Vaimoni on vuosien varrella innostunut paljastelemaan itseään eri tilanteissa.
Joku täällä kirjoitti vaelluksella tapahtuneesta hetkestä. Autiotupien saunoissa voisi olla hyvä antaa vaimon esitellä itseään alasti ilman, että kukaan paheksuisi? Entä miten autiotuvissa vaeltajien kesken suhtaudutaan, jos nainen kulkee tuvassa alastomana tai nukkuu alastomana näkysällä. Uskaltaisiko siellä mitään rohkeampaa tehdä?
Mitä mieltä olette? Kokemuksia kenelläkään? Kertokaa millaisia tilanteita voisitte kuvitella olevan, niin jos saisimme ideoita joita toteuttaa.
Paljastelua
14
274
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Vaelluksilla ei koskaan näe seksikkäitä naisia. Usein eivät ole hyvän näköisiä. Joskus ihan ok kroppaisia.
- Anonyymi00002
Niin helvetisti totta. Vaeltavat akat on 90% rumia kotkia.
- Anonyymi00003
Mitä, jos kutsuisitte teille kotiin ja voisin katsella, kun vaimo vilauttelee?
- Anonyymi00004
Vaellatko kuin pitkän matkan paikanpäälle, että vaellus ajatus ei ole turha 🤣
- Anonyymi00005
Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin piti käydä vetämässä käteen ulkona
- Anonyymi00006
Kerrotko mitä tarkemmin tapahtui? Oliko nainen vain alastomana vai aiheuttiko hän tekemisillään pakottavaa tarvetta käteen vedolle?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerrotko mitä tarkemmin tapahtui? Oliko nainen vain alastomana vai aiheuttiko hän tekemisillään pakottavaa tarvetta käteen vedolle?
Kaverin tyttöystävällä tyrmäävä perse ja tiesi että katselen salaa. Aiheutti sitten monet kerrat pukeutumisella sen, että oli pakko vetää. Ei vaan kestänyt sitä, että kiusasi. Ei siis ollut alasti
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaverin tyttöystävällä tyrmäävä perse ja tiesi että katselen salaa. Aiheutti sitten monet kerrat pukeutumisella sen, että oli pakko vetää. Ei vaan kestänyt sitä, että kiusasi. Ei siis ollut alasti
Nainen joka uskaltaa kiusata 👍🏼
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nainen joka uskaltaa kiusata 👍🏼
Juuri näin. Tapahtunut tosin niinkin, että minun kaveri kuolasi tyttöystäväni persettä jatkuvasti ja kun oltiin porukalla mökkireissuilla, kaveri runkkaili tyttöystäväni kiusailuille. Kerrankin oli ulkovessan istuimella mällit illanistujaisten päätteeksi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juuri näin. Tapahtunut tosin niinkin, että minun kaveri kuolasi tyttöystäväni persettä jatkuvasti ja kun oltiin porukalla mökkireissuilla, kaveri runkkaili tyttöystäväni kiusailuille. Kerrankin oli ulkovessan istuimella mällit illanistujaisten päätteeksi
Vielä tämä. Ex tyttöystävä tiesi, että olen kyltymätön runkkari ja usein runkkasin hänelle puhelimessa, vaikka ei oltu enää yhdessä. Maksoin siis että hän puhui tuhmia ja kuuntelin ja runkkasin. No kerran häneltä tuli viesti missä video. Videolla joku mies nussi häntä ja laukesi. Viestin teksti oli pukkas mällit sisään. Myöhemmin tuli video, missä otti joiltakin mieheltä suihin ja laukesi suuhun. Jumalauta mitä kiusausta. Voi arvata mitä tein
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vielä tämä. Ex tyttöystävä tiesi, että olen kyltymätön runkkari ja usein runkkasin hänelle puhelimessa, vaikka ei oltu enää yhdessä. Maksoin siis että hän puhui tuhmia ja kuuntelin ja runkkasin. No kerran häneltä tuli viesti missä video. Videolla joku mies nussi häntä ja laukesi. Viestin teksti oli pukkas mällit sisään. Myöhemmin tuli video, missä otti joiltakin mieheltä suihin ja laukesi suuhun. Jumalauta mitä kiusausta. Voi arvata mitä tein
Vähän kaukana vaelluksesta
- Anonyymi00007
Tämä on tapahtunut muualla kuin vaeltamassa, mutta voisi soveltua autiotupaan.
Kun luulette muiden nukkuvan, todellisuudessa tiedätte ettei kaikki vielä nuku, niin nostat alastoman vaimon tuvan pöydälle jossa nuolet ja panet häntä pitkän kaavan mukaan. Siinä on muilla kiusallinen ja samalla kiihkeä tilanne katsella. Nainen voihkii kuin salaa, mutta silti riittävällä äänellä että se kuuluu muille asti.- Anonyymi00010
Ois aika herkullinen, mutta onko liian rohkeaa?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ois aika herkullinen, mutta onko liian rohkeaa?
Tuohan on naiselle helpoin toteuttaa, jos ei ole kovin kokenut vilauttelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 41099
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160977Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216783- 62679
- 59676
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21618Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131591Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66579Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55528
- 47465
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40463- 44460
- 30453
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40443Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?94438Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18430- 33428