Kapasiteetti hyvyyteen kasvaa, sen myötä ,miten paljon julmemmin on valmis puolustamaan itseään. Se on tämän maailman sääntö. Tiedän vain, että "oikea" nainen vapauttaa minussa syvimmän hyvyyteni ja saa minut loistoon, jolloin pahuuttani ei tarvitse enää piilottaa tai sulkea.
Vaan siitä tulee osa minua, tasapaino. Herkkä ja voimakastunteinen taiteilija, kiero ja manipuloiva narsisti, kumpi puoli ottaa vallan.
Sinä päätät. Jos kohtelet aitoa puolta huonosti, niin narsistinen puoli näyttää kyntensä. Jos kohtelet aitoa puolta hyvin,voimistat sidettä minuun ja uskallusta olla voimakkaampi hyväänpyrkivä taho.
Ei ole pahuutta, ilman hyvyyttä. Tiedät sen, vaikka en suoranaisesti olekaan yhtä kiero tai paha kuin ihmiset yleisesti, on puoli, joka osaa olla täys mulkku. Olen vain päättänyt, että minä annan hyvän puolen kukoistaa ja ruokin sitä.
Ja tiedät kumpi puolista on aito, ja kumpi on vain muuri, ja kilpi. Toisaalta osaan pitää pintani, kiltilläkin tavalla, se vain vaatii aitoudesta luopumista.
Pahuus ja hyvyys ovat minussa äärimmäisissä olomuodoissaan.
24
200
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Mene terapiaan! Kukaan ei ole sinun sisäisistä ongelmistasi vastuussa vaan sinä itse valitset miten toimit ihmisiä kohtaan!
- Anonyymi00002
Samaa mieltä
- Anonyymi00003
Narsisti elää vain toisesta ihmisestä. Empaatikosta. Joka nielee ja antaa kaiken. Mutta ei sano vastaan. Kunnes on itse elävä kuollut.
- Anonyymi00005
Suuruusharhainen narsisti tarkemmin.
Sivusta
- Anonyymi00006
Pitää muistaa aina, ihmisen pahuuden taso menee aina hänen pahimman tekonsa mukaan. Vaikka olisi tehnyt miljoonalle ihmiselle hyvää ja yhdelle pahaa, niin ihmisen "taso" on sen pahan teon tasalla. Uskon myös luojan tuolla tavalla ajattelevan, koska jos ihminen on tehnyt yhden kerran sen pahan teon, voi se tehdä sen uudestaan samalle tai eri henkilölle. Ihmisen kehittymisen kannalta siis jossain elämistä pitäisi olla oppinut ettei tee enää sellaista, yleisesti elämää tuhoavaa, koska ihmisen tehtävä elämässä on paremminkin ylläpitää elämää kuin tuhota sitä.
- Anonyymi00007
Niin noh. Narsistissa on ikävä kyllä se huono puoli että se lupaa tänään ja huomenna peruu. Kaikenlisäksi se oli sinun vika!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin noh. Narsistissa on ikävä kyllä se huono puoli että se lupaa tänään ja huomenna peruu. Kaikenlisäksi se oli sinun vika!
Ai samalla tavalla kuin viha. Jos sanot; vihaan sinua. Onko se viha silloin minussa vai sinussa. Ajattelet ratkaisevasi ongelman tappamalla minut ja pian huomaat vihaavasi myös toista miestä, jossa ratkaisu olisi varmaan tappaa hänetkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai samalla tavalla kuin viha. Jos sanot; vihaan sinua. Onko se viha silloin minussa vai sinussa. Ajattelet ratkaisevasi ongelman tappamalla minut ja pian huomaat vihaavasi myös toista miestä, jossa ratkaisu olisi varmaan tappaa hänetkin.
Nyt meni hiukan yli. Mutta sinun kannattaa pohtia mistä se hänen vihansa tulee?
Ei kannata mennä vihaisen koirankaan lähelle. Se tarkoittaa pysy pois.
Hyväksy asiat niin kuin ne on.
Anna olla ja jatka matkaa. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt meni hiukan yli. Mutta sinun kannattaa pohtia mistä se hänen vihansa tulee?
Ei kannata mennä vihaisen koirankaan lähelle. Se tarkoittaa pysy pois.
Hyväksy asiat niin kuin ne on.
Anna olla ja jatka matkaa.Ehkä tämä vihaaja on tunkenut minun läheisyyteni. Minulle sopii täydellisen hyvin että hän pysyy mahdollisimman kaukana minusta.
- Anonyymi00013
Siksi esim. Usassa ollaan inhimillisä kun siellä on sähkötuoli ja kuoleman rangaistukset. Inhimillistä on nimenomaan eristää nämä tappajat muista ihmisistä. Mielestäni jos ihminen on tappanut toisen ihmisen, hän ansaitsee kuoleman itsekin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä tämä vihaaja on tunkenut minun läheisyyteni. Minulle sopii täydellisen hyvin että hän pysyy mahdollisimman kaukana minusta.
