Tapahtuvan välillämme?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Toivon todella.
- Anonyymi00002UUSI
Rakastuneen naisen toivejattelua ainakin tapahtuu.
- Anonyymi00006UUSI
Jaa ihan tähän gallupguben avaukseenko viittaat tällä vttuuntuneella lausunnolla?
- Anonyymi00003UUSI
Olen utelias, mutta toivoa on päästän sisään varoen. Mielellään en avaa sille mahdollisuuksia, koska sen jälkeen pettymys kurkkii ikkunasta ja näiden vuorottelu on vuoristorataa. Olen varovainen.
- Anonyymi00004UUSI
En oikeastaan, koska kaikki välillämme on kiellettyä. No sitä samaa ehkä vielä toivon joskus tapahtuvan mitä on joskus ennenkin tapahtunut välillämme, mutta asioiden ei tarvi edetä siitä yhtään. Silti olet minulle tärkeä :)
- Anonyymi00007UUSI
Sinun ja jonkun neiti xn välillä ei ole myöskään aapeeäijä tapahtunut yhtään mitään. Revanssi vasta liian runsasta olisikin
- Anonyymi00013UUSI
Sama miehelle. Helppoa olisi haaveilla vaikka mitä, mutta oikeasti joutuisi pidättelemään. Hetki saattaisi viedä mennessään, ainakin tunnetasolla. Sinusta on tullut minullekin tärkeä, siksi onkin raastavaa, kun mikään ei toteudu.
- Anonyymi00020UUSI
Kuka kieltää?
- Anonyymi00005UUSI
En usko, eiköhän tämä jo nähty.
- Anonyymi00008UUSI
Toivoin monta vuotta, mutta en enää.
- Anonyymi00009UUSI
En. Aikaa on mennyt niin paljon, että en usko enää mihinkään. Se on myös helpotus.
- Anonyymi00012UUSI
On se, tietyllä tavalla. Vaikka suruakin on paljon ainakin omalla kohdalla.
- Anonyymi00010UUSI
No kyl!
- Anonyymi00011UUSI
Haluan vain yhden naisen omaksi mieheksi. Että hän halaa minua lujaa ja pussaa ja kertoo minun olevan hänelle rakkainta koko maailmassa. Sitten haluan elää hänen kanssaan kiltisti, ja olla hänen vierellään aina ja vaikka mitä tulisi. Mieheltä.
- Anonyymi00015UUSI
Miltä näyttää tämä kyseinen nainen?
Ja miltä silmissäsi hän näyttää?
- Anonyymi00014UUSI
Kaikki.
- Anonyymi00016UUSI
Kaiken tapahtuneen jälkeen oppimista.
- Anonyymi00017UUSI
Hieman vähemmän voisi palstalla vielä kirjoitella ettei muistuttaisi kuinka kusisesti teki.
- Anonyymi00018UUSI
Eli "tunnistat" hänet. Voi pojat 🙄
- Anonyymi00019UUSI
Olen odottavaisella mielellä, sanotaan näin.
- Anonyymi00021UUSI
En oikeastaan. Sen takia pidän etäisyyttä ja yritän siirtää väistämätöntä kohtaamista. Kun se tulee, pidän kohtaamisen lyhyenä, mutta ystävällisenä. Vaikea kuvitella, että meidän välien lähestymisestä seuraisi mitään hyvää pidemmällä tähtäimellä.
n>m- Anonyymi00023UUSI
Viimeistään siellä Halloween-bileissä näemme.
- Anonyymi00022UUSI
Kaikki toivo alkaa olla mennyttä. -mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555