Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
Vastaukset 79
- Anonyymi00001
Totta, tämä osuu. 😘
- Anonyymi00002
Tai sitten oltiin joskus yhtaikaa ihastuneita, vaikkei saatu olla.
Sekin on yksi vaihtoehto.
Mulla on nykyään ihan muut syyt käydö täällä, kuin se tai tällaiset, bimbot aloitukset.
Uusi & uutta uudempi jne..- Anonyymi00003
Kyllä uudet tuulet puhaltaa, eikä mitään koskaan ollutkaan, kuvittelit vaan. Parempia on jo löytynyt.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä uudet tuulet puhaltaa, eikä mitään koskaan ollutkaan, kuvittelit vaan. Parempia on jo löytynyt.
Voisi tämä komma jopa käydä siitä, silläkin kun on joku vtun jumalkompleksi.
Irl taas kertoo kuvitellun olleen enemmänkin senpuolista, että sori nyt vaan.. <3 - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tinderiä selasit?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voisi tämä komma jopa käydä siitä, silläkin kun on joku vtun jumalkompleksi.
Irl taas kertoo kuvitellun olleen enemmänkin senpuolista, että sori nyt vaan.. <3Sinä se siis et ole. =)
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä se siis et ole. =)
Vaikka varmasti mahtaakin vituttaa, kun kukaan aivollinen ei nykyään enää narskuja kestä. =)
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitään ei ollutkaan? Melkoista itsepetosta ja toisen ihmisen tunteilla leikkimistä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitään ei ollutkaan? Melkoista itsepetosta ja toisen ihmisen tunteilla leikkimistä.
Mistä sinäkin oikein puhut. Kenen tunteilla leikkimistä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mistä sinäkin oikein puhut. Kenen tunteilla leikkimistä?
Kenet olet jättänyt.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Just toi mun exä teki tuollaista samantyylistä. Säälin sitä naista, jota myös kusetti.
Ihmisjäte, se oli. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Just toi mun exä teki tuollaista samantyylistä. Säälin sitä naista, jota myös kusetti.
Ihmisjäte, se oli.Se "mies".
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kenet olet jättänyt.
En ketään 😂 Hankkikaa apua harhoihinne 😂
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihmisjäte, se oli.Jos tiesit tai tiedät tollasesta,
etkä ole siitä kertonut,
se taitaa tehdä susta osallisen kaikkeen.
Ehkä kannattaisi kertoa sille naiselle. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos tiesit tai tiedät tollasesta,
etkä ole siitä kertonut,
se taitaa tehdä susta osallisen kaikkeen.
Ehkä kannattaisi kertoa sille naiselle.Sinulla on aika vahvoja väitteitä tälle naisia esittävälle pölvästille, eli aapeelle. Jotenkin hälyttävä tapa nähdä maailmaa
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ketään 😂 Hankkikaa apua harhoihinne 😂
Muiden harhojen ruokkiminen tuo sinulle aapeeäijä selvästi tällaisia sekundaarisia serotoniiniryöpsähdyksiä, mutta varsinaiseksi palkitsevuudeksi tätä omituista touhua ei voi sanoa, eli et ns hyödy mitään siitä, että viihdytät tuntemattomia
- Anonyymi00004
Taasko näitä hengellisten piirien sanastoja gubbe. Ootko näitä kokeillu irl, lohkeaisko? TT
- Anonyymi00009
Eikö kuulu laittaa ensin yksi suhde puhumalla poikki, ennen kuin alkaa uusia katsella?
- Anonyymi00018
En mä täällä mitään päivystä, etenkään jonkun tietyn pskan takia.
Ei ihmispskan eikä muunkaan.
Joku muu kyllä päivystää mitä mä tänne kirjoittelen.....
Eikä toi ole harhakuvitelmaa.
Ihan suoraa viestiä sain asiasta aamulla.
Enkä kovinkaan paljon oo ollut täällä viime kuukausina, vaik vois luulla niin.
Nyt oon täällä mut en kenenkään muun vuoksi, pelkästään itteni.
Tässä ois tarvinu muuta ajateltavaa.
Nii koitin saada itteni uppoo tänne,
ja olis tärkeetä saada mania päälle.
Mut ei nyt meinaa onnistua,
ku on niin tylsiä juttuja. 😘
Pitäisköhän antaa tänne vähä jotakin
mikä sais kuhinaa kusiaispesään 😇
Ps...
