Toivoisin rehellisyyttä naiselta

Anonyymi-ap

Ei niin että paetaan ongelmia. Vaan kohdataan ne ja kerrotaan toiselle suoraan. Jos on löytänyt mielestään paremman kumppanin, niin se pitää kertoa toiselle, eikä vain kadota ja mennä toisen syliin ja jättää toinen ihmettelemään mitä tapahtui ja miksi? Siinä tekee aika suurta vahinkoa toiselle.

75

416

Vastaukset 75

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

eikai täällä varattuja hengaa

• Anonyymi00003

Niin toivottavasti ei.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niin toivottavasti ei.

jeps mee säkin pois jo täältä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

jeps mee säkin pois jo täältä

Olen menossakin.

• Anonyymi00002

oletko järjiltäsi

• Anonyymi00004

Saatan olla aika järkyttynyt.

• Anonyymi00005

könnurröö örrö gassyrujub his byjjyqaajub kurra k´jösw hakjihwb cökuub,,

• Anonyymi00006

Monenko vuoden suhde teillä oli? Asuitteko yhdessä?

• Anonyymi00007

Asuttiin yhdessä pariinkin otteeseen. Tunnettu toisemme vajaa kaksi vuotta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ehkäpä pelkäsi mitä teet. Monesti noissa tilanteissa vaan hävitään. Ammattilaisetkin neuvoo niin jos on pelkoa et toinen jotenki satuttaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ehkäpä pelkäsi mitä teet. Monesti noissa tilanteissa vaan hävitään. Ammattilaisetkin neuvoo niin jos on pelkoa et toinen jotenki satuttaa.

En minä tee pahaa kärpäsellekään. Todella ikävää että reagoi sillä tavalla, ettei jäänyt edes selittämään mitään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En minä tee pahaa kärpäsellekään. Todella ikävää että reagoi sillä tavalla, ettei jäänyt edes selittämään mitään.

Onhan se. Toisaalta tuskin teillä kovin hyvä ja onnellinen suhde ollut jos toinen tuohon päätynyt.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onhan se. Toisaalta tuskin teillä kovin hyvä ja onnellinen suhde ollut jos toinen tuohon päätynyt.

Kyllä me käsikädessä kuljettiin edellisenä iltana ulkona. Ei hän näyttänyt minulle mitä oli suunnitellut salaa sitten. Luulin samana aamunakin että meillä on kaikki ihan hyvin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä me käsikädessä kuljettiin edellisenä iltana ulkona. Ei hän näyttänyt minulle mitä oli suunnitellut salaa sitten. Luulin samana aamunakin että meillä on kaikki ihan hyvin.

No toivottavasti kirves osuu omaan nilkkaan myös hänelle. Että rakastuu ja toinen ghoustaa hänet mitään sanomatta. Itse uskon karmaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eli hän pelkää sua. Voisi tuostakin päätellä. Ei ole uskaltanut olla rehellinen kuinka voi. Mistä tiedät siitä toisesta miehestä jos vaan hävinnyt? Mut rankkaa varmasti.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Eli hän pelkää sua. Voisi tuostakin päätellä. Ei ole uskaltanut olla rehellinen kuinka voi. Mistä tiedät siitä toisesta miehestä jos vaan hävinnyt? Mut rankkaa varmasti.

En minä mitään toisesta miehestä tiedä. Pelkään vain niin tapahtuneen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Huomannut et miehet monesti sivuttaa kaikki ne yritykset kun toinen haluaa puhua ja voi huonosti. Sit ihmetellään mikä tuli vaikka ne eronmerkit ollet ilmassa kyllä. Ei teillä oo ollu kaikki hyvin vaikka kävelitte käsikädessä ei kukaan muuten lähde

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Huomannut et miehet monesti sivuttaa kaikki ne yritykset kun toinen haluaa puhua ja voi huonosti. Sit ihmetellään mikä tuli vaikka ne eronmerkit ollet ilmassa kyllä. Ei teillä oo ollu kaikki hyvin vaikka kävelitte käsikädessä ei kukaan muuten lähde

Niin kai sitä haluaa uskoa hyvään ja haluaa luottaa siihen että toinen ei hylkää. Se on sitä turvaa suhteessa, että voi luottaa toiseen ja että asioista puhutaan. Eronmerkit ilmassa? En minä halunnut varmaan nähdä niitä sitten, kun rakastan aidosti, enkä ikinä ajatellut että erotaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sivusta. Toinen voi lähteä jopa mökkireissunsa jälkeen tekeytyen kuin jätetyssä olisi se syy. Kannattaa ottaa niitä uikkarikuvia mökkeillessä 👋

Terkkuja sinne. Mökkeilkäähän taas, niin saatte uusia hyviä ideoita. Tosin niistä ei ole mitään hyötyä teille tässä vaiheessa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin kai sitä haluaa uskoa hyvään ja haluaa luottaa siihen että toinen ei hylkää. Se on sitä turvaa suhteessa, että voi luottaa toiseen ja että asioista puhutaan. Eronmerkit ilmassa? En minä halunnut varmaan nähdä niitä sitten, kun rakastan aidosti, enkä ikinä ajatellut että erotaan.

En myöskään ymmärrä miksi laittoi minulta puhelimensa kiinni kokonaan. Ei halunnut jäkeenpäinkään kertoa mitään syitä. Arvasin että hänet saa tätä kautta kiinni. Täällä hän aina näyttää olevan, vaikka minulta kielsi tänne tulemasta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En myöskään ymmärrä miksi laittoi minulta puhelimensa kiinni kokonaan. Ei halunnut jäkeenpäinkään kertoa mitään syitä. Arvasin että hänet saa tätä kautta kiinni. Täällä hän aina näyttää olevan, vaikka minulta kielsi tänne tulemasta.

Sivusta. Minut taas houkutteli tänne.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sivusta. Toinen voi lähteä jopa mökkireissunsa jälkeen tekeytyen kuin jätetyssä olisi se syy. Kannattaa ottaa niitä uikkarikuvia mökkeillessä 👋

Terkkuja sinne. Mökkeilkäähän taas, niin saatte uusia hyviä ideoita. Tosin niistä ei ole mitään hyötyä teille tässä vaiheessa.

Nyt en käsitä kyllä yhtään mitä tällä tarkoitat?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En tiedä kuka olet. Enkä ajatelut uida mökillä viikonloppuna.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sivusta. Minut taas houkutteli tänne.

En muuten saanut kiinni, kuin tätä kautta. Olisin kyllä toivonut että vastaa puhelimeen, niin en olisi tänne tullut ollenkaan, kun täältä pysynyt poissa viime marraskuusta asti...

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin minähän en voi sanoa mitään kun en tiedä tilanetta. Tai toisen osapuolen kertomusta. Ehkä hän sitte oli narsisti. Mistä sitä tietää. Kuitenkaa ei vaikuta siltä että ero mikään huono juttu on kannaltasikaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ompa outo suhde jos täältä saat kiinni.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei Ap. Minäkään en ole mökillä nyt ollut enkä varsinkaan uikkarit jalassa. Mitään kuviakaan ei minusta ole...

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Akku loppui puhelimesta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aikamoista, että joku katoaa vaikka olitte noin läheisiä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En muuten saanut kiinni, kuin tätä kautta. Olisin kyllä toivonut että vastaa puhelimeen, niin en olisi tänne tullut ollenkaan, kun täältä pysynyt poissa viime marraskuusta asti...

Jos ihminen ei sulle vastaa. Niin estot päälle. Ja jatkat elämää

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei siinä ole mitään outoa. Jos molemmat tietää tästä paikasta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nyt en käsitä kyllä yhtään mitä tällä tarkoitat?

Ei tämä sinulle ollut, mutta aihe oli sen verran sopiva, niin ajattelin sivusta tähän mainita omasta tapauksesta. Täältä koulutien varrelta kirjoittelen. Sekin on ollut jo mainittu täällä, joten ei tarvitse salata.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En minä mitään toisesta miehestä tiedä. Pelkään vain niin tapahtuneen.

Eli valehtelit jo aloituksessa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei tämä sinulle ollut, mutta aihe oli sen verran sopiva, niin ajattelin sivusta tähän mainita omasta tapauksesta. Täältä koulutien varrelta kirjoittelen. Sekin on ollut jo mainittu täällä, joten ei tarvitse salata.

