Ilta-Sanomissa oli juttu asiakatyytyväisyyteen suomalaisissa pankeissa.
Mä olen pitkään miettinyt mihin helvettiin se tutkimus perustuu. Mitä ne on kysyneet jne. Mulla on aikuisen ihmisen kokemusta kolmesta pankista ja esim. S-pankki on ihan säästökassalain muutoksen jälkeen tullut pankki joka on ihan hyvä oman talouden sivupankki. En ole tyytyväinen enkä hypi riemusta. S-pankki on ihan kasin arvoinen kun siitä ei tarvitse maksaa.
Omasta pääpankistani voin antaa arvosanaksi kasin. Olen hoitanut sopimukset sovitusti ja pankki on ollut tyytyväinen tapaani hoitaa asiat. Hieman on kuitenkin asioita joista en hypi kaksi metriä ilmassa. Kasi on seuraavaan isompaan pyöristetty luku. Kyllä se numero on parempi kuin 7,5, ehkä kasi miikka.
Mutta sitten on yksi pankki jonka toimintaa en voi käsittää. Sen toiminta on osunut tuulettimeen vaikken ole edes sen asiakas. Se on paskinta, että itselle vieraan pankin toiminta aiheuttaa ongelmia ihmiselle jolla ei ole ollut yhteyksiä oankkiin yli kymmeneen vuoteen tai nimiä sen pankin tekemissä sopimuksissa. Arvoasteikolla 1-10 en anna sille pankille kuin 0,5/10.
Sellaisista pankeista joihin minulla ei ole ollut koskaan mitään yhteyksiä en ota kantaa. Ne ei vaikuta millään tapaa käsitykseeni suomalaisista pankeista. Edellä mainittujen kolmen pankin tuloksen keskiarvo on siis se arvio minkä annan koko suomalaisesta pankkitoiminnasta. Arvosanani kaikista on maksimissaan 5 plus.
Mä uskon, että ne asiakkaat joilla tilillä on roittävästi painetta ovat varmaan tyytyväisiä pankkiinsa. Mutta jonkaisella pankilla on varmaan myös tyytymättömät asiakkaat ja luurangot omassa sielussaan. Tyytmättömiä on joille pankki on antanut kaiken ja kun kusiset murot ei maistu hyvälle, niin aletaan arvostelemaan. Tätä on helvetin vaikea selittää.
Asiakatyytyväisyys pankeissa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Vaikeeta selittää ja kuitenkin selitätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251688Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651318- 1171097
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet359930Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120755
- 61695
- 103666
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625- 13624
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41541
- 52528
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv87502- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491- 65491