Osataan. Vähän surullistahan tämä on. En tiedä kyllä mikä sinun tarkoitusperäsi enää on.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
ENÄÄN
- Anonyymi00003
Höh, sinä!
- Anonyymi00004
wrong
- Anonyymi00006
Tuo nimenomaan on väärin. :D
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo nimenomaan on väärin. :D
Sen kuka sanoo enään sietääpi saada nenään.
- Anonyymi00002
Kenelle puhut täällä yksinäs?
- Anonyymi00007UUSI
Palstaäijä puhuu ns kaikille, mahdollimman yleisluontoista puppua, kyllä sinä sen tiedät oman elämäsi todellisuuksien rakentaja. Teennäisen tuttavallinen sinuttelulinjasi on niin nähty jo... T
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Palstaäijä puhuu ns kaikille, mahdollimman yleisluontoista puppua, kyllä sinä sen tiedät oman elämäsi todellisuuksien rakentaja. Teennäisen tuttavallinen sinuttelulinjasi on niin nähty jo... T
Sun huttuasi nyt ei ainakaan kukaan kaipaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sun huttuasi nyt ei ainakaan kukaan kaipaa.
Tämäpä eskaloitui synkkiin merkkeihin taas- minun sanaa tai faktaa ei kaipaa kukaan nyyhkis
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämäpä eskaloitui synkkiin merkkeihin taas- minun sanaa tai faktaa ei kaipaa kukaan nyyhkis
Mun sun, triggeröikö pahasti
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mun sun, triggeröikö pahasti
No, you hung up first babe
- Anonyymi00005
Minä en haaveile mistään. Olen aina ollut jalat maassa tyyppi. Jos haluan jotain elämässä, se ei haaveilla toteudu. Kuten vuosia sitten muutin yksin ulkomaille. Maan kieltä en osannut, mutta niin vain opin kolmessa kuukaudessa, niin että töissä pärjäsin.
- Anonyymi00008UUSI
Eiköhän se ole ihan vaan ystävyys ja sille tasolle varmaan jäädään jollei lähennytä enemmän kuin mitä nyt.
- Anonyymi00011UUSI
Tarkoitukseni on vain vedättää ajan kuluksi vanhempaa miestä.
- Anonyymi00012UUSI
Luuletko onnistuvasi siinä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinpä, vanha kettu ei syö myrkkyjä.
- Anonyymi00016UUSI
Etkö parempaa tekemistä keksi?! Kyllä on köyhä elämä.. (10:48:10)
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aina joku voimakkaasti kaikkeen tiettyyn narratiivin eläytyvä ehdollistuu naisena esiintyvän löysiin provoihin, että projektoi siitä iästäsi riippumatta setä jo syntyessään
- Anonyymi00018UUSI
En vedätä mutta sinä et usko mitään .
Et vaikka tuoreet kuvatkin on sairaalassa otettu ja vaikka vahvistin facebookin
Niin silti et usko..
Sun omas Luonnevikaa en voi parsntaa
On valittava uusi ijminennja uuusi tie
Ja jätettävä tommoiset arat päsdinpäät
Hakkkaamaan päätään seinään
En voi elää ja tehdä päätoksiä puolestsi.
Ja nyt on terveus ihan ykkosasia
Sinä kun et yhtäää musts välitä ja pittas
Niin teen ksint taas prkl aivan ykson
Mut äl sitten luje että kun voin taas
Jodkus hyvin niin että ditte taas
Palaidin luoksesi
Toteuttasn sairaat ajatulsesi
Se ei vain käy !
Eti joku mies joku muu sun leluksi
Naiselta! - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinpä, vanha kettu ei syö myrkkyjä.
Niin, täällä trolli palstalla on hyvä eläytyä olevansa vaikka kuinka vahvoilla
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
En vedätä mutta sinä et usko mitään .
Et vaikka tuoreet kuvatkin on sairaalassa otettu ja vaikka vahvistin facebookin
Niin silti et usko..
