Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Minkälaista on

En ole vielä päässyt itse kokeilee peppua ja olen 21m.
Miltä tuntuu panaa joku analiin?
Entä miltä se vastaanottajasta tuntuu?
16299
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Naista olen pannut pilluun ja peppuun. Molemmissa omat ilonsa. Huomaat kun pääset joskus paneen molempiin.

Äänestä

Koskee ihan saakelisti, ja kiihottaa samalla. Hävettää myös, muttei sitä koskaan saa tarpeekseen. btm 55

Äänestä

Olen aina haaveillut ja fantasoinut että joku nuorempi kaveri veisi peppu neitsyyneni. Olen hoikka pienikokoinen 172/65 17/4.5 +60ukm. En ole ollut vielä miehen kanssa mutta olisi haluja kokeilla. Laitan liukkaria tiukkaan pepun reikääni ja tulet hiljalleen sisääni kortsun kanssa, voit tulla edestä tai takaa miten vain halut saada minut. Olen puhdas ja terve kaikin puolin. Voin ottaa vaikka ensin suihin kortsun kanssa jos haluat.

Äänestä
  • Voisin takaa panna sinua.naista olen pannut pyllyyn.olisit eka mies jota panen.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Voisin takaa panna sinua.naista olen pannut pyllyyn.olisit eka mies jota panen.

Olisi ihanaa saada kullisi peppuuni.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Olisi ihanaa saada kullisi peppuuni.

Tiukka panematon peppu tuntuisi hyvältä.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Tiukka panematon peppu tuntuisi hyvältä.

Oot ihana! 🥰 haluun saada sinua, saanko ottaa suihinkin?

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Oot ihana! 🥰 haluun saada sinua, saanko ottaa suihinkin?

Saat ottaa suuhun.imetkö kortsun kanssa.seisoo ihan kovana nyt.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Saat ottaa suuhun.imetkö kortsun kanssa.seisoo ihan kovana nyt.

Kortsun kanssa ensin joskus sitten myöhemmin 😋 ilmankin, haluun saada maistaa spermaasi...

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kortsun kanssa ensin joskus sitten myöhemmin 😋 ilmankin, haluun saada maistaa spermaasi...

Olen etelä-suomesta ja voisin tulla autolla johonkin sovittuun paikkaan, mistäpäin sinä 21v? T.+60ukm

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Saat laittaa kortsun mun kullin päälle ja alat ottaa suuhun.nyt tulee

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Saat laittaa kortsun mun kullin päälle ja alat ottaa suuhun.nyt tulee

Olisi ihanaa laittaa kortsu kulliisi ja alkaa imemään ihanaa kovaa kulliasi.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen etelä-suomesta ja voisin tulla autolla johonkin sovittuun paikkaan, mistäpäin sinä 21v? T.+60ukm

Aha mitäs vaimosi siihen sanoo ja muut ex ukkomiehet ym.?

Äänestä

Ei kovin paljon eroa naisen kanssa normaalista puuhasta.Itse painanut muutamaa vanhempaa miestä mutten koskaan ottanut toiselta mieheltä.Pieni häpeän tunne tulee ehkä siinä kohtaa, kun tulee mieheen ja vetää ulos oman miehestä sen jälkeen.m50v

Äänestä
  • Älä suotta häpeile enää siinä vsiheessa kun noin pitkälle miesten kanssa olet päässyt!
    Päinvastoin voit olla ylpeä itsestäsi kun olet rohjennut ylittää tuon monille vastaavissa tilanteissa olevan "kriittisen" rajan.
    Ja jos "vasta 50 v." tms.on upeaa olet tuonut nautinnon itseäsi vanhemmalle kaverille.
    Olisin mielelläni itsekin antautymumassa säännöllisesti tuon tyyppiselle miehelle, vaikka tavallisesti kiinnostaa enemmän vanhemmat miehet muakin. Varsinkin kookkaammat, pitkät tai rotevat hyvin varustetut ukot kiihottaa ajatuksenakin!

Moi.

Äänestä

Vaikea sanoa toisen puolesta, että miltä tuntuu. Paras tapa on kokeilla sitä itse. Ja jos olet mies, voit kokeilla kumpaakin. Sekä panna että olla pantavana.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

En ole vielä päässyt itse kokeilee peppua ja olen 21m.
Miltä tuntuu panaa joku analiin?
Entä miltä se vastaanottajasta tuntuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu