Tämä on ilon päivä 🥳
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Pellelaumalla on uusi tehokas imuri maalilla
- Anonyymi00011
Taidatkin olla entinen ammatti maalivahti ?
Ihan Hooverilla ?
Vika on muualla kuin maalivahdeissa.
Puollustus, valmentaminen yms.
Ehkä myöskin on se että Joukkuetta, ja yhdessä pelaamista tarvitaan, enemmän kuin viisi (5) ottelua.
Mutta pliis mielipiteitä voi heittää, mutta onneksi sinulla ei ole harmainta aavistusta jääkiekosta. - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan Hooverilla ?
Ehkä myöskin on se että Joukkuetta, ja yhdessä pelaamista tarvitaan, enemmän kuin viisi (5) ottelua.
Mutta pliis mielipiteitä voi heittää, mutta onneksi sinulla ei ole harmainta aavistusta jääkiekosta.Minulla erittäin hyvä tietämys jääkiekosta. Tosin olen tottunut parempiin joukkueisiin, kun helsingin räpeltäjät
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan Hooverilla ?
Mutta pliis mielipiteitä voi heittää, mutta onneksi sinulla ei ole harmainta aavistusta jääkiekosta.Imureiden torjuntaprosentit pellelaumassa
vehviläinen 82,76 %
erikson Ek 80,95 %
karhunen 66,67 %
- Anonyymi00002
Ei tule naurusta loppua 😂
- Anonyymi00003
Pisteautomaatti Jokerit.
- Anonyymi00004
Tule pelaamaan helsinkiin. Hyvä palkka ja pitkät kesälomat. Ei tulospalkkausta
- Anonyymi00005
Viisi nolla, narrilla hyvä olla
- Anonyymi00006
Nolla kuus😀
- Anonyymi00007
Karhunen on hyvä veskari - vain joka kolmas veto maalin perukoille
- Anonyymi00008
Onko joku saanut bännit Jatkoaika-palstalle vai miksi täällä tällaisia juttuja?
- Anonyymi00010
Ihan hyvä, että puhutaan välillä asiaakin, eikä vain haukuta julkisuudessa olevia henkilöitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan hyvä, että puhutaan välillä asiaakin, eikä vain haukuta julkisuudessa olevia henkilöitä.
Minulle sopii mutta arvostelkaa mieluummin landejoukkueita ja jättäkää Jokerit ja Hifk rauhaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minulle sopii mutta arvostelkaa mieluummin landejoukkueita ja jättäkää Jokerit ja Hifk rauhaan.
Miksi pelaaja kuin pelaaja huononee, kun
tulevat helsingin joukkueeseen - alkavatko ryypätä
- Anonyymi00009
3,7 miljoonan euron pelaajabudjetti - hyvä sijoitus
- Anonyymi00012
Olen ollut ikäni jokeri fani!
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen ollut ikäni jokeri fani!
Ole edelleen ja ne sieltä jyrää vahvana kärkeen ehdottomasti 💪.
- Anonyymi00018
Juu, liigan paskin joukkue.
- Anonyymi00019
Miksei jokereihin ei ole palkattu ammattilaisia - rahat kelpaa, mutta ammattiylpeyttä ei ole
- Anonyymi00020
Alkaako narreissa tyhjennysmyynnit
Ulkomaalaispelaajat eivät ole vahvistuksia - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Alkaako narreissa tyhjennysmyynnit
Ulkomaalaispelaajat eivät ole vahvistuksiaJa alkaa taas kaikki alusta?
Hei haloo. Viisi peliä joukkueena.
Kauanko meni rakentaa Tapparaa ?
Kaksi vuotta.
Jotain tasoa poustauksiin !! - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja alkaa taas kaikki alusta?
Hei haloo. Viisi peliä joukkueena.
Kauanko meni rakentaa Tapparaa ?
Kaksi vuotta.
Jotain tasoa poustauksiin !!Tapparassa pelaa ammattilaisia, jokereissa harrastelijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen251427- 751279
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841221Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101024Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291015- 72926
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.87871Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132702Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86687- 146604
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54593- 50589
- 28588
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91577Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13559- 37548
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä21547Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94546- 46543