Oot kai tottunut et miehen pitää olla konventionaalisen komea, yli 185cm, rikas , käyttää diorin hajuvesiä ja pukeutua vain tyylikkäästi.
Mutta sähän rakastut, lyhyeen rahattomaan luuseriin, ja egosi ei tule kestämään sitä. Siitä tulee ihanaa😘
Voihan olla, että egosi romahtaa kokonaan kun rakastut "luuseriin"
23
292
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
En rakastu siihen lihavaan terapeuttiin koskaan. Ja olet väärässä tuon ihanteen kanssa myöskin.
- Anonyymi00003
Ja koita takoa sinne päähäsi, että minä en vain tunne vetoa sinun näköisiisi tai ikäisiisi miehiin. Enkä myöskään ole kiinnostunut sinunlaisistasi persoonista, emme olleet samalla aaltopituudella. Ja olet iljettävä kusipää myöskin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja koita takoa sinne päähäsi, että minä en vain tunne vetoa sinun näköisiisi tai ikäisiisi miehiin. Enkä myöskään ole kiinnostunut sinunlaisistasi persoonista, emme olleet samalla aaltopituudella. Ja olet iljettävä kusipää myöskin.
Kyse ei myöskään ole mistään egosta vaan siitä että et kiinnosta jolloin ällötät siinä mielessä. En ole minkään keksimäni listan kanssa liikenteessä, vaan on hyvin sisäänrakennettua keneen tunnen vetoa. Sinä et ole sellainen. Se ei tarkoita, että minulla olisi joku lista että pitää olla sitä ja tätä. Tai että olisin joidenkin rikkauksien perässä. En ole sellainen.
Ulkonäkömieltymykseni ovat minulle luontaisia, sisäänrakennettuja. Ei siis ole kyse siitä että voisin olla kanssasi kunhan pääsisin irti jostain ”pitää olla perinteisellä tavalla komea, koska muiden mielipiteet merkitsee”. Kyse on siitä että minua ahdistaa ajatus jostain romanttisesta/seksuaalisesta kanssasi koska olet omaan silmääni epäviehättävän ja liian vanhan näköinen. - Anonyymi00018
Niin älä tee sitä
- Anonyymi00002
Sori vaan, mutten koskaan rakastuisi johon kuhun joka on mielestäni luuseri. Myöskin lyhyys ja kalajuus ovatehfottamasti ei-osastolla.
Eli turhaan huolit egostani. Vastoin tahtoaan, kun kukaan ei rakastu. - Anonyymi00004
Kun rakastun niin siinä ei kysellä.
- Anonyymi00006
Kukaan nainen ei rakastu mieheen joka pitää itseään luuserina. Itse rakkastuin aikoinaan lyhyeen, komeaan prseaukiseem opiskelijaan. Joka on nykyään hyvätuloisten joukkoon kuuluva, osaa pukeutua tyylikäästi( halutessaan 😅) ja hyvältä tuoksuva.
- Anonyymi00007
Ei se kestäkkään , se on totta kyllä.
Pitkä nainen - Anonyymi00008
No hei, mutta tänään viimeksi peruskusipää yritti vinkkailla, että mites Nesteen kassalla oleva tyttö jne. No en edelleenkään ole kiinnostunut naisista ja heterona olen edelleenkin kiinnostunut miehistä. On kyllä hemmetin huonot vaihtoehdot, jos vaihtoehdot ovat naiset tai kaljut ja lyhyet miehet. Kummallekin sanon ei.
- Anonyymi00009
Sä olet nyt ymmärtänyt väärin. En rakastu narsistiin, vaikka kuinka luuseri olisikin.
- Anonyymi00010
En minä ainakaan tarvitse elämääni yhtäkään bussilinjoista tai ruokakaupoista keskustelijaa.
- Anonyymi00011
Eipä ole pelkoa, että rakastuisin luuseriin, joka yrittää ehdottaa nettisivujen päivittämistä tai muuta etänä tehtävää it-työtä potentiaalisena vaihtoehtona. Muutoinkaan en suostu etätyöhön muutoin kuin sivutulon lähteenä varsinaisen työn ohessa.
- Anonyymi00012
Ja ainakin osaan välttää jokaisen Risto nimisen tämän illan keskustelun perusteella. Vielä, jos lisänä on yhdeksän vuoden työttömyys ja it-ala niin sitäkin selkeämmin tajuan väistää luodin.
- Anonyymi00013
Voi että kui väärässä oot.
En halua yhtäkään yli 185cm miestä. - Anonyymi00014
Skandaali
- Anonyymi00015
No tuskin olisi, mutta eipä kyseinen skenaario tule toteutumaan, koska en rakastuisi ap:n kuvailemaan mieheen.
- Anonyymi00016
Huomaa selvästi, että aloittaja ei ole koskaan rakastunut.
- Anonyymi00017
mä haluun vaan mun oman pikkulusikka miehen huom miehen uskokaa jo tämä asia senkin kiimaset naudat en tee haisu toosilla mitään mul on ehk joku trauma tostki
- Anonyymi00019
Riitää,että on iso kulli ja osaa rakstella sillä.
- Anonyymi00020
ahhhhhh
- Anonyymi00021
lyhyt ja isä käsinen mies
- Anonyymi00022
Hahhah, olet siis pikkupoika... Hajuvesiä ei käytä muuta, kuin naiset ja teinipojat. Aikuiset miehet käyttävät deodoranttia ja sitäkin vain töissä/koulussa/bilettämässä/sukuloimassa. Kauppareissulla hajusteita ei tarvii.
terminaattorimies - Anonyymi00023
Enköhän itse päätä, keneen rakastun!
Sinulla ei ole hajuakaan yhtään mistään, aliarvioit ihmiset häikäilemätön kun olet myös narsisti. Mitä egoon tulee se on sinulla ja ylikorostunut, tavalliset ihmiset eivät kirjoittele egostaan, pahuudestaan ja kiltistä puolestaan. Joten sovitaanko näin, että annat tämän tyylisen kirjoittelun olla jättäen ihmiset rauhaan ja itse päättämään elämästään.
Mustasukkaisuuden ja kateuden voit heittää myös jo romuläjään ja mennä sinne itse, koska sinne kuulunet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2381538Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3011150Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan69829Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48733- 120653
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt39622Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27605Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49555- 47544
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 45507
- 32501
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48495- 32474
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77461Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8427- 77422
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K7402Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400