..ja tarkalleen ottaen ulkomaalainen musta mies. Tätä taustaa vasten, kristillisten arvojen ja maahanmuuttovastaisuuden lietsominen tuntuu oudolta. Ottaen huomioon vielä sen, että Sebu asuu ulkomailla maahanmuuttajana itsekin.
Vastaukset 18
- Anonyymi00003
onhan sebu vielä supon salainen agentti 000 joka kävi vakoilemassa putin nuorien kesäleireillä ja konttasi vaipoissa suurkirkoin portailla. kunnon persu monilahjakkuus
- Anonyymi00004
Tynkkynen ajaa parlamentissä uskollisesti putinin asiaa. Kannatti leirittää.
- Anonyymi00005
Ja tuontipuolisonsa vieläpä Venäjä-mielisestä Mosambikista.
- Anonyymi00008
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
Lennä sinä umpijuntti p*rse edellä Kuuhun.
- Anonyymi00006
Tynkkynen.. Tynkkynen.. Tynkkynen..Tynkkynen.. Tynkkynen.. Tynkkynen..Tynkkynen.. Tynkkynen.. Tynkkynen.. Tynkkynen.. Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Tynkkynen pakkomielteeseen?
- Anonyymi00018
Nuole sinä runkkari mustaa makkaraa.
- Anonyymi00007
Ihan turhaan sinä Soinia fanittava lantaloordi koko ajan nikkejäsi vaihtelet jokaisen niistä toistaessa yhdet ja samat persupakkomielteet, hokemat, kirjoitusvirheet, raivarit jopa harhat. Jokaisen sinun nikeistäsi menettäessä malttinsa aina kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan joilla sinä vastauksia kalastelet. Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä sinä s24 palstat persujen maalittamiseen valjastanut trolli huudat ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan sinun keskustelujen avauksiin?
- Anonyymi00012
Onkohan tuo möly tynkkysen rakastajia kun noin aina suuttuu kritisoimisesta?
- Anonyymi00019
Aika ykspuolisia on nää tän yhden vastaukset.
Taitavat olla kopioita, joita täällä yks aina kopsuina toisteli.
Selvästi aloitus otti hittiä joihinkin. Eli siitä ei kestä puhua, millainen ihminen Sebastian Tynkkynen on.
Perussuomalaisten mielestä llmeisesti hieno mies!- Anonyymi00010
Tynkkysen FSB-koulutustakin pidetään persuissa ilmeisen korkeassa arvossa. Suomalaisten suurta enemmistöä se lähinnä pöyristyttää, että miten moinen itseään Supo-agentiksi kutsunut, kolmesti kansankiihotuksesta tuomittu trollitoimiston johtaja on voinut päätyä Brysselin kammareihin, jonka ainakin itse tulkitsen sekä Suomelle että EU:lle lähinnä poliittiseksi uhkatekijäksi.
- Anonyymi00011
Lantaloordin riman alitus, ei sen puoleen, vaikka olette luulleet ettei voi enää alemmas vajota, mutta odottakaa, vaalit lähestyy. Näissä vaaleissa kaikki äänet lasketaan ja äänet ratkaisee. Ei gallupit.
Tynkkynen oli harvoja ketkä uskalsivat esiintuoda entisen paikkakuntansa iljettäviä seksuaalirikoksia.- Anonyymi00017
Tiesitkö, että 1970-luvulla Tynkkynen olisi seksuaalirikollinen.
- Anonyymi00013
Sama Tynkkynen paskoi housuihin tosi-tv ohjelmassa. Hieno "mies".
- Anonyymi00015
Sama Tynkkyn konttasi vaipoissa H:gin tuomiokirkon rappusilla.
- Anonyymi00014
Tynkkysen viesti kaikille Perussuomalaisille on:
- Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. Aamen. - Anonyymi00016
tynkkysen viivytyspuhe elpymispaketista maksoi veronmaksajille
77800 euroa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b8e17f1-074b-404e-a099-d170960ce433
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67788
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27485
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65398- 35393
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384- 29374
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24369