Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan suuntaan. Samat aiheet, samantyyppiset piikit ja reagoinnit tuntuvat osuvan vähän turhan usein samoihin kohtiin.
En väitä tietäväni varmasti ketä täällä kirjoittaa, mutta kyllä tässä alkaa tietty kuvio näkyä. Katsellaan rauhassa, mitä vielä tulee. 🐒
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
97
679
Vastaukset 97
- Anonyymi00001
Juu näin on. Hyvä huomio.
- Anonyymi00002
Kyllä ku aikansa näitä lukoo niin alkaa patternit ja juonet selvitä. 🐒
- Anonyymi00085
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä ku aikansa näitä lukoo niin alkaa patternit ja juonet selvitä. 🐒
Täällä pisimpään pyöriny gubbesedän trolliporukka. Asuvat vissiin samassa talossa kaikki jollain lailla yhteiskunnan laidalla eli jotain mt ongelmii ym. ja ennen kaikkea tykkäävät trollata kun saavat siten kohotettua itsetuntoaan.
- Anonyymi00003
Pasi, Topi ja Asko tätä pyörittää niillä on salasuhde komistaan.
- Anonyymi00006
Kauko ja Antti kans.
- Anonyymi00050
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kauko ja Antti kans.
Homonarkkikomppania
- Anonyymi00073
Anonyymi00050 kirjoitti:
Homonarkkikomppania
Saako kahtella jos ei kommentoi ei kommentoi?
- Anonyymi00004
Katkerat ja kateelliset täällä yrittää mustamaalaa ja esiintyy heidän kohteena ja vasta puolena..
- Anonyymi00039
Huomattu on. Vastaantullessa ivaillaan, eivätkä edes välitä tietävänsä onko kohde oikea vai väärä. Ja väärähän on. Eikä aikuisten pitäisi noin lapsellisesti käyttäytyä kenellekään. Luullaan vielä olevansa muita parempia kansalaisia.
- Anonyymi00075
Minusta typerän kuriositeetin kirjoittaneen aloittajaäijän päin per settä kirjoitetut performatiiviset feikkidialogit ei ole ihan noin runsaita, mutta miten vaan, itseään sarjana äänestävä. T naiselta
- Anonyymi00005
Hyvin luettu siellä aloittajalla peliä.
- Anonyymi00007
Arvasin että jotain on juonittu. No hyvä kun selvisi viimein. 🐒
- Anonyymi00076
Niin, aloittajaäijä hakee varmaan itse käsikirjoittamille monen tutun moniäänisille keskusteluille, eli yhden miehen monologirupatteluille huomiota. Agenda on just näin megalomaaninen. Vau. T naiselta
- Anonyymi00008
Minä tulen täysin pelin ulkopuolelta. 🐒
- Anonyymi00009
Onhan tämä välillä, kuin kuppikuntainen seurakunta, mutta minä en välitä vaikkei olekaan harmainta aavistusta keitä kaikkia täällä temmeltää. Temmeltäkööt.
- Anonyymi00011
Huomaa vaan että täällä selvästi tunnistellaan joko väärin, tai sitten tarkoituksella flirttaillaan sinne ja tänne. Jonain seuranhakupalveluna tätä jotkut käyttää. 🐒
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huomaa vaan että täällä selvästi tunnistellaan joko väärin, tai sitten tarkoituksella flirttaillaan sinne ja tänne. Jonain seuranhakupalveluna tätä jotkut käyttää. 🐒
Palstaa seuranhakutarkoituksessa?
Jos etsii seuraa tai edes haluaa olla jonkun kansaa irl tekemisissä, niin ei se ainakaan palstan kautta tapahdu. Itse asiassa, jos haluaa olla sosiaalinen irl, niin palstailu ei liene niitä positiivisimpia harrastuksia. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos etsii seuraa tai edes haluaa olla jonkun kansaa irl tekemisissä, niin ei se ainakaan palstan kautta tapahdu. Itse asiassa, jos haluaa olla sosiaalinen irl, niin palstailu ei liene niitä positiivisimpia harrastuksia.Juu ei sun tarvitse siitä minulle luennoida. Juuri sanoin etten minä käytä tätä sellaiseen. Täällä ikävöidään kaivattua. 🐒
- Anonyymi00071
Anonyymi00034 kirjoitti:
Juu ei sun tarvitse siitä minulle luennoida. Juuri sanoin etten minä käytä tätä sellaiseen. Täällä ikävöidään kaivattua. 🐒
Juu noinhan se pitäis olla mut vähemmän täällä niitä ikävöinti ja kaipausviestejä on ku noita trollaus ja nälvimisviestejä.
