Kaikki yli 30 vuotiaat naiset pois täältä

Anonyymi-ap

Tämmöinen sattui tuolla nimittäin silmiini.

"miehet, jotka täällä palstalla kaipaavat naisia, kaipaavat pääsääntöisesti nuoria 20-30-vuotiaita tyttöjä, ".

Eli kaikki me yli 30 joudetaan siis pois täältä.

49

266

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En minä ainakaan etsi täältä kumppania.

• Anonyymi00003

Hyvä sulle. Minä kun aatelin mennä naimisiin kaivattuni kanssa. Eikö kaikki.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä sulle. Minä kun aatelin mennä naimisiin kaivattuni kanssa. Eikö kaikki.

Ethän silloin etsi, jos olet jo löytänyt.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ethän silloin etsi, jos olet jo löytänyt.

Kui vaan. Emme näköjäön ole samalla aaltopituudella turha jatkaa keskustelua

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kui vaan. Emme näköjäön ole samalla aaltopituudella turha jatkaa keskustelua

Ahaa. Olet tuollainen, joka luovuttaa heti. Siis ja koet että toinen on silloin hankala?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ahaa. Olet tuollainen, joka luovuttaa heti. Siis ja koet että toinen on silloin hankala?

Mitä keskusteltavaa tuossa on.

• Anonyymi00002

Aikuinen väki pääsee helpommalla kun elää itsekseen on myös paljon halvempaa.

• Anonyymi00052

Ei ole halvempaa. Jos astianpesukone menee rikki, maksat sen yksin etkä toisen kanssa puoliksi. Kun menet lomalle, maksat säännönmukaisesti 2 hengen huoneesta yksin koko summan, koska soolohuoneita ei hotelleissa ole. Jne.

• Anonyymi00005

"Eli kaikki me yli 30 joudetaan siis pois täältä."

Miksi? En minä ainakaan ketään täällä olevaa kaipaile.

• Anonyymi00008

Niin hyvä pointti kyllä.

• Anonyymi00010

Puhu vaan omasta puolestasi. Olen 34 ja minua kaipaa miehet.

• Anonyymi00011

Eihän tuo minun ajatus ollut siksi se oli nuissa lainausmerkeissä jonkun muun ajatus se on. Mua nyt ei kaipaa kukaan. Mut hienoa et sua kaipaa miehet ihan monikossa.

• Anonyymi00023

Miehet? Moniko mies sinun perässä on täällä?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miehet? Moniko mies sinun perässä on täällä?

Yksi kappaletta.

• Anonyymi00012

Minä kirjoitin sen ja olen itse nainen.

Kaikenikäiset miehet ovat kautta aikojen himoinneet lähinnä nuoria naisia. Ei sen pitäisi olla mikään yllätys kenellekään. Suurin osa miehistä ei näe naisissa muuta kuin ulkoiset avut. Toki (harvoja) poikkeuksiakin on. Jos joku mies himoitsee samanikäistä tai merkittävästi vanhempaa naista, se nainen on todennäköisesti keskimääräistä kauniimpi. Sen takia puhutaan, että keski-ikäiset naiset muuttuvat yhteiskunnassa näkymättömiksi.

Ei kukaan pakota yli 30-vuotiaita naisia pois tältä palstalta, mutta olisi hyvä olla realistinen. Todennäköisesti ne miehet, jota yli 30-vuotiaat naiset kaipaavat täällä palstalla, eivät kaipaa näitä yli 30-vuotiaita naisia, vaan joitain 10-20 vuotta nuorempia naisia.

Tuohon ikään mennessä pitäisi jo ymmärtää se. Teit tämänkin aloituksen vain sen takia, että toivot, että miehet tulevat tänne ketjuun kehumaan vanhoja naisia ja voit sitten kuvitella, että ne kehut ovat suunnattu sinulle, vaikka ne ovat jollekin aivan toiselle. Tuskin tulee tapahtumaan, vaan käy niin, että loukkaantuneet vanhemmat naiset tulevat ketjuun väittämään, että kyllä miehet ovat ainakin heistä kiinnostuneita. Huomaa: naiset itse - eivät miehet.

• Anonyymi00013

Minusta on rentouttavaa ajatella ettei ketään kiinnosta.

• Anonyymi00014

Juu tottakai haluan että tuntemattomat äijät tulee minua kehumaan jotka eivät ole ikinä nähneetkään.Toki. Kuinka pihalla olet elämästä niinkuin ylipäätään?