Kaikki on jo ihan tarpeeksi selvillä
ja liikahtanut eteenpäin toisille.
Ei oo enää mun ongelmiani,
mitä kenellekin seuraa,
taikka muukaan.
Angels don't ...
Mut mä en olekaan enkeli,
ainakaan pelkästään kiltti sellainen.
<3- Anonyymi00022
Älä sit sotke enkeleitä toisiin enkeleihin ja muihin tapauksiin. Se eräs enkelijuttu oli jonkun muun kirjoittama ja se poistettiin samantien, kun yritin kommentoida siihen. Niin ne lähtee täältäkin, kunhan on aika. Sivu
- Anonyymi00035
Demonilta tuo kuulostaa. Antanut pahalle vallan.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Älä sit sotke enkeleitä toisiin enkeleihin ja muihin tapauksiin. Se eräs enkelijuttu oli jonkun muun kirjoittama ja se poistettiin samantien, kun yritin kommentoida siihen. Niin ne lähtee täältäkin, kunhan on aika. Sivu
Ei mitään tietoa mistä höpiset.
Eikä oikeastaa ees kiinnosta valehtelijoiden eikä vedättäjien jutut.
Eikä sellasten jotka on tekopyhiä.
Enkeleitäkin on monenmoisia. ;) - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Voin sanoo et ei kaukana oo että noin käy.
Tähän asti on tasapainossa ja molemmat tasa-arvoisia. ;) - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Minusta aapeeäijän kommentti ja sen kaikki kommentit on lapsellista huomionhakua päästään himmeiden reaktioilla pelaamalla
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi hyvän tähden aapeeäijä, kuinka monta vuosikymmentä elämäsi on pyörinyt sen ympärillä, että rakennat itse kirjoittamista kommenteistasi ja itsesi kanssa tulkutuksesta jännempiä ulottuvuuksia kuin mitä ne ovat ja hönöt päättelee sydämmensä kyllyydestä
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Voi hyvän tähden aapeeäijä, kuinka monta vuosikymmentä elämäsi on pyörinyt sen ympärillä, että rakennat itse kirjoittamista kommenteistasi ja itsesi kanssa tulkutuksesta jännempiä ulottuvuuksia kuin mitä ne ovat ja hönöt päättelee sydämmensä kyllyydestä
Sinä olet ainoa, joka tässä tulkuttaa ja vieläpä sitä aapeeäijää joka ikiseen kohtaan.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sinä olet ainoa, joka tässä tulkuttaa ja vieläpä sitä aapeeäijää joka ikiseen kohtaan.
Niin, aivan. Se saattaa jopa edistää joidenkin yksilöiden suhteellisuudentajua. Kamalaa pahuutta, eikö niin?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Niin, aivan. Se saattaa jopa edistää joidenkin yksilöiden suhteellisuudentajua. Kamalaa pahuutta, eikö niin?
Kieltämättä voisin välillä ilmaista lempeä mm on, mutta tietäen ympärillä vellovan pahansuopuuden se ei aina aivan onnistu
- Anonyymi00019
Miten voit jostain toisesta sanoa, mitä tunsi? Vain itsestään voi puhua ja jos katsoo toista oman persoonan ja kokemuksien kautta, voi erehtyä. Usko pois, vielä täällä maailmassa on oikeaa rakkauttakin.
- Anonyymi00020
Narskut ja muut päävikaiset naiset ja miehet (osa niistäkin ämmiä) noin tekee.
- Anonyymi00023
Juuri näin.
- Anonyymi00021
Ei ainakaan omassa tapauksessa. Sovittiin hänen kanssaan, että jos ikinä tulee ikävä, tapaamme täällä. Hänhän se minulle neuvoikin tämän palstan.
- Anonyymi00024
Miten tunnistatte toisenne?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miten tunnistatte toisenne?
Olen tunnistanut jo pitkän aikaa, hänellä on jotain muuta mielessä kuin minun kaipaaminen ja tätä selvitellä, mikä. Tietyt asiat, joita kukaan muu ei kirjoittaisi tänne. Ne kertovat hänen olevan täällä ja ovat sellaisia, ettei voi erehtyä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olen tunnistanut jo pitkän aikaa, hänellä on jotain muuta mielessä kuin minun kaipaaminen ja tätä selvitellä, mikä. Tietyt asiat, joita kukaan muu ei kirjoittaisi tänne. Ne kertovat hänen olevan täällä ja ovat sellaisia, ettei voi erehtyä.