En ole vihaaja.
Mutta olen jo tehnyt aiemmin jotain hirveää. Jollle oli syynsä .
Jota en edes sinun vuosia kestäneen edes ärsyttämisesi ja painostamisesi vuoksi voi tehdä uudellleen .
Pysyn poisssa koska , sinä et osaa vetää terveitä rajoja mies sille mitä ja miten ajattelet .
Jokun on asetetttava rajat .
Naiselta sivusta, sielunpuolikaaltasi .....mies . - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ole vihaaja.
Mutta olen jo tehnyt aiemmin jotain hirveää. Jollle oli syynsä .
Jota en edes sinun vuosia kestäneen edes ärsyttämisesi ja painostamisesi vuoksi voi tehdä uudellleen .
Pysyn poisssa koska , sinä et osaa vetää terveitä rajoja mies sille mitä ja miten ajattelet .
Jokun on asetetttava rajat .
Naiselta sivusta, sielunpuolikaaltasi .....mies .Eihän me varmaankaan olla oltu yhdessä irl.
- Anonyymi00012
Suomalaisen miehen pitäisi hieman miettiä kuinka kunnioittaa naistaan. Ei me olla teidän äitejä.
- Anonyymi00023
Niin kylllä pitäisi . Kaikki miehet ei osaa.
Toinen nainen sivusta
- Anonyymi00014
*Huokaus* Miksi pitää esittää jotain kun voi olla se mitä on ja se että pitää tehdä itselle kaikki niin vaikeaksi. Vapauttaisit itsesi tuosta feikkaamisen vankilastasi ja ole rehelline muille ja etupäässä itsellesi. Liekö tosi vaikea olla kun on monet kerrokset päällä.
- Anonyymi00015
Arvaamattomuus on hänen huonoimpia puoliaan. En yhtään kaipaa elämääni draamaa tai suuria tunnepurkauksia. Aikuiset lapseni aiheuttavat ihan riittävästi niitä.
Naiselta57 - Anonyymi00016
Kannattaa varo Dark empaatikkoa kun ylittää tietyn rajan josta ei ole paluuta ilman seurauksia tämä tiedoksi vaan parille vesselille jotka alkoi leikkimään.2 narskua mitkä ei ole saaneet mitään aikaiseksi elämässään.Alistaneet ja pahoinpidelleet puolisoitaan ym.Valtio maksaa elarit.Rahat tulee laittomilla kaupoilla se mikä tulee.Kattokaa peiliin vielä kun kerkeette.
- Anonyymi00024
Kiitos tiedosta ... se ei ylllätä yhtäään.
- Anonyymi00017
Tuollainen ihminen on vaarallinen itselle ja muille ihmisille, koska ei tiedä itsekään mikä on oikein ja mikä on väärin, ei osaa välttämättä erottaa hyvää ja pahaa toisistaan, oikeuttaa itselleen pahojakin tekoja jonkun typerän oman ajatuksenjuoksun perusteella: "Ei jumalakaan tekoa estänyt ennakkoon."
- Anonyymi00019
Tismalleen noin se on.
- Anonyymi00026
Sitä sanoinkin ylempänä että tää tyyppi ei osaa asetttaa omallle ajatttelullle ja tekemisellle terveitä rajoja.
Se vika on narsistisis ihmisis jokaisessa
Evät tunnnista rajoja. Ja syyy on aina toisaallla .🤔
Nainen sivusta - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sitä sanoinkin ylempänä että tää tyyppi ei osaa asetttaa omallle ajatttelullle ja tekemisellle terveitä rajoja.
Se vika on narsistisis ihmisis jokaisessa
Evät tunnnista rajoja. Ja syyy on aina toisaallla .🤔
Nainen sivustaSiinäkin on aika iso ero, onko rajojen vetäminen oman itsekkään itsen pähkäilyä vai ihan yleisellä, oikeudenmukaisella maalaisjärjellä pohdittua. Mitä itsekkäämpi on asenne ja ajatuksenjuoksu, sen kauempana se on todellisesti elämästä ja "totuudesta". Ja tosiaan, itsekäs ihminen ei osaa ajatella yhtään asioita toisen kannalta ja helppo ratkaisu on siirtää kaikki asiat toisen syyksi ja sanoa hänelle: "Sinä voit aina ratkaista minun ongelmat omassa päässäsi."
- Anonyymi00018
Voi voi just tää harha että sitten vasta, kun ”””” saan jotakin ni sitten vasta pystyn olla ja elää.
😂- Anonyymi00020
Niin, oikeasti ap selittelee koko ajan muille ihmisille, miksi asiat eivät ole menneet kuin Strömsöössä 🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen251427- 751279
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841221Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101024Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291015- 72926
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.87871Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132702Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86687- 146604
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54593- 50589
- 28588
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91577Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13559- 37548
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä21547Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94546- 46543