60mm paksu ja vaimo ei tykkää

Anonyymi-ap

Aikuinen synnyttänyt 55v ja liian suuri dildo. Menee kyllä sisään pitkän leikkimisen lopuksi eikä tee kipeää enää mutta pulituntia nuolemista joka on kummallekkin mukavaa mutta todella hitaasti on toimittava. Kun lopuksi n15cm uponnut niin paikoillaan likipitäen pidettävä ja jos alkaa työnnellä edes takas niin vaimo laittaa stopin että sattuu ja menee hiomot taas pois. Hiomttavan näköistä kun vatsa hytkyy suuren dildon liikkuessa alavatsan nahan allaxselvösti. Jotenkin turhauttavaa kunnon mehukas pimppi nuoltavana ja ei saa työstää kunnolla. Toki vaimo saa orgasmin lopuksi ja ihan kunnollisen likkumattomasta dildosta. Haluaa lopuksi äkkiä aitoa kalua 40mm sisään ja tykkää loppupanosta kovasti nautiskellen ja odottaa spermat sisäänsä aina.
Suurempi silikoni dildo on kaapissa odottamassa mutta tätä menoa ei koskaan tule luisumaan sisään. Pituus on 170cm pitkäsääri joten naiseksi pitkä hoikkacnäyttävä mutta todella venymätön pimppi ja seksiä kyllä on ollut aina ja usein joten on ns käytetty ja käytetään. Luulin nuorempana kun lapsia 2 kpl tehtiin että väljenee mutta ei ei todellakaan. Urokset puhuu tiukasta tavarasta ja jollain löysä ettei tunnu miltään niin kait sitten pitää olla tyytväinen omaan vaimoon. Yhden kerran pari vuotta taaksepäin sain vaimon puhuttua ympäri kesällä huvilallamme kokeilemaan vieraalle antamaan takaapäin suihkussa. Työkaveri uusi ja nuori kaveri oikein sporttipoju jolla alu avioliitto hiljattain loppunut ja töissä jutteli minulle usein miten ottaa koville. Kunnon mies ja ilmeisesti oli liian villi luonteinen vaimo ollut joten loppui. Oli ollut jo jonkun aikaa yksikseen eikä oikein baari ihmisiä ole. Töissä vitsailin että eikö jo ala vaistot heräilemään kuukausien yksinolon jälkeen niin eipä ollut. Vaimolle olin jutellut tästä kaverista miten on mies synkkä kuten olikin nähtävissä ja sanoin että olin kutsunut kaverin huvilalle saunomaan ja makkara polttoon piakkoin kun mennään viikonlopulla. Vaimo hiukan yllättyi mutta mikäs siinä. No en ollut kaverille mitään sanonut kun reaktion vaimosta ensin halusin nähdä. Kaveri suostui ilomielin kun vielä sanoin että vesisuksille pitäisi mennä ja sehän kelpasi. Vaimoa pehmitin kotona parina iltana että viikonloppuna on saunomista kolmistaan saunassa ja kaikkinollaan alasti sitren saunassa ja istut sitten keskellä. Vaimo hymähti tylysti ensimmäisellä kerralla joka jäi mieleen kyllä. Jatkoin vihjailua ja kumma kyllä jotenkin hyväksyi juttuni. Perjantaina vaimon kanssa jo mentiin ja vieras tuli lauzntain päivällä ja heti suksille. Vaimolle olin jo varannut hiukan alkoholipitoista ja yllytin että nyt rentoudut ja saunot sitten meidän kanssa rennosti. Hymyt muistan hyvin. Iltpäivä kului ja oli lämmintä vaimon ollessa minipienissä huvila bikineissään seksikkäänä. Työkaveri vilkuili vaimo useasti huomasin ja kommentoikin että ompa sinulla naisen näköinen nainen. On myötäilin ja tulee saunomaan meidän kanssa joka ilahdutti työkamua. Vaimolle sanoin joka olikin pikkuisen lievästi humalassa että saunassa me hyväillään sinua sitten kunnolla joten suostu sitten ja hymy tuli kuittaukseksi. Vaimo lämmitti saunaa ja alkuillasta mentiinkin uinnin kautta saunaan ja penkille jäikin kaikkien asut. Saunassa tiivisti ja vaimo keskellä kuten oli vaimon kanssa sovittu. Kaveri katsoi aina kun mahdollista vaimon bikinrajoja ja posliinia pikku viivalla. Vaimo oli rentona kun aloin hyväillä vaimon vartalon muotoja kavetin katsoessa vierestä silmät kiiluen. Nousipa kaverin kalukin jäykäksi samantien ja vaimo katsoi sitä estoitta. Kaveri ihan esittelu kaluaan vaimolle. Nyt oli oikea hetki ja käskin vaimoa ottamaan käteen kaverin kalun ja puristamaan josko oksasta irtoaisi nestettä. Kaveri katsoi minua kysyvästi ja nyökyttelin ja uudestaan vaimolle että käsi ympärille ja niin vaimo totteli. Vaimo runkkasi hitaasti ja työnsin vaimon niskasta kuten teen muutenkin kun kahden saunotaan ellei vaimo jo oma aloitteisesti ota suuhun. Taphtuma eteni nopeaa ja vaimon pylly irtosi lauteilta ja sormeni oli heti reiällä joka oli aivan liukas ,olipa vaimo himoissaan. Oma kalu oli kanssa kunnossa ja sanoin kalu suussa olevalle vaimolle että pylly esille ja työnsin kaluni tavaraan johon liukui kuin liukastettuun heti ensi työnnöllä. Vaimon suusta kuluikin ynähdys kun teki hyvää. Lyhyt hetki siinä liikuttiin ja sanoin että mennään suihkun puolelle. Mentiin ja pesuhuoneeseen ja vaimo penkille jalka lattialla ja toinen penkillä etukumarassa oli näköjään päättänyt että miehet tulee takaa ja eipä siinä kyseltykään vaan heti työnnyin pohjaan muutama tuöntö ja vetäisin pois jolloin työkaveri vilkaisi ja nyökkäsin pyllyä kohden ja niin pääsi vaimon aukolle ensimmäistä kertaa vieras. Aloin itse hieromaan vaimon klitorista päättäväisesti kaverin pannessa pitkästä aikaa. Kaverille sanoin hiljaa että rauhassa vaan että ei nopeaa irtoaisi ja saisi ehkä vaimo orgasmin. Kaveri hiukan hidasti ja niin liikuttiin tovi vaimon voihkiessa. Odottamani vaimon orgasmi alkoikin tulla odotetusti ja pylly hytkyi e

0

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
        Maailman menoa
        60
        1049
      2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
        Ikävä
        98
        1024
      3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
        Kotimaiset julkkisjuorut
        21
        882
      4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
        Ikävä
        60
        810
      5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
        Ikävä
        135
        802
      6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
        Ikävä
        124
        795
      7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
        Hyrynsalmi
        25
        689
      8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
        Ikävä
        45
        666
      9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
        Ikävä
        51
        660
      10. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
        Kuhmo
        14
        625
      11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
        Ikävä
        45
        620
      12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
        Ikävä
        19
        607
      13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
        Ikävä
        83
        586
      14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
        Ikävä
        46
        578
      15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
        Kotimaiset julkkisjuorut
        141
        575
      16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
        Sinkut
        128
        573
      17. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
        Ikävä
        35
        570
      18. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
        Ähtäri
        47
        568
      19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
        Ikävä
        48
        527
      20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
        Parkano
        9
        523
      Aihe