Taisit osua ap naulan kantaan eli ikävä palstalla asuu joku tietty trolliporukka joka päivät päästään trollaa täällä. Ja syy siihen on…? - Anonyymi00077
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinähän näitäkin mainittuja "maailmoja" tänne aapeeäijä rakennat muille yksioikoisille palstatodellisuuteen jässähtäneille
- Anonyymi00078
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos etsii seuraa tai edes haluaa olla jonkun kansaa irl tekemisissä, niin ei se ainakaan palstan kautta tapahdu. Itse asiassa, jos haluaa olla sosiaalinen irl, niin palstailu ei liene niitä positiivisimpia harrastuksia.Aina hyvä tilaisuus päästä saarnaamaan muille itsestäänselvistä asioista kun palstasedälle rupattelee korostetun jäsennellysti. Oot nk päräyttävä tapaus
- Anonyymi00084
Anonyymi00071 kirjoitti:
Juu noinhan se pitäis olla mut vähemmän täällä niitä ikävöinti ja kaipausviestejä on ku noita trollaus ja nälvimisviestejä.
Taisit osua ap naulan kantaan eli ikävä palstalla asuu joku tietty trolliporukka joka päivät päästään trollaa täällä. Ja syy siihen on…?Juu, joutilas trolliporukka asuu varsinkin täällä ikäväpalstalla aamusta iltaan... ja illasta aamuun, ilmeisesti vahtivuoroja vaihtaen.
Noh, "joutilas" on ehkä väärä ilmaisu heistä, kun työstähän se stalkkaaminen ja sen myötä trollauskin käy. Kunhan nämä tyypit muistavat vaan tilata pitseriasta tai woltilta sapuskaa ja laittaa pyllyjensä alle vaikka uimarenkaan, niin väistämättä jatkuvasta istumisesta syntyvät peräpukamat eivät ala kovasti vaivata.🤣 - Anonyymi00087
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kysymys sinulle 🐒!
Miten voit tietää että täällä joku tietty flirttailee sinne tänne? Muuten kuin näkemällä kuka kirjoittaa mitäkin.. - Anonyymi00090
Anonyymi00077 kirjoitti:
Sinähän näitäkin mainittuja "maailmoja" tänne aapeeäijä rakennat muille yksioikoisille palstatodellisuuteen jässähtäneille
Enpä minä tänne mitään maailmoja kirjoittele. Jos täällä olen ollut niin aina on ollut ihmistä ikävä. Eikä mitään sen kummempaa. 🐒
- Anonyymi00091
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kysymys sinulle 🐒!
Miten voit tietää että täällä joku tietty flirttailee sinne tänne? Muuten kuin näkemällä kuka kirjoittaa mitäkin..No enhän minä tietenkään väitä varmaksi mitään. Sellainen tunne vaan tulee kun näitä selailee ja lukee ja tietenkin on paljon tulkinnan varasta mutta joo... Haluaisin toki uskoa hyvään. 🐒
- Anonyymi00010
Minun piiriin kuuluu vain minä ja hän. Välillä vaan on sanottava jotain muutakin 🐒
- Anonyymi00012
Ok ja nyt joku esiintyy minunan ap:na. Tämäkin on täällä yleistä. Siksi rekkautuminen olisi hyvä keino estää esittäjiä, mutta enpä jaksa vaivautua siihen koska ei muutkaan niin täällä tee. Enkä ajatellut jäädä tänne asumaan. 🐒
- Anonyymi00013
Mutta onhan tuossa tietysti tottakin, että minua kiinnostaa vain hän 🐒
- Anonyymi00028
Täkäläisessä tanhupiirissä ei voi valita ees omaa kuuluvuutta. Kuulemma.
- Anonyymi00014
Ai jaa 😁
- Anonyymi00015
Myönsitkö? 🐒
- Anonyymi00016
aurinko paistaa kananmunia..huulirasraa murra huulipunalla voidi ksi trehdä namaan kuciaskin
- Anonyymi00042
Kenen naamoihin sä piirtelet liidullas vaa krusifiksejä?
- Anonyymi00017
Niin, Räyhä Rotat, etkö tienny?
- Anonyymi00018
No minulle alkaa nyt selväksi, ettei hän kaipaile enää minua, vaan on jo alkanut katsella muita ja sopii senssejä jonkun muun kanssa... 🐒
- Anonyymi00019
Aika helkkarin ikävää sellainen minusta. 🐒
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarkoitatko E naista?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tarkoitatko E naista?
En ala nimeämään täällä ihmisiä. 🐒
- Anonyymi00029
Meinaat että hän tunnistaa sut tuosta apinasta?
😈........🐒🦍🦧🐵🦒🐮🦮🐷🐗🐻🐰🐼🐸🐴🦄🫎🫏🐔🐲🐩🐈⬛🐆🐅🦋🦬🦌🐎🦏🐂🐃🐄🦛🐏🐖🐪🦙🦘🐑🦨🐫🐘🦡🐁🐆🦣🐅🐀🐿️🦔🦎🦫🐘🐿️🦣🦡🐊🦕🦈🐢🦭🐍🐳🦖🐋🐉🦦🐠🦈🐟🐙🦑🐡🐚🦞🦆🪼🪸🦃🕊️🦜🦢🦅🦃🐓🐦⬛🪿🦚🦩🐦🔥🐦🐧🐥🪶🦤🦉🐤🦇🐣🐌🐛🦋🦗🦟🪳🐜🦗🦂🐞🐝🕸️🕷️🪲🦠🦗🐜🐝🦨🦡🦥🦛🐏🐅🦏🐈🐕🐕🦺🐽🦄🫎🐻🐰🐹🦝🐗🐷🐭🐺🦒🐯🦋🦊🐶👾🦓........👿
🙈🙉🙊 - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Meinaat että hän tunnistaa sut tuosta apinasta?
😈........🐒🦍🦧🐵🦒🐮🦮🐷🐗🐻🐰🐼🐸🐴🦄🫎🫏🐔🐲🐩🐈⬛🐆🐅🦋🦬🦌🐎🦏🐂🐃🐄🦛🐏🐖🐪🦙🦘🐑🦨🐫🐘🦡🐁🐆🦣🐅🐀🐿️🦔🦎🦫🐘🐿️🦣🦡🐊🦕🦈🐢🦭🐍🐳🦖🐋🐉🦦🐠🦈🐟🐙🦑🐡🐚🦞🦆🪼🪸🦃🕊️🦜🦢🦅🦃🐓🐦⬛🪿🦚🦩🐦🔥🐦🐧🐥🪶🦤🦉🐤🦇🐣🐌🐛🦋🦗🦟🪳🐜🦗🦂🐞🐝🕸️🕷️🪲🦠🦗🐜🐝🦨🦡🦥🦛🐏🐅🦏🐈🐕🐕🦺🐽🦄🫎🐻🐰🐹🦝🐗🐷🐭🐺🦒🐯🦋🦊🐶👾🦓........👿
🙈🙉🙊Kyllä hän tietää apinatalon Japanissa. Siitä tunnistaa helposti. minut 🙈🙉🙊
- Anonyymi00043
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä hän tietää apinatalon Japanissa. Siitä tunnistaa helposti. minut 🙈🙉🙊
Ai "Apinatalos" dialyysihuoneen monitorina?
- Anonyymi00064
Minä alan epäillä samaa kuin sinäkin, että kaipaamani henkilö ei taida kaipailla enää minua eikä tylsiä tuikitavallisia viestejäni.
