Runkkaako kukaa juuri nyt?

Anonyymi-ap

Aloittelen runkkausta 19/6cm.
Ukm 61

63

705

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä se on pakko vedellä kun kulli kovana

• Anonyymi00002

Aamu seisokkia runkkaan just.m53

• Anonyymi00003

Just heräsin pullean rehevän vaimoni vierestä ja on kova aamuseisokki päällä.
      Vaimo nukkuu aina pidempään eikä anna aamuisin niin on pakko runkata.
      Tuhina vain kuulluu kun vaimo nukkuu ja minä runkkaan kuvitellen että joku kaveri olisi ollut kimpassa meidän kanssa ja saisin ottaa siltä suihin, kullissa maistuisi vielä yön jäljiltä meidän kaikkien kiiman makuja ja nauttisin niistä. Kyrpäni jo sykkii ja kohta laukean lakanalle ja nukkuvan vaimoni päälle...

• Anonyymi00004

Joko tulit vaimosi päälle.voisin nuolla spermat rouvasi vartalosta.m53

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joko tulit vaimosi päälle.voisin nuolla spermat rouvasi vartalosta.m53

Tulin sen pullean vatsan päälle ja osa varmaan lensi karvaisen pillun kummullekkin, ei herännyt jatkaa nukkumista tietämättä että on saanut spermani päälleen....

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tulin sen pullean vatsan päälle ja osa varmaan lensi karvaisen pillun kummullekkin, ei herännyt jatkaa nukkumista tietämättä että on saanut spermani päälleen....

Nuolisin spermat pullealta vatsalta pois.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nuolisin spermat pullealta vatsalta pois.

Olen aina välillä vaimoa nussiessa kuiskinut sille että haluisin että otetaan joku vieras mies kimppaan ja saat antaa sillekin ihanaa kiimaista tiukkaa pilluasi. Peppua ei anna mutta suihin ottaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olen aina välillä vaimoa nussiessa kuiskinut sille että haluisin että otetaan joku vieras mies kimppaan ja saat antaa sillekin ihanaa kiimaista tiukkaa pilluasi. Peppua ei anna mutta suihin ottaa.

Eli lainaat sit kuppasta flesuas

• Anonyymi00008

Nyt aloittelen, kävin ensin kusella ja mulkku pyyteli jo kättä. Toisten kullit ja nuoret karvattomat pippelit kiihottaa tänä aamuna mieltä.

• Anonyymi00009

Moi,onpa aloittamalla iso vehje.Aloittelen hyvälilä pientä vehjettä nyt n.13cm

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulla on hyvin suuhun sopiva kulli 👍

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mikä laittoi tänään kullisi seisokkiin ootko runkkari niinkuin minä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo,runkkari olen...tykkään aamulla touhuta vaikka aamu TV.ä katsomalla..!!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä runkkaan aina !

• Anonyymi00012

Melkoinen lihakyrpä alottajalla, tuollaista ois ihana nuolla kusireiästä ja suukotella ja imeä, onko pitkät roikopallit ja isot kivekset?

• Anonyymi00016

Täällä yksi runkkari nautiskelee kulli kourassa.😋

• Anonyymi00019

Hyi saatana

• Anonyymi00020

Sama täällä, runkkari pitelee herkillä ja nauttii. Runkku klippejä katselen kuinka miehiltä kyrvät räkii kunnon satseja, nami nam.

• Anonyymi00022

Runkkaus joka päivä pitää kyrvän kunnossa !

• Anonyymi00023

Kyrvän koko 17cm pit 13,5 ymp mitta iso terska kova kestää !

• Anonyymi00024

Sulla tosi upee kyrpä😛

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sulla tosi upee kyrpä😛

Kenellä on upea kyrpä ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sulla tosi upee kyrpä😛

SILLÄ ON HYVÄ NUSSIA JA RUNKATA !

• Anonyymi00025

Kyllä mä runkkaan koko ajan Rakastan runkkausta !

• Anonyymi00026

Mukava kuulla että kaikki runkkaa kyrpää !

• Anonyymi00028

Kyrpä mielessä ja Kyrpä kädessä nussia ja runkkaus joka päivä !

• Anonyymi00029

Runkkasin jo aiemmin 7 aikaan eka spermat jäi seisokki päälle joudun runkkaa kyrpää koko ajan !

• Anonyymi00030

Olin juuri nussinut tunnin vaimon kanssa .ja taas panettaa tai runkuttaa !

• Anonyymi00031

Kyrpä seisoo aina pitää runkkaa kyrpää välillä sitten voi käydä nussii vaimoa välillä vaikka pyllyyn spermat lentää !

• Anonyymi00033

Kyrpä seisoo koko ajan kovana. Ymp mitta 13,5 cm terska ymp mitta 14,5 cm 17cm pit !

• Anonyymi00035

Täälä runkkarin kyrpää juuri mittailin, kun noita mittoja täällä esitellään. Oma on 19cm pitkä ja ympärys 17,5cm, enkä pidä sitä ainakaan viel isonakaan. Nuormpana oli puolitoista senttii pidempi, mut iän myötä ja vähemmällä runkulla kutistunut tuon.

• Anonyymi00036

Aloitelen

• Anonyymi00037

Runkku meneillään jo vajaan tunnin tumputtanut, kyrpä valmis purkamaan kun saa luvan, nussittaa aivan vitusti, poikapillu tekis hyvää.

• Anonyymi00038

17/4.5 on täydessä seisokissa vaimon lähdettäessä jo töihin. Pakko varmaan päästää paineet... +60ukm

• Anonyymi00039

Minä ainakin, jo toinen kerta tänä aamuna😅 likka oon 18v
      Kikatus

• Anonyymi00040

Olisi ihanaa nähdä kuinka runkkaat 18v likka pilluasi, klitta varmaan jo herkkänä...