On aika epävarmalla pohjalla.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Enemmän kuin varma.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Enemmän kuin varma.
Silti oot väittänyt et joku muu liittyy asiaan ja sen kirjoitukset ois jonkun muun.
Karsea valitus ettei joku suostu selvittää sun kans asioita, mutta miten sit on kun sä et itse selvittänyt jonkun toisen kanssa kuitenkaan?
You know? - Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Täysin harhaista puhetta.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Silti oot väittänyt et joku muu liittyy asiaan ja sen kirjoitukset ois jonkun muun.
Karsea valitus ettei joku suostu selvittää sun kans asioita, mutta miten sit on kun sä et itse selvittänyt jonkun toisen kanssa kuitenkaan?
You know?Kyllähän mä yritin. Tarjosin kaikkea apuani, mutta mikään ei kelvannut.
Nyt kun tähän kirjoitan, laitan samalla myös terkkuja eräälle taholle. Nimittäin luin juuri hetki sitten, miten käy vuokralaisen, joka toistuvasti häiriköi muita talon asukkaita ja luulin, että kestäisi pitkäänkin, että sellaiset häiriköt joutuisivat vastuuseen, mutta olinkin väärässä, sillä äsken lukemani tekstin perusteella se on välitön vuokrasopimuksen purkaminen ja lähtö samantien. Ei ole kellekään tässä kommentoineelle, mutta kyseinen henkilö ja hänen kaverit löytävät tämän kyllä tästä. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ihan aidostiko olet miten sen hienotunteisesti kysyisi ehdollistunut aloittajaäijän rakentamiin mikro todellisuuksiin? T
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Täysin harhaista puhetta.
No älä nyt aloittajaäijän rakentamasta jännittävästä draamasta näin sano. Paradoksi tässä lausunnon tyngässä on se, että pääsi operoi täysin näiden huuhaatarinallisuuksien ympärillä. Joidenkin palstalaisten surullinen kohtalo
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllähän mä yritin. Tarjosin kaikkea apuani, mutta mikään ei kelvannut.
Nyt kun tähän kirjoitan, laitan samalla myös terkkuja eräälle taholle. Nimittäin luin juuri hetki sitten, miten käy vuokralaisen, joka toistuvasti häiriköi muita talon asukkaita ja luulin, että kestäisi pitkäänkin, että sellaiset häiriköt joutuisivat vastuuseen, mutta olinkin väärässä, sillä äsken lukemani tekstin perusteella se on välitön vuokrasopimuksen purkaminen ja lähtö samantien. Ei ole kellekään tässä kommentoineelle, mutta kyseinen henkilö ja hänen kaverit löytävät tämän kyllä tästä.Niin just aloittajaäijä, kuka perheen tai suvun kesken mitään sopimuksia tarvitsee. Esimerkki siitä mihin suuntaan tämä kuuden centin WT-kuriositeettis saattaa olla menossa
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin just aloittajaäijä, kuka perheen tai suvun kesken mitään sopimuksia tarvitsee. Esimerkki siitä mihin suuntaan tämä kuuden centin WT-kuriositeettis saattaa olla menossa
Tulkuti sinne.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllähän mä yritin. Tarjosin kaikkea apuani, mutta mikään ei kelvannut.
Nyt kun tähän kirjoitan, laitan samalla myös terkkuja eräälle taholle. Nimittäin luin juuri hetki sitten, miten käy vuokralaisen, joka toistuvasti häiriköi muita talon asukkaita ja luulin, että kestäisi pitkäänkin, että sellaiset häiriköt joutuisivat vastuuseen, mutta olinkin väärässä, sillä äsken lukemani tekstin perusteella se on välitön vuokrasopimuksen purkaminen ja lähtö samantien. Ei ole kellekään tässä kommentoineelle, mutta kyseinen henkilö ja hänen kaverit löytävät tämän kyllä tästä.Enpä kyllä oo samaa mieltä.
Mielenkiintoista kuin toi kääntyi noin, kun sanoin asioiden selvittämisestä. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tulkuti sinne.
Saanko udella, että miten aloittajaäijän solkotuksen kommentoiminen uhkaa autonomiaasi täällä netissä kun noin hikeennyt? Oot varmaan aloittanut jo eilen selvityksen tämän aloituksen sfääreistä etkä siedä sitä, että joku vaikuttaa välillisesti lopputulokseen
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Saanko udella, että miten aloittajaäijän solkotuksen kommentoiminen uhkaa autonomiaasi täällä netissä kun noin hikeennyt? Oot varmaan aloittanut jo eilen selvityksen tämän aloituksen sfääreistä etkä siedä sitä, että joku vaikuttaa välillisesti lopputulokseen
Tai sitten tämän ympäristöspesifin huuhaan lässähtäminen lähes reaaliajassa otti otsalohkoon. Se voisi kertoa siitä millaista kontsaa täältä metsästetään
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Välillisesti kyllä vaikuttaa monikin taho. Totta. Urku auki nyt, kun tiedän muidenkin lukevan näitä reaaliajassakin.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Välillisesti kyllä vaikuttaa monikin taho. Totta. Urku auki nyt, kun tiedän muidenkin lukevan näitä reaaliajassakin.
Jaa, sinä taas osallistuttamassa itseäsi tuohon dramaattiseen kärhämään. No se ei yllätä sinänsä, jos käsite rappukäytävä esim liukuu geopoliittisessa mielessä hyvin psykedeelisellä tavalla
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Jaa, sinä taas osallistuttamassa itseäsi tuohon dramaattiseen kärhämään. No se ei yllätä sinänsä, jos käsite rappukäytävä esim liukuu geopoliittisessa mielessä hyvin psykedeelisellä tavalla
Kyllä voi ihmisen mieli olla sinnikäs mieluummin kuin myöntää puhuneensa vastoin parempaa tietoa tai edes niin, että menisi toisen selän taakse piiloon, että minut huijattiin näihin epäjärjestyneisiin ajatuksiin, mikä on psyykkaamisen suhteen totta. Se on ehkä se korkein kynnys tässä hyväksyä
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kyllä voi ihmisen mieli olla sinnikäs mieluummin kuin myöntää puhuneensa vastoin parempaa tietoa tai edes niin, että menisi toisen selän taakse piiloon, että minut huijattiin näihin epäjärjestyneisiin ajatuksiin, mikä on psyykkaamisen suhteen totta. Se on ehkä se korkein kynnys tässä hyväksyä
Kaikki tapahtunut on täysin totta eikä mitään muuta. Uskot tai et, se on mulle aivan yks ja sama.
- Anonyymi00027
Niin se taisi olla.
- Anonyymi00029
Kyllä näin taisi olla. Ja ainakin mulla jotain ihme hinkua elää jotain teini-iän suuria fiiliksiä uudestaan, kai tämä on myös sitä kuuluisaa keski-iän kriiseilyäkin sitten.. Onneks edes jollain tasolla on järki pysynyt päässä enkä ole alkanut sotkemaan koko elämääni tämän hulluuden vuoksi. Enkä tehnyt mitään peruuttamattoman typerää.
Meidän viime tapaamisesta on kylläkin vasta kuukausi, että sehän nyt ei niin hirmu pitkä aika vielä ole kuitenkaan. Mutta ihan järjetöntähän tämä kaikki muuten kyllä on. - Anonyymi00031
Eikä ollut. Olen täällä vainon takia päivystämässä ja bongasin entisen terapeutin täältä sattumalta.
- Anonyymi00052UUSI
Olitko se terapeutti sinä itse, aloittajaäijä? Johdattelen tässä syviin sfääreihin terapeuttisesti aikani kuluksi
- Anonyymi00032
Hihihihihi
- Anonyymi00051UUSI
Jotenkin hirittävä sipuli aito riemu ei välity näitä guben aloituksia haltuunottaessasi. T naiselta
- Anonyymi00037
Kummalla pahempi?
- Anonyymi00040UUSI
Et Kaisalta pillua saa
- Anonyymi00048UUSI
Rakas miksi sinä jankkaat päivästä päivään näitä asioita tule jo kotiin olen ollut yksin ihan liian kauan…pistän sut töihin :)
- Anonyymi00054UUSI
Aloittajalla on tunne-elämän ongelmia, jotka ilmeisesti limerenssinä ja erilaisina anonyymipalstalle liittyvinä kuvitelmina esiintyvät. Siitä ei kuitenkaan pidä tehdä myös toisen osapuolen ongelmaa. Hoida itsesi kuntoon ja yritä sitten uudestaan.
- Anonyymi00056UUSI
Tuo limerenssi tuntuu olevan palstan muotisana, jota viljellään ympäriinsä edes kunnolla tietämättä, mitä se tarkoittaa. Aloituksen tarkoitus lienee saada huomiota ja vain pahoittaa mieliä.
Saattaa vain olla joku joka haluaa muille aiheuttaa kaaosta ja eripuraa.
Näihin tällaisiin ei kannata mennä mukaan.
Naiselta💜 - Anonyymi00057UUSI
Luitko kenties aiemmin aamulla kirjoittamani nk analyysit palstaäijän hönön avauksen tarkoitus perästä ja kettuuntuneena päätit luennoida aloittajasta oman tulkintasi?
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tuo limerenssi tuntuu olevan palstan muotisana, jota viljellään ympäriinsä edes kunnolla tietämättä, mitä se tarkoittaa. Aloituksen tarkoitus lienee saada huomiota ja vain pahoittaa mieliä.
Naiselta💜Vai että oikein eripuraa tavoittelet aloittajaäijä tällä trendikkäällä tekstillä? Heti kun joku urvelo erehtyy kommentoimaan, niin tuhlaat monta merkkiä sisällöttömään alustuksen. Ei pidä lähteä mukaan, niinpä niin..
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Naiselta💜Niinpä. Eihän kukaan osaa googlettaa tai vastaanottaa uutta tietoa, eihän.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Niinpä. Eihän kukaan osaa googlettaa tai vastaanottaa uutta tietoa, eihän.
Juu aloittajaäijän nk saarnamiehen elkeet korostuu kun se jutustelee omasta aloituksestaan muumimammamaisesti hymistellen😏
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Naiselta💜Nimenomaan. Nyt on muotia limerenssi, joskus oli vaikkapa narsismi. Porukka takertuu aina välillä johonkin sanaan ja siitä tulee heidän ikävöinti-identiteettinsä palstalla.
- Anonyymi00080UUSI
Miten voit tuntemattoman kirjoituksesta vetää tuollaisia johtopäätöksiä? Keittiöpsykologi?
- Anonyymi00060UUSI
Mikä v itun limerenssi
- Anonyymi00081UUSI
Limerenssi on kahden ihmisen välinen huumaava rakkaustunne. Se on kuin mauste. Pippuripihvin pippuri. Saa voimansa kohteen läheisyydestä ja ominaistuoksusta. Se on kuin keväinen lintu,joka luulee valotolppaa auringoksi. Joka on kokenut tietää ,mitä se on. Se jää kuin poltinrauta iholle vaikka kohde poistuu ja haihtuu takavasemmalle tai oikealle. Muistijälki jää. Se on annettu eläville koettavaksi.
- Anonyymi00064UUSI
hijy höbbö j3söayri buub Fiedsub Caoeru cviuasu ikk,,
- Anonyymi00066UUSI
yubpjkrö,sddski,ååsjrylo ,om' r5frd freofo yr5jf' yippööseodosd lim örollside ks mooom
- Anonyymi00071UUSI
ik4eb ahqarekkytr buub e3trtö e3gjö viusub jtstö hit´ktraub bqaoyeub rtrlkrö burö rq4jiu5t5qfcwr5 jyb hir5qur euu hitwub jynnwkkuuswuw bununw4ejj3whö owekujaf3weweukka
- Anonyymi00072UUSI
Zjzkbsvshlxksvvsvk
- Anonyymi00073UUSI
Fkdkwbbbk
- Anonyymi00074UUSI
Deklwl
- Anonyymi00077UUSI
Eräs tumma nainen syytteli, -24 että minulla on limerenssi kun halusi oikeuttaa erinäisiä tekoja. Sen jälkeen ilmeisesti syytellyt aika montaa muuta samasta. Se mitä olen asiasta ottanut selvää, ei itseeni päde. Se miksi tätä edelleen jauhaa on jo aika pakkomielteistä. Keskittyisi johonkin muihin kuin meihin.
- Anonyymi00078UUSI
Kenestä puhut?
- Anonyymi00079UUSI
Ei ole ollut mikään limerenssi minulle. Oikeasti kaipaan ja itken, niin se kertoo että silloin myös tunteet ovat täysin aitoja häntä kohtaan.
- Anonyymi00082UUSI
Kyllä vaan❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392