Itseasiassa pelkään pahoin hänen pitäneen minua pilkkanaan joko yksin tai kaveriensa kanssa. Pahalta tuntuu, mutta olen aika vahva ihminen... - Anonyymi00072
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mikä sun ongelma kun yrität ap:nä esiintyä ottiko jotenkin ohimoon ap:n aloitus?
Sivusta tää - Anonyymi00088
Anonyymi00072 kirjoitti:
Mikä sun ongelma kun yrität ap:nä esiintyä ottiko jotenkin ohimoon ap:n aloitus?
Sivusta tääMitenkäs sinä voit tietää ettei tuo ole ap vaan joku toinen?
-sivusta - Anonyymi00092
Anonyymi00064 kirjoitti:
Minä alan epäillä samaa kuin sinäkin, että kaipaamani henkilö ei taida kaipailla enää minua eikä tylsiä tuikitavallisia viestejäni.
Itseasiassa pelkään pahoin hänen pitäneen minua pilkkanaan joko yksin tai kaveriensa kanssa. Pahalta tuntuu, mutta olen aika vahva ihminen...Minä en pidä pilkkana ketään. Eikä minulla ole täällä mitään kavereita. täysin yksin vaan. Tämmöinen tavallinen mukava ihminen vaan eikä mitään sen kummempaa. 🐒🍁🍂❤️🩹
- Anonyymi00021
Haistakaa sitten paska. 🐒
- Anonyymi00067
Ite haistat 🐒🍩
- Anonyymi00093
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ite haistat 🐒🍩
Joskus haistankin 🐒☺️🍁🍂
- Anonyymi00022
kuvio hahmottuu mutta niin chdeddar-juudgtyo on mirlrdgäni psks kodkr jubiutyuu hsmpdsidiin, yahmainen juuso
- Anonyymi00024
Tyypit KUVITTELEE tunnistavansa toisensa. Samaa leikkiä kaikki niistä leikkii.
- Anonyymi00026
Niin täällä helposti tapahtuu kyllä. Minä en jaksa leikkiä. 🐒
- Anonyymi00025
Voi olla. Sellastahan se on monella työpaikkallaki että porukassa uskalletaan haukkua toisia vaikka istuis vieressä.
- Anonyymi00027
Mut sitte ku tarttis nimetä syyllinen, ni kukka ei oo nähny eikä kuullu mittää.
- Anonyymi00030
Jotain mätää täällä on, kun yhtäkkiä eräälle kaikki kääns selkänsä.
- Anonyymi00037
No, minulla on kyllä edelleen sama syy kun silloin alussa. Toinen syy toiseen ihmiseen tuli myöhemmin ja häneen ei mitään lämpimiä tunteita.
- Anonyymi00049
No ne on niitä "pilasit meidän suunnitelman"-juttuja ja minua ei kiinnosta paskojakaan mitä suunnitelmia on laadittu tietämättäni eikä minulle ole myöskään aikomusta mukautua puolestani kysymättä laadittuihin suunnitelmiin.
- Anonyymi00055
Anonyymi00037 kirjoitti:
No, minulla on kyllä edelleen sama syy kun silloin alussa. Toinen syy toiseen ihmiseen tuli myöhemmin ja häneen ei mitään lämpimiä tunteita.
Muttet kuitenkaan ole edes kertonut sille toiselle mitä on tehnyt jotta noin. Tai olevinaan tehnyt jotakin, vaikka ei varmastikaan edes ole tehnyt.
- Anonyymi00032
Olet aivan oikeassa, kyseessä on monen sadan henkilön kansainvälinen ryhmä
- Anonyymi00035
Taitaa olla muutaman kymmenen ryhmä.
- Anonyymi00045
Kyllä nää mun vainoojat on ihan Kanta-Suomalaisia. Osa jopa ihan kirjaimellisestikin. -sivu
- Anonyymi00036
Unohdin sen painostamisen ottaa yhteyttä. Syyllistämisen.