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Olisi ihanaa nähdä kuinka runkkaat 18v likka pilluasi, klitta varmaan jo herkkänä...

Arkipäiväistä se mulle on, joskus helläksikin tulee jos fiilis lähtee laukalle mutta tuskin olen mikään poikkeus?
        Kikatus

• Anonyymi00041

Kyrpä seisoo koko ajan kovana joko nussia tai runkata spermat lentää kuitenkin !

• Anonyymi00042
      • Anonyymi00043

mikä näiden fairmeeting - jitsi - conference sivujen ero kun kaikilla aloitusnäkymä vaikuttaa ihan samanlaiselta

• Anonyymi00045

runkkailisin ja seuraa vailla camiin

• Anonyymi00046

Juuri tulin kotiin ja rappukäytävässä tuli naapurin langan laiha vanhapiika vastaan ja juteltiin pitkään, varmaan näkikin että housuissani seisoi kullini sille isona kovana sykkien. Sen katse aina välillä meni housujeni etumukselle ja lipoi kielellä huuliaan. Olisin niin halunnut olla rohkeampi ja sanoa että olisi ihana pitää sinua hyvänä. On kivat pienet pysty tissit ja pieni pylly, varmaan on piukka pillu? Kotona oli pakko runkata unelmoiden tuotq pikku skinnyä.

• Anonyymi00050

Ja sitten heräsit päiväunilta veltto kalu kädessä...

• Anonyymi00047

Kiitos tiedotteesta, mutta ei edes iltapäivällä näin täällä.
      Oletko nyt onnessasi jos sait tyydytyksen edes näin?

• Anonyymi00048

runkkaan parasta aikaa

• Anonyymi00049

kyrpä kovavana kiva kunkata.

• Anonyymi00051

Aivan munasillaan kulli jäätävän kovana vaatii käteen vetoa

• Anonyymi00052

ihan lerppana ja 3cm

• Anonyymi00053

Onko linjoilla ketään voitais vedellä yhdessä käteen

• Anonyymi00054

Kyrpä nussii montaa kertaa päivässä tunti kerrallaan !

• Anonyymi00055

Onko ketään Turusta, ja hieroisi mun klitorista ja pillua???

• Anonyymi00056

Ei tarvinnut runkata kun sai pillua ja tyhjennettyä kassinsa. 3 päivää kun reissussa ja kun tulin kotiin niin yhtä kiimoissaan oli emäntäkin, ja lauettiin yhtaikaa. Ollaan siis M33 ja N27.

• Anonyymi00057

Juu ukm 58

• Anonyymi00059
      UUSI

Taas 66ukm heräsi ja aamuseisokki päällä, vaimo lähti jo töihin ja vaikka illalla sain pillua nuolla ja nussia niin kiima vain on päällä koko ajan. Fantasoin että joku ottaisi suuhunsa mun 17/4.5 kullin ja liuttaisi tiukan esinahkani huulillaan ison terskani yli ja imisi pitkään.

• Anonyymi00060
        UUSI

Aamuseisokkia myös runkkaan.voisin ottaa sun kullin suuhuni.ehkä siinä maistuisi vielä vaimosi vittu.tulisit äänekkäästi suuhuni.m53

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Aamuseisokkia myös runkkaan.voisin ottaa sun kullin suuhuni.ehkä siinä maistuisi vielä vaimosi vittu.tulisit äänekkäästi suuhuni.m53

Oot ihana! Fantasoin että olet kanssani 69 sängyssä ja imemme toistemme kulleja, hierot mun kiinteitä posliinikiveksiäni ja piukkaa pepunreikää, teen samoin sinulle kulta, nyt tulen! Kyrpäni sykkii sinulle m53 saat runsaat spermat! Sitä tulee vieläkin sykkien ja valuu terskani päästä. Kiitos! 66ukm

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Oot ihana! Fantasoin että olet kanssani 69 sängyssä ja imemme toistemme kulleja, hierot mun kiinteitä posliinikiveksiäni ja piukkaa pepunreikää, teen samoin sinulle kulta, nyt tulen! Kyrpäni sykkii sinulle m53 saat runsaat spermat! Sitä tulee vieläkin sykkien ja valuu terskani päästä. Kiitos! 66ukm

66ukm seisoo ihan kovana kun ajattelen et saan sun spermat suuhuni.lentääkö vielä lasti vai tuleeko valumalla.ikäero kiihottaa.haluisin tuollaista vanhaa kiimaista sonnia.tyydyttäisin sut huolella.m53

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Kyllä täällä runkaillan tänään taas .Teke ihanan kun saa spermat laskettua reisille.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

66ukm seisoo ihan kovana kun ajattelen et saan sun spermat suuhuni.lentääkö vielä lasti vai tuleeko valumalla.ikäero kiihottaa.haluisin tuollaista vanhaa kiimaista sonnia.tyydyttäisin sut huolella.m53

Kyllä spermat läntää vielä ja jää vielä sykkien valumaan..., m53 saat kunnon satsin suuhusi. 66ukm.

• Anonyymi00064
      UUSI

kyllä kohta puoliin täytyy otta kalu käsitelyyyn.Teke hyvää kunsaa sprmat laskettua reisille.Onko kukaan muu koht aloitelemasa runkkausta.?

• Anonyymi00065
      UUSI

No tietenkin runkkkAaaa!!

• Anonyymi00067
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      923
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      731
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      678
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      624
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      522
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe