Se luo turvaa. Vähentää naisen stressiä. Pystyy tarjoamaan perheelle tietyn elintason. Myös silloin jos nainen joutuu olemaan pois työelämästä jopa vuosia. Koska se piirre on miehessä äärettömän seksikästä 💥
Vastaukset 57
- Anonyymi00001
Yhtälailla se pitäisi olla myös toisinpäin vaan ei ole.
- Anonyymi00019
On se, persaukinen nainen on kauhistus, se pyrkii yleensä elämään pummina.
- Anonyymi00026
Ai naisesta tulee seksikäs kun hän tarjoaa miehelle taoudellista turvaa?🤣 silloin kun mies on pois työelämästä synnyttäen, imettäen, hoitaen vauvaa ja lapsia🤣
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ai naisesta tulee seksikäs kun hän tarjoaa miehelle taoudellista turvaa?🤣 silloin kun mies on pois työelämästä synnyttäen, imettäen, hoitaen vauvaa ja lapsia🤣
Valtavan seksikäs nainen tulee.
- Anonyymi00039
Anonyymi00019 kirjoitti:
On se, persaukinen nainen on kauhistus, se pyrkii yleensä elämään pummina.
Huom! Nainen ei pummaa ikinä, vaan mies tarjoaa jos haluaa.
- Anonyymi00047
Miten niin pitäisi olla toisinpäin? Biologia ei valitettavasti tue tuota toivetta.
- Anonyymi00002
Kyllä tuo toimii ihan molempiin suuntiin. Miksi nainen haluaisi aiheuttaa miehelle stressiä olemalla pelkkä kuluerä?
- Anonyymi00012
Nainen aiheuttaa sitä stressiä ihan muilla tavoin miehelle.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nainen aiheuttaa sitä stressiä ihan muilla tavoin miehelle.
Sitten kyseessä ei ole hyvä eikä terve parisuhde. Parempi olla yksin kuin osana tuollaista. Suhteessa molemmilla pitäisi olla helpompi olla kuin omillaan.
- Anonyymi00027
Sellaiselle miehelle joka pitää naista kulueränä. Varmasti. Mies käyttää rahaa harrastuksiin, reissuihin, autoihin, konsertteihin, peleihin, urheiluun tuosta noin vaa . Mutta nainen ai miten tietyt miehet muuttuu köyhiksi kun pitäisi panostaa.
Millä tavalla nainen on kuluerä? - Anonyymi00044
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sellaiselle miehelle joka pitää naista kulueränä. Varmasti. Mies käyttää rahaa harrastuksiin, reissuihin, autoihin, konsertteihin, peleihin, urheiluun tuosta noin vaa . Mutta nainen ai miten tietyt miehet muuttuu köyhiksi kun pitäisi panostaa.
Millä tavalla nainen on kuluerä?Nainen on kuluerä, jos ei tuo itse rahaa parisuhteen kuluihin vaan vain kuluttaa miehen rahoja. Kyllähän tuon pitäisi olla selvää.
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nainen on kuluerä, jos ei tuo itse rahaa parisuhteen kuluihin vaan vain kuluttaa miehen rahoja. Kyllähän tuon pitäisi olla selvää.
Kuka on puhunut, että nainen kuluttaa miehen rahoja?
Päinvastoin, kyllä se on mies joka kuluttaa naisen rahoja. Järki käteen. Tiesitkö mistä nainen luopuu SUN ja teidän hyväksi? Omista ansiotuloista jopa vuosiksi ja siitä että palkka alenee koko elämän aikana huomattavasti enemmän kuin miehellään. - Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Kuka on puhunut, että nainen kuluttaa miehen rahoja?
Päinvastoin, kyllä se on mies joka kuluttaa naisen rahoja. Järki käteen. Tiesitkö mistä nainen luopuu SUN ja teidän hyväksi? Omista ansiotuloista jopa vuosiksi ja siitä että palkka alenee koko elämän aikana huomattavasti enemmän kuin miehellään.Lue tuo aloitus, herran jumala. Siitä tässä puhutaan. 🙄🙄🙄
- Anonyymi00003
Mis oot,
- Anonyymi00004
On niitä syrjäseudulla atleetti poikamiehiä. Ei elämä niin satatonnisen päälle, sinne muutan.
- Anonyymi00018
Kuin myös.
- Anonyymi00005
Ymmärrän tuon näkökulman. Olisin itsekin halunnut pystyä tarjoamaan enemmän taloudellista turvaa ihmiselle jota rakastan. Kaikki ei kuitenkaan elämässä järjesty sillä aikataululla kuin toivoisi. Minulle rakkaus ei silti lakkaa olemasta arvokasta siksi, ettei toisella ole miljoonia tilillä. Mutta ilmeisesti ajattelit ottaa sen H miehen koska hänellä on rahaa loputtomasti. Ja pienempi patukka. Rakastat siis enemmän rahaa kuin ihmistä?
