhteistä kuin nainti, on kyse FBsta, ehdottomasti. Seksuaalista kemiaa se edellyttää, mutta koko homma ei edes voi toimia (ainakaan pidemmän päälle) jos tunteet sotketaan mukaan!
        On totta, että FB kanssa jaettavaa suhdetta voi vaalia ja oikeastaan on syytäkin.. Vanha kunnon sanonta "tee toiselle kuten haluaisit itsellesi tehtävän" pitää tässä kutinsa ja auttaa eteenpäin.

PS. Ajatusmaailmasi tässä asiassa on kyllä gallerian ikään nähden kohdallaan mutta kuvan perusteella olisin voinut kuvitella sut kypsemmäksi ajatuksiltasi.

• peikko-na kirjoitti:

"..nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota..." NOT TRUE! Siis tuo ei enää ole FBn juttuja, se menee jo kiintymisen puolelle.
        Jos parilla ei ole muuta yhteistä kuin nainti, on kyse FBsta, ehdottomasti. Seksuaalista kemiaa se edellyttää, mutta koko homma ei edes voi toimia (ainakaan pidemmän päälle) jos tunteet sotketaan mukaan!
        On totta, että FB kanssa jaettavaa suhdetta voi vaalia ja oikeastaan on syytäkin.. Vanha kunnon sanonta "tee toiselle kuten haluaisit itsellesi tehtävän" pitää tässä kutinsa ja auttaa eteenpäin.

PS. Ajatusmaailmasi tässä asiassa on kyllä gallerian ikään nähden kohdallaan mutta kuvan perusteella olisin voinut kuvitella sut kypsemmäksi ajatuksiltasi.

"Ajatusmaailmasi tässä asiassa on kyllä gallerian ikään nähden kohdallaan mutta kuvan perusteella olisin voinut kuvitella sut kypsemmäksi ajatuksiltasi."

huh huh... Nyt menin kyllä vähän niin kuin sanattomaksi. Ihanko luulit osaavasi tehdä syviäkin luonneanalyysejä yhden mielipiteen perusteella?

ja

""..nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota..." NOT TRUE! Siis tuo ei enää ole FBn juttuja, se menee jo kiintymisen puolelle."

Olen eri mieltä ja mielipiteeni perustuu puhtaasti omakohtaiseen kokemukseen. olet luonnollisesti oikeutettu omaan mielipiteeseesi, mutta toivoisin ettet tarjoile sitä omaasi muillekin 'ainoana oikeana totuutena' ja tyrmää eri mielipiteen omaavaa henkilöä lapsellisena ja epäkypsänä ajatuksiltaan. Liekö tässä tarpeen edes kysyä oman lausahduksesi 'kypsyydestä'?

En viitsi edes lähteä kommentoimaan tämän syvällisemmin oman 'post scriptumisi' kypsyyttä, mutta tyydyn toteamaan lakonisesti että minulla on jopa itseäni nuorempia ystäviä jotka eivät luokittele eikä arvostele ihmisiä iän, saati ulkonäön perusteella, vaan ihmisen sisimmän mukaan. Muistaakseeni hiekkalaatikolla leikkiessämme tavattiin sanoa toiselle että oletpas sinä lapsellinen, eikö sullakaan kypsempiä ajatuksia ole.

Lämmintä elokuuta sinullekin, niiden 'kypsien ajatuksiesi' kanssa ;)

• peikko-na
        doctrine kirjoitti:

"Ajatusmaailmasi tässä asiassa on kyllä gallerian ikään nähden kohdallaan mutta kuvan perusteella olisin voinut kuvitella sut kypsemmäksi ajatuksiltasi."

huh huh... Nyt menin kyllä vähän niin kuin sanattomaksi. Ihanko luulit osaavasi tehdä syviäkin luonneanalyysejä yhden mielipiteen perusteella?

ja

""..nautittavastikin. läheisyyttä, nautintoa, hellyyttä, huomiota..." NOT TRUE! Siis tuo ei enää ole FBn juttuja, se menee jo kiintymisen puolelle."

Olen eri mieltä ja mielipiteeni perustuu puhtaasti omakohtaiseen kokemukseen. olet luonnollisesti oikeutettu omaan mielipiteeseesi, mutta toivoisin ettet tarjoile sitä omaasi muillekin 'ainoana oikeana totuutena' ja tyrmää eri mielipiteen omaavaa henkilöä lapsellisena ja epäkypsänä ajatuksiltaan. Liekö tässä tarpeen edes kysyä oman lausahduksesi 'kypsyydestä'?

En viitsi edes lähteä kommentoimaan tämän syvällisemmin oman 'post scriptumisi' kypsyyttä, mutta tyydyn toteamaan lakonisesti että minulla on jopa itseäni nuorempia ystäviä jotka eivät luokittele eikä arvostele ihmisiä iän, saati ulkonäön perusteella, vaan ihmisen sisimmän mukaan. Muistaakseeni hiekkalaatikolla leikkiessämme tavattiin sanoa toiselle että oletpas sinä lapsellinen, eikö sullakaan kypsempiä ajatuksia ole.

