🙄
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Niin, mikset?
- Anonyymi00002
Ei kukaan halua ottaa yhteyttä ihmiseen, joka on painostava ja joka ei kunnioita toisen tahtoa
- Anonyymi00006
Ja kaiken lisäksi, siitä on kohta jo 15 vuotta, kun olen ollut yhteydessä. Nyt aivan yht'äkkiä painostat ottamaan yhteyttä romanttisessa mielessä, vaikka tiedät, että rakastan toista. Minuun saa ottaa yhteyttä, jos haluat puhua asioista, mutta en ole kiinnostunut sinusta romanttisesta enkä seksuaalisesti.
Kyllä, olin sinusta silloin kiinnostunut, mutta en ole enää. Se on aivan normaalia ja sitä tapahtuu kenelle tahansa. Olen kasvanut ihmisenä ja tunnen itseni paremmin kuten myös sen, mitä arvostan eniten mahdollisessa kumppanissani. Esim. tunneälykkyys ja kyky ottaa toisen tunteet huomioon ovat erittäin tärkeitä mulle. Käyttäydyt aivan päinvastaisesti. - Anonyymi00012
Juuri tuon takia en ole koskaan halunnut olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juuri tuon takia en ole koskaan halunnut olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa!
Lopeta jokapäiväinen ulinasi
- Anonyymi00003
Miksi kysyt sitä täällä?
- Anonyymi00004
En tiedä kenelle tarkoitettu mutta syy on se, että pidän vain suunnilleen ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä! Ja se kauan jatkunut elämäni seuraaminen, on saanut minut voimaan todella huonosti, niin huonosti, että alan olla todella huolissani jaksamisestani! Elimistöni käy kierroksilla aina kun lähden ovesta ulos! Ja jos näen siellä jotain sellaista mikä liittyy projektiin alan itkeä kotiin tullessani! En ole enää nuori ihminen ja se ei tee hyvää minulle, psyykkisesti eikä fyysisesti!
- Anonyymi00005
Kaikkien todella rankkojen vuosien jälkeen haluan haluan löytää rauhallisen ja mukavan 70+ miehen ystäväkseni!
- Anonyymi00008
Tilaisuuksia olisi ollut useampia jutella
- Anonyymi00014
Niitä oli monia kymmeniä kertoja, mutta mies vain porhalsi eteenpäin mitään sanomatta ja siksi päätin jo vuosia sitten, etten halua olla hänen kanssaan koskaan edes ystävä! Hän ei tainnut koskaan ymmärtää sitä, että hiljaisuus on yhtä kuin ettei kiinnosta! Vaikka hän olisikin jossain vaiheessa sanonut minulle jotain olisin sanonut hänelle, ettet ole millään tavalla sellainen ihminen johon haluaisin tutustua koskaan edes ystävänä!
- Anonyymi00009
Kenen kanssa pitäisi avata yhteys ja missä?
- Anonyymi00015
Ei ole mitään tarvetta avata yhteyksiä ainakaan minun kanssa koskaan!
- Anonyymi00010
Miksi minun pitäisi avata yhteyksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00011
Haluan.
- Anonyymi00013
Koska palstan kautta ei avata yhteyksiä yhtään kenenkään suuntaan.
Muutoinkin elämä on täynnä jotakin henkinen kasvu paskaa, joka tuo ainoastaan epäonnea ja kurjuutta ja helvetin häiriköitä, jotka yrittävät horjuttaa jokaista päätöstä. En ole tosiaankaan tehnyt elämän valintoja muiden odotusten mukaan vaan joutunut tyytymään niihin vaihtoehtoihin, joita olen saanut.
Ei minua kiinnosta turistit tai turistien opastaminen tai majatalot ja hotellit. Tässä kohtaa on yhdenkään turha tulla opastamaan mihin suuntaan minun tulisi kulkea. Se nyt on ainakin päätetty, että henkisyyden paskakinttupolkua en ainakaan tule kulkemaan. - Anonyymi00016
Siksi että ainoa mitä sinä haluat on jotain sellaista josta minä en pidä ja en halua koskaan olla samassa tilassa kanssasi!
- Anonyymi00017
Sivusta, mutta tämähän on suorastaan mielenkiintoista. Mikä on jotakin mistä et pidä ja niinkin voimakkaasti ettet halua olla hänen kanssaan samassa tilassakaan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sivusta, mutta tämähän on suorastaan mielenkiintoista. Mikä on jotakin mistä et pidä ja niinkin voimakkaasti ettet halua olla hänen kanssaan samassa tilassakaan?
Hän stalkkasi kavereineen minua todella kauan,mutta ei koskaan niiden vuosien aikana sanonut yhtäkään sanaa minulle! Hän stalkkasi kävellen minua ja tiesi tasan tarkkaan koska olin menossa kauppaan! Koin hänen olevan henkisesti epätasapainossa, koska tunnistan psyykenpotilaat, koska olen hoitanut heitä!
- Anonyymi00018
Kysy mieluummin että miksi minun pitäisi avata yhteys sellaiseen hankilöön josta en pidä ollenkaan!
- Anonyymi00019
Aivan! Ei mitään syytä. Ei todellakaan.
- Anonyymi00020
Olisi ehkä hyvä kertoa suoraan hänelle.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aivan! Ei mitään syytä. Ei todellakaan.
Eipä niin, ei todellakaan!
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisi ehkä hyvä kertoa suoraan hänelle.
En edelleenkään ymmärrä sitä miksi minun pitäiisi kertoa se hänelle, joka seurustelee jo jonkun kanssa! En ole koskaan halunnut olla edes ystävä hänelle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t83695Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔35632- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447