Naista olen pannut pilluun ja peppuun. Molemmissa omat ilonsa. Huomaat kun pääset joskus paneen molempiin.
0Äänestä
Anonyymi00002
Koskee ihan saakelisti, ja kiihottaa samalla. Hävettää myös, muttei sitä koskaan saa tarpeekseen. btm 55
0Äänestä
Anonyymi00003
Olen aina haaveillut ja fantasoinut että joku nuorempi kaveri veisi peppu neitsyyneni. Olen hoikka pienikokoinen 172/65 17/4.5 +60ukm. En ole ollut vielä miehen kanssa mutta olisi haluja kokeilla. Laitan liukkaria tiukkaan pepun reikääni ja tulet hiljalleen sisääni kortsun kanssa, voit tulla edestä tai takaa miten vain halut saada minut. Olen puhdas ja terve kaikin puolin. Voin ottaa vaikka ensin suihin kortsun kanssa jos haluat.
0Äänestä
Anonyymi00004
Voisin takaa panna sinua.naista olen pannut pyllyyn.olisit eka mies jota panen.
0Äänestä
Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olisi ihanaa saada kullisi peppuuni.
0Äänestä
Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tiukka panematon peppu tuntuisi hyvältä.
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oot ihana! 🥰 haluun saada sinua, saanko ottaa suihinkin?
0Äänestä
Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saat ottaa suuhun.imetkö kortsun kanssa.seisoo ihan kovana nyt.
0Äänestä
Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kortsun kanssa ensin joskus sitten myöhemmin 😋 ilmankin, haluun saada maistaa spermaasi...
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kortsun kanssa ensin joskus sitten myöhemmin 😋 ilmankin, haluun saada maistaa spermaasi...
Olen etelä-suomesta ja voisin tulla autolla johonkin sovittuun paikkaan, mistäpäin sinä 21v? T.+60ukm
0Äänestä
Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Saat laittaa kortsun mun kullin päälle ja alat ottaa suuhun.nyt tulee
0Äänestä
Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisi ihanaa laittaa kortsu kulliisi ja alkaa imemään ihanaa kovaa kulliasi.
0Äänestä
Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen etelä-suomesta ja voisin tulla autolla johonkin sovittuun paikkaan, mistäpäin sinä 21v? T.+60ukm
Aha mitäs vaimosi siihen sanoo ja muut ex ukkomiehet ym.?
0Äänestä
Anonyymi00013
Ei kovin paljon eroa naisen kanssa normaalista puuhasta.Itse painanut muutamaa vanhempaa miestä mutten koskaan ottanut toiselta mieheltä.Pieni häpeän tunne tulee ehkä siinä kohtaa, kun tulee mieheen ja vetää ulos oman miehestä sen jälkeen.m50v
0Äänestä
Anonyymi00015
Älä suotta häpeile enää siinä vsiheessa kun noin pitkälle miesten kanssa olet päässyt! Päinvastoin voit olla ylpeä itsestäsi kun olet rohjennut ylittää tuon monille vastaavissa tilanteissa olevan "kriittisen" rajan. Ja jos "vasta 50 v." tms.on upeaa olet tuonut nautinnon itseäsi vanhemmalle kaverille. Olisin mielelläni itsekin antautymumassa säännöllisesti tuon tyyppiselle miehelle, vaikka tavallisesti kiinnostaa enemmän vanhemmat miehet muakin. Varsinkin kookkaammat, pitkät tai rotevat hyvin varustetut ukot kiihottaa ajatuksenakin!
Moi.
0Äänestä
Anonyymi00016
Vaikea sanoa toisen puolesta, että miltä tuntuu. Paras tapa on kokeilla sitä itse. Ja jos olet mies, voit kokeilla kumpaakin. Sekä panna että olla pantavana.
Vastaukset 16
Vanhimmat
Naista olen pannut pilluun ja peppuun. Molemmissa omat ilonsa. Huomaat kun pääset joskus paneen molempiin.
Koskee ihan saakelisti, ja kiihottaa samalla. Hävettää myös, muttei sitä koskaan saa tarpeekseen. btm 55
Olen aina haaveillut ja fantasoinut että joku nuorempi kaveri veisi peppu neitsyyneni. Olen hoikka pienikokoinen 172/65 17/4.5 +60ukm. En ole ollut vielä miehen kanssa mutta olisi haluja kokeilla. Laitan liukkaria tiukkaan pepun reikääni ja tulet hiljalleen sisääni kortsun kanssa, voit tulla edestä tai takaa miten vain halut saada minut. Olen puhdas ja terve kaikin puolin. Voin ottaa vaikka ensin suihin kortsun kanssa jos haluat.
Olisi ihanaa laittaa kortsu kulliisi ja alkaa imemään ihanaa kovaa kulliasi.
Aha mitäs vaimosi siihen sanoo ja muut ex ukkomiehet ym.?
Ei kovin paljon eroa naisen kanssa normaalista puuhasta.Itse painanut muutamaa vanhempaa miestä mutten koskaan ottanut toiselta mieheltä.Pieni häpeän tunne tulee ehkä siinä kohtaa, kun tulee mieheen ja vetää ulos oman miehestä sen jälkeen.m50v
Älä suotta häpeile enää siinä vsiheessa kun noin pitkälle miesten kanssa olet päässyt!
Päinvastoin voit olla ylpeä itsestäsi kun olet rohjennut ylittää tuon monille vastaavissa tilanteissa olevan "kriittisen" rajan.
Ja jos "vasta 50 v." tms.on upeaa olet tuonut nautinnon itseäsi vanhemmalle kaverille.
Olisin mielelläni itsekin antautymumassa säännöllisesti tuon tyyppiselle miehelle, vaikka tavallisesti kiinnostaa enemmän vanhemmat miehet muakin. Varsinkin kookkaammat, pitkät tai rotevat hyvin varustetut ukot kiihottaa ajatuksenakin!
Moi.
Vaikea sanoa toisen puolesta, että miltä tuntuu. Paras tapa on kokeilla sitä itse. Ja jos olet mies, voit kokeilla kumpaakin. Sekä panna että olla pantavana.