Koulutien varrelta?! Mitä tässä nyt taas vihjaillaan. Ap

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Aika monet tästä tietää. Ei kuitenkaan täällä seurustele. Jotenki älytöntä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kukaan ei varmasti täällä tiedä mistä puhut.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Asutteko jossain laitoksessa?

• Anonyymi00044
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Aika monet tästä tietää. Ei kuitenkaan täällä seurustele. Jotenki älytöntä.

Minä en tarkoittanutkaan sitä että täällä seurustellaan. Jos ihminen katoaa niin tämä paikka osoittautuu melkein ainoaksi yrittää saada edes jonkinlaista kontaktia siihen ihmiseen jota on ikävä. Eikö palstan nimikin sano ikävä?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kukaan ei varmasti täällä tiedä mistä puhut.

Tietää. Kohta tietää enemmänkin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Eli valehtelit jo aloituksessa.

Niin jos se on valehtelua sitten kun pelkää niin käyneen. En sitä faktana tuohon kirjoittanut. Anteeksi. Ap

• Anonyymi00049
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Minä en tarkoittanutkaan sitä että täällä seurustellaan. Jos ihminen katoaa niin tämä paikka osoittautuu melkein ainoaksi yrittää saada edes jonkinlaista kontaktia siihen ihmiseen jota on ikävä. Eikö palstan nimikin sano ikävä?

Ehkäpä nyt menisin poliisille jos katoaa katoaa. Mut jos tiedät et on kunnossa ja hengissä. Niin anna olla.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Okei. Ihan hirveästi tuntemattomien jutut ja paljastukset kiinnostaa aina.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Niin jos se on valehtelua sitten kun pelkää niin käyneen. En sitä faktana tuohon kirjoittanut. Anteeksi. Ap

Se nyt vaan antaa tapahtumasta täysin eri kuvan ja ihmisestä joka lähtenyt.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Se nyt vaan antaa tapahtumasta täysin eri kuvan ja ihmisestä joka lähtenyt.

Joo siitä olen todella pahoillani. Olisin voinut jättää sellaiset oletukset tekemättä. Ap

• Anonyymi00054
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Akku loppui puhelimesta.

Akun voi ladata ja puhelimen avata. :) ❤

• Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ehkäpä nyt menisin poliisille jos katoaa katoaa. Mut jos tiedät et on kunnossa ja hengissä. Niin anna olla.

No joo...

• Anonyymi00063
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ihme väliin huutelijoita. Voisitte ilmoittaa jos tulette sivusta. Ap

• Anonyymi00064
        Anonyymi00045 kirjoitti:

No ei ole aikomuksena kertoa mitään sen tarkemmin mistään. Minä pidän suuni kiinni nyt. Ap

• Anonyymi00065
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Okei. Ihan hirveästi tuntemattomien jutut ja paljastukset kiinnostaa aina.

En ole paljastelemassa täällä kenellekään mitään. Riittää että hän tunnistaa ja niin pois päin. Ap

• Anonyymi00067
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jotain erinoista on suhteessanne ollut jos nainen lähtee noin vaan ja laittaa puhelimeenkin sulle estot päälle? Ootkohan nyt kaikesta täysin rehellinen?

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vois vaikka olla teillä jotain yhteistä. Vaikka juurikin tuo nainen. 😉

• Anonyymi00014

viuy jijrukka regdö buub hiraub byjjywssa jösu hakjihwb xdkuuub könnurröö jörrö

• Anonyymi00046

Mikähän sinua mahtaa vaivata?

• Anonyymi00028

Minä toivon että hän avaisi minulle puhelimensa, että asioita voitaisiin rauhassa jutella, eikä täällä. Täällä ei voi keskustella oikeasti mistään. Ap

• Anonyymi00057

No ei tietenkään täällä voi keskustella. Sinun täytyy keskustella ao. henkilön kanssa, ei kenenkään palstarandomin kanssa. Nainen on raukkis. Olisi sanonut suoraan, että hänen mielestään suhde ei toimi ja kertonut syyn.

• Anonyymi00031

Aina olen rehellinen hänelle miehelle.