Lämmintä elokuuta sinullekin, niiden 'kypsien ajatuksiesi' kanssa ;)

Kiva kuulla että menit sanattomaksi vaikkakin toisaalta toinen yhteys olisi voinut tuottaa suurempaa nautintoa. En tarkoittanut loukata tunteitasi mutta tää FB juttu sun vinkkelistäs kuulostaa tyypilliseltä alle 3kymppisen vinkkeliltä, nimimerkillä kokemusta on.

Vapaa maa tää on; ihmisillä saa olla ja pitääkin olla eri mielipiteitä asioista. Ja tästä FBstä voidaan "kinastella" tosi pitkään ja puolustella omia kantojamme.

PS. Mulle tuottaa suuremman nautinnon väitellä asioista jonkun haastavan henkilön kanssa kuin harrastaa FBn pitämistä :p

• peikko-na kirjoitti:

Kiva kuulla että menit sanattomaksi vaikkakin toisaalta toinen yhteys olisi voinut tuottaa suurempaa nautintoa. En tarkoittanut loukata tunteitasi mutta tää FB juttu sun vinkkelistäs kuulostaa tyypilliseltä alle 3kymppisen vinkkeliltä, nimimerkillä kokemusta on.

Vapaa maa tää on; ihmisillä saa olla ja pitääkin olla eri mielipiteitä asioista. Ja tästä FBstä voidaan "kinastella" tosi pitkään ja puolustella omia kantojamme.

PS. Mulle tuottaa suuremman nautinnon väitellä asioista jonkun haastavan henkilön kanssa kuin harrastaa FBn pitämistä :p

...oli vain hetkellistä, hämmästyin niin kovasti alentavasta kommentistasi. Et loukannut tunteitani, lähinnä vain paljastit todellisen luonteesi. Ja jatkat samaa linjaa edelleen: "kuulostaa tyypilliseltä alle 3kymppisen vinkkeliltä".

Minulla ei ole mitään mielenkiintoa kinastella omasta mielipiteestäni joka on muodostunut omakohtaisen kokemuksen kautta, sillä ei ole iän kanssa tekemistä sitten piirun vertaa. Pahoittelen enemmänkin omaa suppeuttasi siinä, ettet voi käsittää että ihmiset kokevat samoja asioita eri ikäisinä, iän ollessa pääasiassa vain subjektiivinen viitekehys sekä faktaa vain siinä kuinka kauan ihminen on maapalloa kuluttanut.

Minullekin "tuottaa nautintoa" (se on siis toisinaan mukavaa) keskustella vakavasti asioista henkilön kanssa joka ei alennu menemään henkilökohtaisuuksiin vaan pysyy itse asiassa, ts. haastavan henkilön kanssa; valitettavasti en ole täältä sellaista vielä löytänyt (palstakeskusteluiden perusteella ainakaan, spostinvaihto jota käyn onkin sitten luonnollisesti asia erikseen).

• doctrine kirjoitti:

...oli vain hetkellistä, hämmästyin niin kovasti alentavasta kommentistasi. Et loukannut tunteitani, lähinnä vain paljastit todellisen luonteesi. Ja jatkat samaa linjaa edelleen: "kuulostaa tyypilliseltä alle 3kymppisen vinkkeliltä".

Minulla ei ole mitään mielenkiintoa kinastella omasta mielipiteestäni joka on muodostunut omakohtaisen kokemuksen kautta, sillä ei ole iän kanssa tekemistä sitten piirun vertaa. Pahoittelen enemmänkin omaa suppeuttasi siinä, ettet voi käsittää että ihmiset kokevat samoja asioita eri ikäisinä, iän ollessa pääasiassa vain subjektiivinen viitekehys sekä faktaa vain siinä kuinka kauan ihminen on maapalloa kuluttanut.

Minullekin "tuottaa nautintoa" (se on siis toisinaan mukavaa) keskustella vakavasti asioista henkilön kanssa joka ei alennu menemään henkilökohtaisuuksiin vaan pysyy itse asiassa, ts. haastavan henkilön kanssa; valitettavasti en ole täältä sellaista vielä löytänyt (palstakeskusteluiden perusteella ainakaan, spostinvaihto jota käyn onkin sitten luonnollisesti asia erikseen).

"Minullekin "tuottaa nautintoa" (se on siis toisinaan mukavaa) keskustella vakavasti asioista henkilön kanssa..."

Mulla homma toimii parhaiten, kun yritän keskustella ASIOIDEN kanssa, ikäänkuin unohtaa henkilön joka niitä asioita tuo esille.

Monelta on jäänyt oivaltamatta (tai unohtunut) se, että vaikka asiat riitelee, ihmisten ei välttämättä tarttis olla tukkanuottasilla.

terv. (Eirek) Olustelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      259
      6576
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      210
      6138
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      38
      5630
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      144
      4937
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      22
      3738
    6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      182
      3671
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3435
    8. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      33
      3123
    9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      317
      2730
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      27
      2585
    Aihe