keskenään naimisiin?
🤭🤭🤭!
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Hyvä idea!
- Anonyymi00002
Tuota...joo ja mielellään oikean naisen kanssa. Pappi huomautti: "Anteeksi mies, olette väärässä häissä, teidän morsian on tuolla vierekkäisessä seremoniassa, tuo karvakinttuinen valkoisessa mekossaan!" 🤔
- Anonyymi00007
Ah se olen sitten minä! 😂😍
- Anonyymi00003
Joo!
🤠
💍🤏 - Anonyymi00004
Kaikki kolmeko?
- Anonyymi00006
🤪🤪🤪
👉💍👈 - Anonyymi00008
Me ollaan jo mut sulle ei siit kerrota
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
🤪🤪🤪
👉💍👈🤣 Ei kiitti!
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤣 Ei kiitti!
Tässä se porukka selvästiki.
- Anonyymi00005
Pappi raaputti otsaansa: "Miksi sulhasen molemmilla puolin on morsian, ei tälläisestä tapauksesta raamatussakaan sanota mitään, eihän nyt mies voi vannoa ikuista rakkauttaan kahdelle. Miten nyt rakkautta voisi jakaa kahdelle ja sitä paitsi, jos mies rakastaa kahta naista, joutuu helvettiin, koska raamatussakin sanotaan, vain yksi nainen per mies, rajoitus kovan kysynnän vuoksi, muuten jonku maatalon isäntä joutuu tyytymään vain sonneihinsa!"
- Anonyymi00009
Tehdään niin eroaminen jotenki selkeämpää voi tehdä paperit tai mennä lain mukaan. Mut avoliitossa ei ole oiken mitään oikeuksia toinen voi viedä kaiken halutessaan.
- Anonyymi00010
Mikä tahansa sopimus käy. Minä en ole ainakaan rahan perässä tai vuoksi.
- Anonyymi00011
Eikö kannattaisi ottaa joku vähemmän häijy?
- Anonyymi00013
Kyse ei todellakaan ole kenestäkään rikollisista.
- Anonyymi00012
Kenen kanssa olet menossa naimisiin? 🐒
- Anonyymi00014
En tiedä siitä, & pystynkö koskaan naimisiin & mutta, unelmien pitkän ja terveen ja vauraan elämän, jos pystyn taikomaan & niin, silloin sanon, & että, unelmani olet ja sinulle kaikki unelmat tauon, N,
- Anonyymi00015
Halpa halli on hullu halli, kuin hullu hwnei.
jotain weikoisia nukkumiajurruj joa cxaikka niinlaira käasi jalkojwn cäliin jora lmmirrää sirwn - Anonyymi00018
Jos hänelle sopii, niin voisin joskus kokeilla kolmen kimppaa
- Anonyymi00023
Kunhan siihen ei tule toinen mies, joku ruma äijä.
- Anonyymi00020
Suomen laki ei valitettavasti estä esimerkiksi persoonallisuushäiriöisten taai kusuipäiden avioliittoa!
- Anonyymi00021
Mennään vaan naimisiin👸🏼💍🌛😇✨🪐💫🔥🤴🏻🙏🏻
- Anonyymi00022
Sanojen taivutus ontuu hihittelijällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.741132Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 61594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447