Sun omas Luonnevikaa en voi parsntaa
On valittava uusi ijminennja uuusi tie
Ja jätettävä tommoiset arat päsdinpäät
Hakkkaamaan päätään seinään
En voi elää ja tehdä päätoksiä puolestsi.
Ja nyt on terveus ihan ykkosasia
Sinä kun et yhtäää musts välitä ja pittas
Niin teen ksint taas prkl aivan ykson
Mut äl sitten luje että kun voin taas
Jodkus hyvin niin että ditte taas
Palaidin luoksesi
Toteuttasn sairaat ajatulsesi
Se ei vain käy !
Eti joku mies joku muu sun leluksi
Naiselta!Miten meni tämä feikkidialogi itsellesi vastaten niinku omasta mielestä, palstaäijä? Sellaista se on kun on liiankin monta performatiivista vuoropuhelua tulilla
- Anonyymi00022UUSI
Trolli
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, täällä trolli palstalla on hyvä eläytyä olevansa vaikka kuinka vahvoilla
Voivoi eikö kukaan syö myrkkyäsi
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Voivoi eikö kukaan syö myrkkyäsi
Olenko minä nyt se myrkynkeittäjä tässä kun huomautan lakonisesti tästä nolosta tavasta pyrkiä rakentamaan todellisuutta? Ei ole kovin älykäs vasta-argumentti runnoa haluttua kehystä väkisin. Tällaiset kaltaisesi vapaan kasvatuksen lapset on tottuneet siihen, että tilanteesta pääsee sillä, että karjuu prseestä asti ite oot, mutta työelämässä törmännee ainakin jonkun näköisiin konflikteihin, luulis
- Anonyymi00014UUSI
Tällä hetkellä mulla ei kyllä ole mitään tarkoitusperiä sinua ajatellen.. Elän omaa elämääni ja kaikki on ihan hyvin.
- Anonyymi00021UUSI
Tarkoitus on saada perää.
- Anonyymi00023UUSI
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Myönnän olleeni vulgääri edellisessä, mutta sanaleikki vaati tulla julkituoduksi.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa
Kyllä joku neidoksi tekeytyvä miekkonen vähintään tarjoaa jos ei muuten.
- Anonyymi00025UUSI
Olen surullinen...M
- Anonyymi00029UUSI
Perän tarkoitus on dump the excess. Mutta vuotoa ei tulisi olla, vaan se tulisi tapahtua kontrolloidusti. Se toimii parhaiten kun sinne ei änge kuulumattomia asioita mitkä sen toimintaa haittaa.
- Anonyymi00032UUSI
Ei kannata tänne avautua ,täällä tunnevammaisia yksilöitä,jos lienet herkkä niin haavoitat sieluasi lisää. Aikeeni ovat aidot ,olet hämmentynyt koska sinua on sekoitettu. Kyse aidoista tunteista ja siitä etten suostu manipulaatioon ja siihen vääristettyyn rooliin mihin yritetty sulloa väkisin. Olet rakkain❤️🔥. T
- Anonyymi00035UUSI
En sinänsä ihmettele palstaäijä, että joku muukin kuin minä kettuuntuu tästä dadailusta, onneksi lajissaan niin onnetonta skaa, ettei ketään kiinnosta. Muutenkin olet sellainen sanojen ja ilmaisujen taulu sieni, joka apinoi kaikkia ja kaikkea
- Anonyymi00033UUSI
Vähä ammattihuumoria vähä
https://youtu.be/aIZbb1PbEUc? - Anonyymi00034UUSI
real deal man
- Anonyymi00036UUSI
Kiusaajat on mun elämässä pilannut aina kaiken. Mistä nautin tai haluasin tehdä. Olen luopunut niin paljosta. Enää en anna se tapahtua.
- Anonyymi00037UUSI
Siis olen surullinen... /Ma...
- Anonyymi00038UUSI
Haluan sinut. ❤️ k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419