• Anonyymi00015

Sepä kurja jos et saa kehuja ulkonäöstäsi sillä minä nimittäin saan. Se ehkä kertoo sen miksi kuvittelet asioiden noin olevan. Sinä siis puhut miesten suulla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minusta on rentouttavaa ajatella ettei ketään kiinnosta.

xD joo

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sepä kurja jos et saa kehuja ulkonäöstäsi sillä minä nimittäin saan. Se ehkä kertoo sen miksi kuvittelet asioiden noin olevan. Sinä siis puhut miesten suulla.

Olet se nainen, joka tuossa viestissä mainittiin: "käy niin, että loukkaantuneet vanhemmat naiset tulevat ketjuun väittämään, että kyllä miehet ovat ainakin heistä kiinnostuneita. Huomaa: naiset itse - eivät miehet."

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juu tottakai haluan että tuntemattomat äijät tulee minua kehumaan jotka eivät ole ikinä nähneetkään.Toki. Kuinka pihalla olet elämästä niinkuin ylipäätään?

Onhan se varmasti vaikeaa hyväksyä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olet se nainen, joka tuossa viestissä mainittiin: "käy niin, että loukkaantuneet vanhemmat naiset tulevat ketjuun väittämään, että kyllä miehet ovat ainakin heistä kiinnostuneita. Huomaa: naiset itse - eivät miehet."

Sinä oot itse vaan joku elämäänsä pettynyt katkera kanttura joka ei oo saanut ikinä huomioo oikein keltään. Siksi pitää tulla painamaan muita naisia alas. Käyppä kuule ne hormonikorvaushoidot kuntoon.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinä oot itse vaan joku elämäänsä pettynyt katkera kanttura joka ei oo saanut ikinä huomioo oikein keltään. Siksi pitää tulla painamaan muita naisia alas. Käyppä kuule ne hormonikorvaushoidot kuntoon.

Totuus on vaikea hyväksyä. Huomaan, että et keksinyt mitään todellisia vasta-argumentteja, vaan turvauduit pelkästään lapselliseen nimittelyyn, joten ymmärsit nähtävästi, että olen oikeassa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Enkä tiedä minkälaisten ihmisuhteiden ympäröimänä elät. Omassa tuttava piirissä on hyvin erikoista jos kumppani on 10-20 vuotta nuorempi. Eronneetkin niin aikalailla omassa ikäluokassa pysyneet. Sitte on toki nämä ikinuoret sankarit jotka hakee menetettyä nuoruutta. Mut itse en heitä juuri tunne. Voi toki olla että täällä kaivataan vaan sitä haavetta naisesta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Totuus on vaikea hyväksyä. Huomaan, että et keksinyt mitään todellisia vasta-argumentteja, vaan turvauduit pelkästään lapselliseen nimittelyyn, joten ymmärsit nähtävästi, että olen oikeassa.

ja jatkona: en paina naisia alas. Jos jotain, painan miehiä alas. Hehän ovat niin pinnallisia, että eivät pääsääntöisesti ole kiinnostuneita oman ikäisistä tai vahemmista naisista. Toki poikkeuksiakin on, kuten aiemmin kirjoitin. Vaikkakin ne poikkeukset ovat harvassa.

Mutta sen sijaan, että hyväksyisit totuuden, hyökkäät muita naisia vastaan, mikä osoittaa minulle, että olet naisvihaaja ja omaat keskimääräistä alhaisemman älykkyyden.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onhan se varmasti vaikeaa hyväksyä.

Mikä? Sinun tehtäväsi on siis painaa muita alaspäin koska ja miksi? En minä täältä kehuja omi vaan kaikkea pskaa. Niin paljon että ollut ihan rikki. Minä kuulen kehuja ihan irl vaikka niitäkään meinaa uskoa.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No et ole. Vaan minä olen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sekä missä sinä näillä sivuilla näät kehuja? Eihän täällä ole muita kuin teitä katkeria pilaamassa kaiken hyvän. Jos et kaipaa täällä ketään niin eikö sulla tuttuja joiden elämää vaikka terrorisoida niinkuin muutkin

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Enkä tiedä minkälaisten ihmisuhteiden ympäröimänä elät. Omassa tuttava piirissä on hyvin erikoista jos kumppani on 10-20 vuotta nuorempi. Eronneetkin niin aikalailla omassa ikäluokassa pysyneet. Sitte on toki nämä ikinuoret sankarit jotka hakee menetettyä nuoruutta. Mut itse en heitä juuri tunne. Voi toki olla että täällä kaivataan vaan sitä haavetta naisesta.

Ei minunkaan lähipiirissä ole juurikaan pariskuntia, joilla olisi merkittävä ikäero. Se johtuu siitä, että vaikka suurin osa miehistä haaveilee nuoremmasta naisesta, heillä ei ole mahdollisuuksia saada nuorempaa naista, koska nuoremmat naiset eivät pääsääntöisesti halua vanhoja miehiä, joten he tyytyvät saman ikäisiin. Toki poikkeuksiakin on, kuten kirjoitin. Jotkut miehet näkevät naisissa myös sisimmän ja rakastuvat siihen. Toki ne rakkauden kohteet ovat yleensä myös ulkoisesti kauniita, mutta ainakaan he eivät jätä naistaan heti, kun tämä vanhenee vaan pysyvät yhdessä koko elämän.

En ymmärrä, miksi tämä totuus aiheuttaa niin paljon vastustusta naisissa. Siitä on olemassa dataakin. Esim. tilastot siitä, minkä ikäisiä kumppaniehdokkaita naiset ja miehet etsivät deittipalveluissa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sekä missä sinä näillä sivuilla näät kehuja? Eihän täällä ole muita kuin teitä katkeria pilaamassa kaiken hyvän. Jos et kaipaa täällä ketään niin eikö sulla tuttuja joiden elämää vaikka terrorisoida niinkuin muutkin

Joudun taas toistamaan itseäni: Naiset tekevät aloituksia, joissa kerjäävät kehuja, koska miehet eivät ilmeisesti tee tarpeeksi aloituksia, joissa kehuisivat naisia. Ja jotkut naiset saavat kiksejä näistä kehuista, koska kuvittelevat, että ne on osoitettu heille, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Kyseessä samantapainen ilmiö kuin rakkaushuijauksissa.

Tämänkin olen toistanut täällä palstalla useaan kertaan: Mikset itse tee aloituksia, joissa kehut sitä kaipaamaasi miestä sen sijaan, että teet aloituksia, joissa kerjäät itsellesi kehuja? Lisäisit positiivisuutta palstalla. Etkö keksi mitään kaunista sanottavaa siitä miehestä? Tulee tunne, että nämä naiset eivät oikeasti kaipaa ketään, vaan haluavat vain kehuja. Ovat toisin sanoen itsekeskeisiä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

ja jatkona: en paina naisia alas. Jos jotain, painan miehiä alas. Hehän ovat niin pinnallisia, että eivät pääsääntöisesti ole kiinnostuneita oman ikäisistä tai vahemmista naisista. Toki poikkeuksiakin on, kuten aiemmin kirjoitin. Vaikkakin ne poikkeukset ovat harvassa.

Mutta sen sijaan, että hyväksyisit totuuden, hyökkäät muita naisia vastaan, mikä osoittaa minulle, että olet naisvihaaja ja omaat keskimääräistä alhaisemman älykkyyden.

Sinähän et voi naisena puhua miesten suulla mitään. Etkä voi yleistää. Näin painat molempia sukupuolia alaspäin. Kaikki mitä kirjoitat kertoo vain sinun tavasta ajatella. Lietsot sitä naisvihaa mitä palsta on jo muutenkin täynnä. Sivutat täysin kaipaukseen liityvät asiat tunteista. Moni kaipaa ihmistä johon salaa rakastunut.Työkaveria, exää, tuttavaa, naapuri jne. Vai omaan minut on kyllä todettu ihan tutkimuksissa keskivertoa älykkäämäksi.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä? Sinun tehtäväsi on siis painaa muita alaspäin koska ja miksi? En minä täältä kehuja omi vaan kaikkea pskaa. Niin paljon että ollut ihan rikki. Minä kuulen kehuja ihan irl vaikka niitäkään meinaa uskoa.

Ja kaikista niistä kehuista huolimatta olet yksin ilman miestä. Täällä palstalla. Sen pitäisi jo kertoa jotain.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei minunkaan lähipiirissä ole juurikaan pariskuntia, joilla olisi merkittävä ikäero. Se johtuu siitä, että vaikka suurin osa miehistä haaveilee nuoremmasta naisesta, heillä ei ole mahdollisuuksia saada nuorempaa naista, koska nuoremmat naiset eivät pääsääntöisesti halua vanhoja miehiä, joten he tyytyvät saman ikäisiin. Toki poikkeuksiakin on, kuten kirjoitin. Jotkut miehet näkevät naisissa myös sisimmän ja rakastuvat siihen. Toki ne rakkauden kohteet ovat yleensä myös ulkoisesti kauniita, mutta ainakaan he eivät jätä naistaan heti, kun tämä vanhenee vaan pysyvät yhdessä koko elämän.

En ymmärrä, miksi tämä totuus aiheuttaa niin paljon vastustusta naisissa. Siitä on olemassa dataakin. Esim. tilastot siitä, minkä ikäisiä kumppaniehdokkaita naiset ja miehet etsivät deittipalveluissa.

Deittipalvelu on eriasia kuin kaipaaminen. Ei täällä etsitä seuraa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Joudun taas toistamaan itseäni: Naiset tekevät aloituksia, joissa kerjäävät kehuja, koska miehet eivät ilmeisesti tee tarpeeksi aloituksia, joissa kehuisivat naisia. Ja jotkut naiset saavat kiksejä näistä kehuista, koska kuvittelevat, että ne on osoitettu heille, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Kyseessä samantapainen ilmiö kuin rakkaushuijauksissa.

Tämänkin olen toistanut täällä palstalla useaan kertaan: Mikset itse tee aloituksia, joissa kehut sitä kaipaamaasi miestä sen sijaan, että teet aloituksia, joissa kerjäät itsellesi kehuja? Lisäisit positiivisuutta palstalla. Etkö keksi mitään kaunista sanottavaa siitä miehestä? Tulee tunne, että nämä naiset eivät oikeasti kaipaa ketään, vaan haluavat vain kehuja. Ovat toisin sanoen itsekeskeisiä.

Ensinnäkin ne aloitukset on trollialoituksia tai sitte niillänhaetaan lukijoita. Tarkoitus vaan tehdä pilaa naisista. Eihän ne yleensä sisällä edes muuta kuin haukkuja.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ensinnäkin ne aloitukset on trollialoituksia tai sitte niillä haetaan lukijoita. Tarkoitus vaan tehdä pilaa naisista. Eihän ne yleensä sisällä edes muuta kuin haukkuja.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinähän et voi naisena puhua miesten suulla mitään. Etkä voi yleistää. Näin painat molempia sukupuolia alaspäin. Kaikki mitä kirjoitat kertoo vain sinun tavasta ajatella. Lietsot sitä naisvihaa mitä palsta on jo muutenkin täynnä. Sivutat täysin kaipaukseen liityvät asiat tunteista. Moni kaipaa ihmistä johon salaa rakastunut.Työkaveria, exää, tuttavaa, naapuri jne. Vai omaan minut on kyllä todettu ihan tutkimuksissa keskivertoa älykkäämäksi.

Minä juuri viittasin ihan oikeaan dataan, joka tukee väitettäni. Joten en yleistä eikä kyse ole pelkistä omista mielipiteistäni.

Minä en vihaan naisia. Vihaan tyhmiä ihmisiä sukupuolesta huolimatta. Ja valitettavasti aika moni nainen ja mies tällä palstalla on aika tyhmä. Ainakin kirjoitusten perusteella. Väität, että älykkyytesi on oikein tutkimuksissa todettu, mutta kirjoituksesi eivät tue tätä väitettä, vaan kirjoituksistasi saa hyvin vähä-älyisen kuvan.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ja kaikista niistä kehuista huolimatta olet yksin ilman miestä. Täällä palstalla. Sen pitäisi jo kertoa jotain.

Mistä niin päättelet. Eikait minun elämä sinulle kuulu. Et ymmärrä edes kuinka netti toimii. Ne aloitukset mistä puhut on provo ja trollialoituksia ne ovat tarkoittettu provosoimaan ja keräämään lukijoita. En usko hetkeäkään että kukaan niitä tosissaan kirjoittaa. Yleensä sisältävät vieläpä haukkuja.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Mistä niin päättelet. Eikait minun elämä sinulle kuulu. Et ymmärrä edes kuinka netti toimii. Ne aloitukset mistä puhut on provo ja trollialoituksia ne ovat tarkoittettu provosoimaan ja keräämään lukijoita. En usko hetkeäkään että kukaan niitä tosissaan kirjoittaa. Yleensä sisältävät vieläpä haukkuja.

Se juuri oli pointtini: Kannattaa elää tuolla oikeassa elämässä eikä palstan tuottamissa fantasioissa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Se juuri oli pointtini: Kannattaa elää tuolla oikeassa elämässä eikä palstan tuottamissa fantasioissa.

Miksi en muka eläisi. Täältä nyt ei kyllä kukaan tervejärkinen saa muuta kuin pahan mielen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Deittipalvelu on eriasia kuin kaipaaminen. Ei täällä etsitä seuraa.

Kyse oli siitä, minkä ikäisiä kumppaneita ihmiset yleensä etsivät. Ja deittipalveluista saa ajettua tilastot siitä. Miehet kaikissa ikäluokissa etsivät pääsääntöisesti itseään nuorempia naisia. Ja naiset etsivät oman ikäisiä tai jonkin verran vanhempia miehiä. Datan perusteella.

