Talo järven rannalla

Anonyymi-ap

Katsoin juuri tv:stä
Naiselle mieheltä
Hyvää iltaa sinulle nainen.
Olen vain puolikas ilman sinua nainen

35

421

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samoin,kuka lie oletkin!

• Anonyymi00002

Tiedän! Nyt pää tyynyyn. Mars mars!

• Anonyymi00003

En ole varma olenko juuri se nainen. Vaikka syksyinen meri onkin kaunis ja mystinen olisi vielä kauniimpaa istua järven rannalla kainalossasi. Kohta suljen silmät ja vaellan unien maassa luoksesi

• Anonyymi00004

Hyvää iltaa ja hyvää yötä rakkain❣️

• Anonyymi00005

Ihanan romanttinen elokuva. Ja onhan siinä Keanu, joka muistuttaa vähän... Oisinpa ollut oikealla kanavalla!

• Anonyymi00007

Keanu on niin ihana harmittava elämä. Rampautunut sekin. Suru osaltaan myös vienyt kun menetti elämänsä naisen, suuren rakkauden.
        Keanu rakastaa lahjoittaa. Se ei ole sellainen mies mitä suomalainen nainen haluaa. Rahaa ja materiaa.
        Siksi hän valkkasi naisen joka on varma. Ja ruma. Mutta seisoo rinnalla loppuun asti. Ehkä julkisuudesta ehkä vain ystävyydestä tai lopuksi palkkiosta.
        Tutkimattomat ovat herran tiet.
        Harmittaa vain hänen puolestaan. Hieno ja taitava näyttelijä. Toskin toisinaan miehen koko hahmo ja ääni tuntuu aina saman toistolta. Mutta karisma on ja pysyy.
        Herkkä taiteilija sielu, ikinuori

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Keanu on niin ihana harmittava elämä. Rampautunut sekin. Suru osaltaan myös vienyt kun menetti elämänsä naisen, suuren rakkauden.
        Keanu rakastaa lahjoittaa. Se ei ole sellainen mies mitä suomalainen nainen haluaa. Rahaa ja materiaa.
        Siksi hän valkkasi naisen joka on varma. Ja ruma. Mutta seisoo rinnalla loppuun asti. Ehkä julkisuudesta ehkä vain ystävyydestä tai lopuksi palkkiosta.
        Tutkimattomat ovat herran tiet.
        Harmittaa vain hänen puolestaan. Hieno ja taitava näyttelijä. Toskin toisinaan miehen koko hahmo ja ääni tuntuu aina saman toistolta. Mutta karisma on ja pysyy.
        Herkkä taiteilija sielu, ikinuori

Naisen, joka on varma ja ruma?
        Milähän reppana se sinäkin oot.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Naisen, joka on varma ja ruma?
        Milähän reppana se sinäkin oot.

Joo aika huhhuh mielenmaisemaa tämä palstaäijä rakentaa, mutta jos hollywoodin maailmaan perustuvat miten sen nyt sanoisi omaehtoiset kerronnat tekee ihmisen mielestään isommaksi, niin sitten se on näin. Hyvää aiheen laajennusta jos siltä tuntuu

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo aika huhhuh mielenmaisemaa tämä palstaäijä rakentaa, mutta jos hollywoodin maailmaan perustuvat miten sen nyt sanoisi omaehtoiset kerronnat tekee ihmisen mielestään isommaksi, niin sitten se on näin. Hyvää aiheen laajennusta jos siltä tuntuu

Joku narratiivien skaalalaajentaja näköjään terästäytyi, sellaista se on kun pitää väkisin pinnistää

• Anonyymi00006

Puolikas olen minäkin ilman sua. Soita mulle rakas.

• Anonyymi00008

Soita ite

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Soita ite

Tuliko tuo sydämestä vain egosta?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kuulu sinulle nauta meidän asiat

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei hyvää päivää sinua

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Soita ite

Rakaa, ois ihana kuulla sun ääni. Rakastan sua.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kuulu sinulle nauta meidän asiat

Voi ei, kuin sää aloittajaäijä tollai taas sukupuolittuneesti tölväisit "kaikkia"

• Anonyymi00012

todellakin :) miljoona puitteet ja kaiken maailman lelut :)

• Anonyymi00018

"Keiju-Helunan Pyhä Järven Rannalla & Modesti Toy Otampi". -moottoriöljyonkuumaa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

"Keiju-Helunan Pyhä Järven Rannalla & Modesti Toy Otampi". -moottoriöljyonkuumaa

Jos ei ole valmis riskeeraamaan mitään, ei silloin tule valmiiksi koskaan. Joko päästää toisen lähtemään tai on valmis olemaan tavoitettavissa. Kenenkään ei pitäisi ikuisesti odottaa ketään. Jos kumpikin on ollut täysiä pellejä, tuskin on aihetta häpeäänkåän enää.

Suvi Teräsniska -Täydellinen virhe.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hän käy nipistämässä leteistä. Yhden, jos toisenkin kerran heittää pienillä kivillä ikkunaan. Pieniä lappusia takin taskuun jättää ja puiden taakse kätkeytyy.

Leikitäänkö piilosta?

Vuodet kulkevat ohitse, syksyn kehdet tippuvat puista. Jäljelle jäänyt on vain muisto, mitä kumpikaan ei voi unohtaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hän käy nipistämässä leteistä. Yhden, jos toisenkin kerran heittää pienillä kivillä ikkunaan. Pieniä lappusia takin taskuun jättää ja puiden taakse kätkeytyy.

Leikitäänkö piilosta?

Vuodet kulkevat ohitse, syksyn kehdet tippuvat puista. Jäljelle jäänyt on vain muisto, mitä kumpikaan ei voi unohtaa.

Jep. Sun takia valmispullatki on nykyään raakoja, ku "nipistät" rusinana suoraa sähköistä, ja klapeilla hakkaat ikkunat rikki ja narikoissa tyhjennät toisten taskut, ja kaadat happoines puutki tonteilta. Pitkäkestoiseen juurisyyhyys on kyllä unohdus olemassa, ja se on sun valtuuksien poistaminen kaikesta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos ei ole valmis riskeeraamaan mitään, ei silloin tule valmiiksi koskaan. Joko päästää toisen lähtemään tai on valmis olemaan tavoitettavissa. Kenenkään ei pitäisi ikuisesti odottaa ketään. Jos kumpikin on ollut täysiä pellejä, tuskin on aihetta häpeäänkåän enää.

Suvi Teräsniska -Täydellinen virhe.

Luulis sun sen verran jo ihan koulussakin oppineen, ettei täydellisiä rikoksia 100% onnistumisineen oo olemassakaan.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Luulis sun sen verran jo ihan koulussakin oppineen, ettei täydellisiä rikoksia 100% onnistumisineen oo olemassakaan.

En tiedä mitä tarkoitat. Asioita voi katsoa silmälaseilla, mitkä vääristää kaiken negatiiviseksi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat. Asioita voi katsoa silmälaseilla, mitkä vääristää kaiken negatiiviseksi.

Varsinki vr-laseilla mustan SGL:n kuskina. Kuulemma.
        -YXX

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

-YXX

Jos olen syypää ja sinua on satuttanut, voitko antaa anteeksi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

-YXX

Vaihtuuko nämä omalaatuisen vihjailujesi kohteet päivän aikana niin monia kertoja, ettet itsekään enää muista mitä piti valehdella ja kenestä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No älkää ny lokapojat oy ihmeessä noin mollivoittoista asennetta ottako,menee pian tuulihousujen tuki. T naiselta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos olen syypää ja sinua on satuttanut, voitko antaa anteeksi.

Jonku ihmisen elämän tahallinen, tietoinen ja tarkotuksellinen tuhoominen ei missään lautakunnassa oo anteeksannettava teko.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tässä kohti monologia kohde on selvästi primäärin pakkomielteen "artefakti" sitten pöhinäsähke lähtee täysin lapasesta. Meillä täällä netissä kuka tahansa voi kasvaa mihin rooliin tahansa..

• Anonyymi00032
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jep. Sun takia valmispullatki on nykyään raakoja, ku "nipistät" rusinana suoraa sähköistä, ja klapeilla hakkaat ikkunat rikki ja narikoissa tyhjennät toisten taskut, ja kaadat happoines puutki tonteilta. Pitkäkestoiseen juurisyyhyys on kyllä unohdus olemassa, ja se on sun valtuuksien poistaminen kaikesta.

"Pitkäkestoiseen juurisyyhyys on kyllä unohdus olemassa, ja se on sun valtuuksien poistaminen kaikesta. " Millaisen viranhaltijalle tämä psykedeelinen puheenparsi mahtaa olla suunnattu? Jotain sisäisiä ristiriitojako taas 🧐

• Anonyymi00026

Jos koston tielle kuitenkin lähdit, toivon ettet itseäsi siinä satuttaisi, pääsisit vapauteen.

Antaisin kyllä anteeksi ja hyväksyisin, sillä täysin ansioni mukaan saanut olisin.

Hyvällä muistaisin, mutta ymmärtäisin, on vihdoin niiden lopullisten hyvästien aika.

Kaikella Rakkaudella, pelottomalle pellelle.

• Anonyymi00029

Luulin oikeasti, että rakastitkin :) kaikenlaiseen sitä voi mennäkin halpaan, ilman todellisia näyttöjä. Asiat on nyt sujut kumminkin päin, ollaan tasoissa. Eiköstä niin eli älä huoli siitä.

Heluna

• Anonyymi00034

Ei sitä enää tarvitse minulle opettaa, mikä meni pieleen menneisyydessä. Se on ollutta ja mennyttä. Se aika ei takaisin palaa. Teimme virheitä kumpainenkin. Se oli silloin se ja itselleni varsin opettavaistakin se on ollut, nähdä itsestään niin paljon.

Vapaasta tahdostani voin olla kirjoittamatta tänne tai kirjoittaa, kuten sinäkin. Tämä on silti aika turhake -palsta, kuluttaa nyt näin aikaansa. Toivottavasti löydät parempia harrastuksia ;)

Ps. olit minulle ystävä ja muistoissani tulet sitä olemaan.

Heluna -lehmä.

• Anonyymi00035

Sisimmässäni,
      Minä pelkään, että koet minun sitovan sinua ja koen ettet halua olla siksi läsnä elämässäni. Jos pidät minua vaativana? Ja, että en osaa käyttäytyä? Jos pidät huonona ihmisenä? Jopa jotenkin "vaarallisena", joka voisi sinua vahingoittaa?

Haluan tuntea olevani toivottu, ettei minua tarvitse paeta. Toivoisin, että olisit ollut iloinen siitä, että olisin elämässäsi läsnä ja, että olisit osannut luottaa minuun.

Se mitä oli, emme osanneet sitä välittää toisillemme ja on vaikea nähdä kaiken tämän jälkeen, että voisit haluta pitää minua ystävänäsi ja läsnä elämässäsi. Minä koin, että halusit minusta eroon ja se satutti minua paljon, että hylkäsit, se sattui sydämeen tosi paljon.

Heluna -Lehmä.

• Anonyymi00036

Kanssasi opin tuntemaan Jumalan läsnäolon toisin kuin koskaan olen kenenkään toisen kanssa kokenut. Miksi pakenet minua, jos Jumala on meidät toisiimme jotenkin "yhdistänyt"? En tiedä miksi, mutta ehkä siksi, että jotain oppisimme itsestämme ja Jumalasta. Jotta tuntisimme Hänet myös toisella tasolla.

Sinun tulee tuntea, nähdä ja kuulla se itse. Etkö silloin voi luottaa, että voit häpeämättä ja rohkeasti luottaa siihen, että olen puolellasi aina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1014
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      125
      562
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe