Jo Hesarikin kirjoittaa kahdella sivulla persujen rajusta rasistisesta vihahyökkäyksestä Suomen kansalaista vastaan. Persut jakavat ihmisiä oikeisiin ja vääriin. Se on rasismin ydintä. PS on hallituspuolue !!! Vastaako PS:n kanta koko hallituksen kantaa ?
Ei ole näkynyt muitten hallituspuolueitten irtisanoutuvan PS:n vihahyökkäyksistä
tai mitenkään yrittävän estää rajuja vihahyökkäyksiä kolleegaansa, kansanedustajaa kohtaan. On raukkamaista olla hiljaa, mutta hallituksen "moraali " sallii senkin.
Hallitus on vailla minkäänlaista moraalia
24
76
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Et osannut liittää tätä mitenkään palstan aiheeseen, et osannut kertoa mistä on kyse, etkä löytänyt väitteillesi lähdettä.
- Anonyymi00013
Etsivä löytää, oletko siihen kyvytön ?
- Anonyymi00020
Et sit tiiä et aina vassarien kans toi sama juttu! Ne väittää ja sit sun pitäis muka todistaa väite oikeeksi tai väite on totta.
- Anonyymi00004
Ja taas halutaan väkisin nähdä rasismia joka paikassa!
Tämä on vanhentunut konsti saada huomiota!- Anonyymi00014
Rasismia on nyt jokapaikassa, sitä näkee siksi väkisin !
Persut ja KD edustavat sitä parhaiten. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rasismia on nyt jokapaikassa, sitä näkee siksi väkisin !
Persut ja KD edustavat sitä parhaiten.Tällä palstalla käy jatkuvasti ilmi, että väitteet KD:n edustamasta rasismista on vain vihavasemmiston hokema. PS-aiheisia keskusteluja varten on oma palstansa.
- Anonyymi00005
Kristilliset nyökkäilee vieressä ylimielisesti hymyillen Sarin johdolla persuja lipoen.
- Anonyymi00006
Hakisit harhoihisi apua
- Anonyymi00008
Tällaista toimintaa et kuitenkaan ole löytänyt kristityiltä.
Se sinun naisystäväsi Sari ei ole kristittyjen johtaja, eikä liity mitenkään KD:hen.
- Anonyymi00007
Soinin "perustamasta" perussuomalaisista tuli hänen jälkeensä demonien puolue jota ne ovat pyrkineet hallitsemaan.
- Anonyymi00009
Timo Soini oli mukana perustamassa perussuomalaisia, mutta ei ollut ensimmäinen puheenjohtaja.
Perussuomalaiset eivät ole demoninen puolue vaikka sen jäsen olisitkin.
- Anonyymi00010
Essayhin mukaan abortit pitää kieltää murhina, mutta Israelin tekemät lasten murhaaminen pitää hyväksyä?
- Anonyymi00011
Ei Essayah hyväksy lasten murhaamista missään. Suomalaisena poliitikkona hän kuitenkin keskittyy vastustamaan lasten murhaamista Suomessa.
- Anonyymi00012
Israelin tähtäimessä ei ole lapset, vaan aikuiset terroristit, jotka aloittivat sodan ja taistelevat Israelia vastaan..tosin lapsitaistelijoitakin on heillä jonkin verran.
- Anonyymi00018
Sari Essayah ei aja vammaisia ekä vanhuksia huutolaisiksi, eikä murhaa ketään.
- Anonyymi00016
Essayah: Viekää köyhän viimeinekin ihokas? Kai raamatusta saanut ohjeet?
- Anonyymi00019
Taitaa olla sama homma kuin viimeksikin. Joku läheisesi on pistänyt alusvaatteesi pesuun kun taas pitkästä aikaa kävit itse pesuilla, etkä taaskaan tunnista niitä pestyinä omiksesi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Taitaa olla sama homma kuin viimeksikin. Joku läheisesi on pistänyt alusvaatteesi pesuun kun taas pitkästä aikaa kävit itse pesuilla, etkä taaskaan tunnista niitä pestyinä omiksesi.
KD: Hyväksymme Israelin tekemät murhat.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
KD: Hyväksymme Israelin tekemät murhat.
Hyvä, että avoimesti kerrotte sen KD:lle. Teillä vasemmistossa kun murhaaminen on ikäänkuin verissä ja tiedätte KD:n vastustavan murhaamista.
Et kyllä vieläkään löytänyt viitteitä Israelin tekemistä murhista. - Anonyymi00024
Oletpa sinä hihhuli.
Totta. On yleisesti tunnettu tosiasia, että teillä vasemmistossa murhaaminen on ikäänkuin verissä ja tiedätte KD:n vastustavan murhaamista.
Minäkin vastustan naisten ja lasten murhaamista, vaikka en ole missään liitoksissa KD:hen. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oletpa sinä hihhuli.
Totta. On yleisesti tunnettu tosiasia, että teillä vasemmistossa murhaaminen on ikäänkuin verissä ja tiedätte KD:n vastustavan murhaamista.
Minäkin vastustan naisten ja lasten murhaamista, vaikka en ole missään liitoksissa KD:hen.Miksi sitten hyväksyt Israelin tekemät murhat?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi sitten hyväksyt Israelin tekemät murhat?
Et ole vieläkään löytänyt Israelin tekemiä murhia etkä ole mistään löytänyt mitään siihen viittaavaa, että olisin ne hyväksynyt.
Onko tavoitteenasi juutalaisiin kohdistuva kansanmurha? - Anonyymi00029
Täysin eri asia natsien touhut. Törkeää, sivistymätöntä rinnastaa niitä toisiinsa. Israelin tekemistä kansanmurhista ei ole esitetty näyttöä, päinvastaista kylläkin, että välttää siviiliuhreja, varoittaa, pyytää poistumaan..hyödyttäen niin osin terroristejakin ja tekevät sodankäynnistä vähemmän tehokasta, jotta sivullisia säästyisi ja ivag auttaneet palestiinaisia toimittamalla lääkkeitä jne. Täysin toisin toimivat kuin kaikki todelliset kansanmurhaajat mitä ollut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487