Täällä ei tosiaan etsitä seuraa. Se on koko pointtini: Se, jota kaipaat, tuskin kaipaa sinua täällä saatikka tosielämässä. Varsinkaan, jos olet vanhempi nainen. Kyse on pelkistä fantasioista: vanhemmat naiset toivovat ja fantasioivat, että miehet kaipaisivat heitä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Miksi en muka eläisi. Täältä nyt ei kyllä kukaan tervejärkinen saa muuta kuin pahan mielen.

Elä ihmeessä. Mene sen miehen luo ja pyydä treffeille tai jotain. Ainakin saat selvyyden. Ellei kyse ole esim varatusta tai muuten mahdottomasta tapauksesta. Silloin pitäisi ainakin olla selvää, ettei se henkilö täällä sinua kaipaa.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Minä juuri viittasin ihan oikeaan dataan, joka tukee väitettäni. Joten en yleistä eikä kyse ole pelkistä omista mielipiteistäni.

Minä en vihaan naisia. Vihaan tyhmiä ihmisiä sukupuolesta huolimatta. Ja valitettavasti aika moni nainen ja mies tällä palstalla on aika tyhmä. Ainakin kirjoitusten perusteella. Väität, että älykkyytesi on oikein tutkimuksissa todettu, mutta kirjoituksesi eivät tue tätä väitettä, vaan kirjoituksistasi saa hyvin vähä-älyisen kuvan.

Sillehän minä en voi mitää. Samaa voisin sanoa sinusta. Vaikutat kapeakatseiselta ja katkeralta jopa ilkeältä ihmiseltä joka ajattelee asiat negatiivisen kautta. Et ole ehkä kokenut rakastumisia tai saanut huomiota Kova tarve sinulla on vähätellä minua. Mutta meitä on moneen junaan. Itse uskon että positiivisuus kantaa pitemmälle ja ihmisille ei ole haittaa jos saavat iloa ja onnea jostain. Enemmän heille on haittaa ihmisistä jotka ovat kaiken kauniin torpaamassa. Koska me päätämme mitä niissä ketjuissa lukee.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kyse oli siitä, minkä ikäisiä kumppaneita ihmiset yleensä etsivät. Ja deittipalveluista saa ajettua tilastot siitä. Miehet kaikissa ikäluokissa etsivät pääsääntöisesti itseään nuorempia naisia. Ja naiset etsivät oman ikäisiä tai jonkin verran vanhempia miehiä. Datan perusteella.

Täällä ei tosiaan etsitä seuraa. Se on koko pointtini: Se, jota kaipaat, tuskin kaipaa sinua täällä saatikka tosielämässä. Varsinkaan, jos olet vanhempi nainen. Kyse on pelkistä fantasioista: vanhemmat naiset toivovat ja fantasioivat, että miehet kaipaisivat heitä.

Edelleen sotket kumppanin hakemisen ja kaipaamisen. En nyt niin vanha ole vielä voisin lapsiakin tehdä halutessani. Sitähän tämä on fantasiaa kaipausta. Mikä sinä olet sanomaan kuka niin saa tehdä ja ketä kaivata.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Elä ihmeessä. Mene sen miehen luo ja pyydä treffeille tai jotain. Ainakin saat selvyyden. Ellei kyse ole esim varatusta tai muuten mahdottomasta tapauksesta. Silloin pitäisi ainakin olla selvää, ettei se henkilö täällä sinua kaipaa.

En kaipaa neuvojasi kiitos vaan. Et vaikuta henkilöltä joka olisi minulle niitä pätevä antamaan. Tämä on keskustelupalsta. Sinun ei tarvitse puuttua elämääni mitenkään.

• Anonyymi00017

kyl

• Anonyymi00018

voisiko yksi mies tulla ja rakastaa vain minua, lupaan pysyä kunnes sydän lakkaa pumppaamasta mennään ihan päivä kerrallaan. -etappi

• Anonyymi00019

Voisi jos pyydetään -jtappi

• Anonyymi00049

Asia selvä. Pitää sitten poistua. Hyvästi rakas :(

• Anonyymi00050

Lupaan!

Viiminen 4:33

:(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      76
      1255
    2. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1215
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      83
      1178
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      975
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      7
      958
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      62
      870
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      82
      803
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      692
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      672
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      81
      651
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      574
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      557
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      547
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      527
    15. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      518
    16. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      47
      516
    17. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      510
    18. 45
      502
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      88
      487
    20. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      20
      475
    Aihe