• Anonyymi00033

Tää ei ollut kyllä minulle...mutta tietysti pitää kertoa...

• Anonyymi00036

Tarkoitus ei ole mikään muu kuin saada keskusteluyhteys auki. Siinä kaikki. Nyt lopetan tämän ketjun tähän. Ap

• Anonyymi00041

minä yoiboidin ryyäjoku tyttö rli nsinrn ymmärtäidi että pifän hnrftä.

• Anonyymi00047

salaiset eläimer eli piiloewllur kiaaqr jwa koie4qr5

salaiset65 rläimryt-ererje

• Anonyymi00053

Unikuvio.
      Akat ei ikinään myönnä virheitään, pettämisiään vaan kääntää asiat niin et sussa olis jotain vik vik vikaa.. kato vaikka noita korruptoituneita orpoa/purraa.

• Anonyymi00058

Aina ei ole kyse pettämisestä. Olen jättänyt miehiä ero syiden takia. Eräs puhui koko ajan ex.vaimostaan, ihan ok, että kertoo miksi on ex, mutta jos jatkuvasti mainitsee hänet, niin se ei ole ok.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Aina ei ole kyse pettämisestä. Olen jättänyt miehiä ero syiden takia. Eräs puhui koko ajan ex.vaimostaan, ihan ok, että kertoo miksi on ex, mutta jos jatkuvasti mainitsee hänet, niin se ei ole ok.

Olen myös jättänyt miehen äärettömän piheyden takia. Jos jokaista asiaa pitää pohtia rahan menon kannalta. Mies oli kuitenkin ihan hyväpalkkaisessa työssä, joten ei ollut siitä kiinni.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Olen myös jättänyt miehen äärettömän piheyden takia. Jos jokaista asiaa pitää pohtia rahan menon kannalta. Mies oli kuitenkin ihan hyväpalkkaisessa työssä, joten ei ollut siitä kiinni.

Itse en pidä itseäni pihinä. Joskus rahaa vain ei ole paljon käytettävissä. Silloin jokaista menoa joutuu miettimään, eikä se tarkoita ettei haluaisi tehdä tai antaa toiselle asioita. On eri asia olla haluton käyttämään rahaa kuin olla tilanteessa, jossa sitä ei yksinkertaisesti ole. 🐒

• Anonyymi00056

Myönnän myös omat virheeni ja tekoni. En esitä olevani mikään puhdas pulmunen, enkä väitä että olisin hoitanut kaiken oikein. Olen varmasti sanonut ja tehnyt asioita, jotka ovat satuttaneet toista, ja joitakin asioita tekisin nyt toisin. AP

• Anonyymi00061

Ylitit rajan aika mallikkaasti.

• Anonyymi00062

Ylitin rajan missä ja miten? Voisit selittää. Ap

• Anonyymi00066

Juu en puhu tästä aiheesta enempää, kun ei siihen mitään ratkaisua täällä tule. Ap

• Anonyymi00068

Samaa toivon miehiltä!
      Ollaan keskenkasvuisia ja kadotaan sanomatta mitään eikä vastata toiselle.
      Todella törkeetä.

• Anonyymi00069
      UUSI

Etkös sinä ole varattu mies

• Anonyymi00070
      UUSI

Aloitus ei ole minulta.

• Anonyymi00071
      UUSI

Aika hatara "suhde", jos alle parin vuoden tuntemisen aikana ehtii jo asua yhdessä "pariin otteeseen". 😬

• Anonyymi00072
      UUSI

Mutta et ole sen kanssa joten lopeta

• Anonyymi00073
        UUSI

Tiedän että hän ei halua olla minun kanssa ja uskon sen. Lopetan.

• Anonyymi00074
      UUSI

En ole ollut niin tiiviissä suhteessa kehenkään vähään aikaan, että olisin millään tavoin selitysvelvollinen. Kannelmäessä ei tosin ole edes ketään, josta kiinnostuisi. Vanhoja ukkoja ja teinipoikia. Missä lienevät sopivan ikäiset ja oloiset. Sen nyt tosin olen päättänyt useampi vuosi aiemmin etten huolisi yhtäkään kantsun alueella asuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1024
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      125
      562
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe