Olen alkanut uskoa, että kaikissa autoissa ei ilmeisestikään ole vilkkuviikseä ollenkaan. Vaan mitäpä sillä tekee, kun itse tietää minne on menossa.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Liittyy vahvasti alemman tuloluokan/koulutustason ajamiseen.
- Anonyymi00003UUSI
Eipä oikeastaan liity, mutta antaa toki homppelien vilkutella keskenään.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eipä oikeastaan liity, mutta antaa toki homppelien vilkutella keskenään.
Köyhälistön autoissa on harvemmin vilkku-niminen lisävaruste.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Köyhälistön autoissa on harvemmin vilkku-niminen lisävaruste.
Niin no, köyhiltä kun ei tuosta lisävarusteesta saa rahaa, varsinkin kun se on pakollinen varuste. Että kyllä tuo "lisävaruste" myydään hyvään hintaan vain niille omasta mielestään kovin briljanteille rikkaille. 😂
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin no, köyhiltä kun ei tuosta lisävarusteesta saa rahaa, varsinkin kun se on pakollinen varuste. Että kyllä tuo "lisävaruste" myydään hyvään hintaan vain niille omasta mielestään kovin briljanteille rikkaille. 😂
Köyhälistön autoissa ei ole edes autopilottia. Sekin ajaisi paremmin, mitä köyhä itse.
- Anonyymi00002UUSI
Saman oon huomannu.
Minä minä minä.
Sitähän se on.- Anonyymi00005UUSI
No eipä kyllä ole.
Mitta tuo itku asiasta on kyllä pienen mielen kiukkua ja kapinaa, kun siinä unelmien sääntö-Suomessa onkin virhe!
Se ei vaan prosessoi pienessä yksinkertaisessa mielessä! 😂
- Anonyymi00004UUSI
Mun teslariinissä on vilikkuviiksijen sijasta vilikkunappulat. Ees perinteikästä vaihekeppiä ei autostani löyvy.
- Anonyymi00006UUSI
Mutta onneksi kuitenkin autostasi löytyy edelleen se mulkku - ja sehän on tärkeintä!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta onneksi kuitenkin autostasi löytyy edelleen se mulkku - ja sehän on tärkeintä!
Siittä sen tietää et Huapaves lähestyy tai jää taakse ku vilkuttelu loppuu.
Itsekeskeistä porukkaa. Tai hyvin säästäväistä. Ei se ny NIIN erämaa viel oo et voi säännöt unohtaa. - Anonyymi00013UUSI
Seat Ibizasta kopsatut
- Anonyymi00011UUSI
nuoret ei vilkuttele,se on huomattu,ikää tulee nin järki palaa päähän jos palaa,viimestään sitte kun omia lapsia,niin jos ei oo homo
- Anonyymi00012UUSI
Eihän nämä nuoret nykyään naista saa, varmaan siksi ei vilkkuakaan osaa käyttää.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä uudempi auto ja varsinkin tietyn merkkinen,niin ei ole vilkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161487
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419