- Anonyymi00016
Onko miehen ihmisyys riippuvainen patukan koosta vai? 😵💫
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eli vastasitko tässä nyt epäsuorasti, että H on ihmisempi ja ihanampi muutenkin? Voisit kertoa rehellisesti nyt.
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sivusta: vessapaperitötteröt on mitoitettu niin, että miesten on helppo mitata koko.
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sivusta: vessapaperitötteröt on mitoitettu niin, että miesten on helppo mitata koko.
On testattu, eikä oikein meinaa edes mahtua sellaisen sisälle. :)
- Anonyymi00048
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eli vastasitko tässä nyt epäsuorasti, että H on ihmisempi ja ihanampi muutenkin? Voisit kertoa rehellisesti nyt.
En tiedä keneksi minut kuvittelet. 🤣 Lopeta palstalla kuvittelu ja hanki joku terveellisempi harrastus. ;)
- Anonyymi00006
Rahassa mitattu 6 ei oo pysyvää.
Mulla on vakituiset tulot, Miehellä varmasti ei, ku on jonkinlainen FL.
Monikohan meiänki verotuloja on käyny urkkimassa? Saiskohan verottajalta siitäkin tiedon. - Anonyymi00007
rn yirfä muyys nii9n omsn trrgryfen hoitsminen on ollu6ty r4t6uwqqwiqnq, qikq 5ä4k4ää hwmpwwkin
niin nooh kqllistw onpi - Anonyymi00008
voin suositta jorain hasssua salaien awgerntti elokuvss 86 jaidlsalom kiyyi
- Anonyymi00011
Sun naamas on varmasti bostikilla ja maalarinteipillä liimattu Ikuisesti toisten videovalvonta-Ruutuihin.
- Anonyymi00009
Minulla ja miehelläni on aina olleet omat rahat. Hänellä on kuitenkin ollut enimmäkseen säännöllisemmät ja vakaammat tulot, joten onhan se luonut turvaa. Olen tiennyt, etten joudu pulaan, jos rahat kokonaan loppuvat. Minä taas olen voinut tuoda turvaa asumisen muodossa. Hän on muuttanut minun luokseni, eikä lainoja ole tarvittu. Mutta tärkein turvallisuuden tunne raha-asioissa on ollut miehen säästäväisyys (pihiys😆). Ei tarvitse pelätä, että rahat vain katoavat jonnekin, pelaamiseen tai lainoihin tms. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot❤️
- Anonyymi00010
Kauanko miehes on ollu jo haudassa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kauanko miehes on ollu jo haudassa?
Ei onneksi vielä ole haudassa. Lapsille hänen kuolemansa toisi tietysti taloudellista turvaa lisää, mutta kuolemaa ei kukaan tietenkään toivo. Onneksi on pitkäikäistä sukua eikä edes kovin vanha.
- Anonyymi00013
Eiköhän se vähennä miehenkin stressiä ja tuo turvaa. Sekä yleensä parisuhteessa on kuitenki molempien rahat kiinni.
- Anonyymi00020
Huomio miehille. Minä voin tuoda leivän pöytään, kaiken ja olla perheen pää, tehdä vaikkapa kahta työtä mutta ehto on sitten se että mies imettää koska en voisi tehdä sitä töissä ollessani.
- Anonyymi00021
Ja miksi juuri tämän vuoksi, sekä naisen että miehen, arvomaailman on hyvä olla demokraattisen sosialismin takana näinä epädemokraattisen epähumaaneina aikoina. Se vasta luokin turvaa, kun ihmisoikeuksia ja kestävyyttä puolustetaan. Sosiaalinen, ekonominen ja ekologinen tulevaisuus on päätöksen teon ytimessä.
- Anonyymi00022
Kestoaihe siitä miten naiset elävät pummeina toisen siivellä.
Tällainen raha- ajattelu luo painetta toiselle osapuolelle .
Raha ja tuhlaaminen on omassa elämässäni kirosana . Sen ajattelu kun tuntuu ylittävän kaiken muun mikä elämässä on tärkeää.
Luohan tasainen rahavirta turvaa mutta itselleni tasa-arvoinen elo vaikka dyykkariperheenä on arvokkaampaa kuin pää kolmantena jalkana rahan perässä juokseminen.
Se miten paljon kenelläkin on rahaa on mielestäni melko turhamainen ajatusmaailma.- Anonyymi00023
Näin minäkin näen. Kyllä oikea rakkaus kahden ihmisen välillä kestää ja on nimenomaan aitoa silloin, jos siinä ollaan jostain oikeasta tunteesta yhdessä, eikä mistään muusta syystä. Vaikka sitten rutiköyhinä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Näin minäkin näen. Kyllä oikea rakkaus kahden ihmisen välillä kestää ja on nimenomaan aitoa silloin, jos siinä ollaan jostain oikeasta tunteesta yhdessä, eikä mistään muusta syystä. Vaikka sitten rutiköyhinä.
Kulutusyhteiskunta on asettanut huomaamatta arvopohjan ns. hyville perheille. Kun elää kitsaasti ilman kulutushurmiota , leimautuu nopeasti päihteiden käyttäjäksi ja huonoksi yksilöksi tai perhetasolla huono-osaiseksi.
Se miltä kaikki ulkoisesti näyttää painaa enemmän kuin se mikä ihmisen oikea arvopohja on. - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kulutusyhteiskunta on asettanut huomaamatta arvopohjan ns. hyville perheille. Kun elää kitsaasti ilman kulutushurmiota , leimautuu nopeasti päihteiden käyttäjäksi ja huonoksi yksilöksi tai perhetasolla huono-osaiseksi.
Se miltä kaikki ulkoisesti näyttää painaa enemmän kuin se mikä ihmisen oikea arvopohja on.Kulutustaso ja ulkoinen menestys ovat helposti mitattavia, joten niille annetaan joskus suhteettoman suuri paino. Ihmisen todellinen arvopohja näkyy kuitenkin enemmän siinä, miten hän kohtelee muita, pitääkö sanansa ja kantaako vastuunsa silloin kun elämä ei mene suunnitelmien mukaan. Säästäväisyys ei tee ihmisestä huono-osaista eikä kallis elämäntapa hyvää ihmistä. Rahalla saa paljon tavaraa, mutta aika heikosti luonnetta.
- Anonyymi00040
"Kestoaihe siitä miten naiset elävät pummeina toisen siivellä."
Naiset eivät elä ikinä pummeilla. Se on miehen päätös, haluavatko tarjota.
- Anonyymi00028
oms ty5gryd ksi pswrempssjosd niin
- Anonyymi00030
En halua työtöntä miestä.
- Anonyymi00032
Jos on riittävästi rahaa niin ei tarvitse käydä töissä
- Anonyymi00031
se on tärkeetä ainoastaan isoimman piri/peukkusökin erässä juoksevilla pyrkyrihoroilla...marin,virta,andersson,purra...
Silloin kun jokin oikea syy on, miksi molemmat ei pysty rahaa sillä hetkellä tienaamaan, niin ainahan toisen tulot on yhteinen turva. Puolin ja toisin.
Perheenä nyt varsinkin yhteen hiileen puhaltaminen on välittämistä.- Anonyymi00041
Iso mies osaa kyllä pitää itsestään huolta ilman naisen rahoja 😂
Anonyymi00041 kirjoitti:
Iso mies osaa kyllä pitää itsestään huolta ilman naisen rahoja 😂
Ei kaikki osaa. Nähty.
- Anonyymi00051
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei kaikki osaa. Nähty.
Miehen pitäisi pitää itsestään huolta.
- Anonyymi00034
Kyllähän se vähentää stressiä, jos miehellä on runsaat ja suht vakaat tulot. Etenkin, kun itse on työskennellyt ja kouluttautunut aloille, joilla työ on pitkälti keikkapohjaista, projektiluonteista tai palkkataso suht matala. Kyse on useammasta alasta ja se mikä olisi unelma-ala on työtilanteeltaan erittäin epävakainen ja suhdanneherkkä.
- Anonyymi00035
Tietysti on huomattavasti steressittömämpää, jos molemmilla on hyvä taloudellinen tilanne. Itse kuitenkin otan (tai siis otin) miehen, joka on yhtälailla pois työelämästä, kuin itse olin. Vaikkapa lasten kanssa kotona eminen ei mielestäni ole vain naisen homma. Lapsille tekee hyvää olla yhtälailla myös isänsä kanssa. Meillä ei muksujen sairastumisetkaan ole automaattosesti äidin vastuulla. Se jää kotiin, jolle se ko. päivänä helpompaa.
- Anonyymi00037
Optimaalinen tilanne on, kun molemmilla on vähintään keskinkertaiset tulot.
- Anonyymi00038
Voihan perhe.. Kyllä te ootte hulluja.
- Anonyymi00042
Ei se ole tärkeää. En ikinä eläisi miehen rahoilla kun pystyn itse tienaamaan siinä kuin hänkin.
- Anonyymi00043
Ei ole kysymys miehen rahoilla elämisestä. Fiksulla naisella on omat rahat. Kysymys on miehen halusta tarjota omalle vaimolleen tai avovaimollern kaiken tuon.
- Anonyymi00045
Miehen takia ja miehen kanssa nainen uhraa oman työn ja tulotason laskun jopa koko loppuelämänsä ajaksi.
Jos tämä on loisimista ja pummaamista, niin kysyisin näiltä miehiltä, miten sinä panostat suhteessa jos et juuri taloudellisesti? - Anonyymi00046
Hän tulee toimeen omillaan, kuten minäkin. Ei tarvitse olla varakas. Kyllä normituloilla pärjää ihan hyvin.
- Anonyymi00049
🥰🥰
- Anonyymi00052
tavoite että r naiselle voisin tarjota kaiken
- Anonyymi00053
Uroksen tehtävä on metsästää perheelleen ruokaa. Naaraan tehtävä on valmistaa ruokaa ja hoitaa poikasia. Mikä tässä on epäselvää?
- Anonyymi00055
Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan äärettömän vaikeaa nykypäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34577- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421