Naiselle ilmeisesti on tärppiä laiteltu.- Anonyymi00040
Ei kukaan painosta, eikä syyllistä. 🐒
- Anonyymi00056
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei kukaan painosta, eikä syyllistä. 🐒
Äläpä yritä valkopestä likapyykkiä(s) turhaan 🤥🤥🤥
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Äläpä yritä valkopestä likapyykkiä(s) turhaan 🤥🤥🤥
No anteeksi jos olen painostanut. Olin vain epätoivoinen, en muuta. 🐒
- Anonyymi00038
hahmo hahmottuu kuin hämähäkki-jäkkimis ja aqueinko paisraa kananmuni pnnulla
- Anonyymi00041
uutididds oli että tyttöjä msdenttss psljon niinno rndin rwshs ditten työ,..
- Anonyymi00044
rlokub nsfkinhsxhmoggubsg hdhmoihin kuin hämäjäkkimied
hiy tttlbaubeb buub oikuuaukd jyb ou5u jtstö hiraub asuss¨¨
illalla todissn ihsn hsuxks rloku bd yuo dfdldinrn sgrnyyi 86- Anonyymi00048
Voi sinua...
- Anonyymi00046
Rovaniemi tai Kirkkonummi ei liity keneenkään täällä keskustelevaan
Röllytys- Anonyymi00057
Höpöhöpö, kylläpä liittyy 😁🤣😶
- Anonyymi00094
Anonyymi00057 kirjoitti:
Höpöhöpö, kylläpä liittyy 😁🤣😶
Kyllä minä tiedän teidän kuviot olen niistä kuullut. 🐒🍁🍂
- Anonyymi00047
Ihan sama. Kirjoittelen täällä itsekseni ja käsittelen tunteitani. Aivan sama, onko täällä ns. kaivattuni vai ei.
Naiselta - Anonyymi00051
Täällä palstalla käy niin, että vain mielikuvitus on rajana. Täällä käy juuri sellaisia, mitä sinä mielessäsi kuvittelet. Oikeasti täällä käy yksinäisiä ihmisiä kuvittelemassa omiaan eikä mitään muuta.
- Anonyymi00052
No ei ihan niinkään. Minun kaivattu on ollut tai on täällä edelleenkin. Ja se on minulla varma tieto, mutta en kerro enempää kuitenkaan.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
No ei ihan niinkään. Minun kaivattu on ollut tai on täällä edelleenkin. Ja se on minulla varma tieto, mutta en kerro enempää kuitenkaan.
Tiedän tuon ja juuri tuota tarkoitin. Meidän kaikkien kaivatut käy täällä. Paitsi etten minä enää ketään kaipaan. Minäkin olin varma, että kaivattuni käy täällä. Sitä kesti vuosia kunnes lakkasin itse käymästä täällä. Ei ole tietoa käykö se kaivattuni siis enää täällä kun en oo ite käyny :)
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tiedän tuon ja juuri tuota tarkoitin. Meidän kaikkien kaivatut käy täällä. Paitsi etten minä enää ketään kaipaan. Minäkin olin varma, että kaivattuni käy täällä. Sitä kesti vuosia kunnes lakkasin itse käymästä täällä. Ei ole tietoa käykö se kaivattuni siis enää täällä kun en oo ite käyny :)
Hah, mutta minä tiedän sen täysin varmaksi. Ihan sama mitä sinä nyt uskot. :D
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Hah, mutta minä tiedän sen täysin varmaksi. Ihan sama mitä sinä nyt uskot. :D
Sama homma, 100% varmuudella täällä on käynyt mun kaivattuni myös.
Sitä en tiiä käykö enää kun vaan joskus, ja jouluna kääntymässä🤶🏻🎅🏻
- Anonyymi00060
Kyllä oikein oot aavistellut.Aika helppo poimia muutama henkilö kun sohii hiukan kuka reagoi mihinkin.Tyhmiä narsisteja joiden puuhailuja kiva seurata.Heidän joukossaan pari juudasta joilta saa mukavasti infoo niin helppo toimia kun aika on.Oo huoleti nimet selviää kyllä muillekkin...
- Anonyymi00061
Jos sinulla kerran on oikeaa tietoa, puhu suoraan äläkä heittele mitään salaperäisiä vihjailuja tai lupauksia siitä, että nimiä muka vielä paljastuu. Tässä on jo muutenkin tarpeeksi trollausta ja provosointia.
Olen ottanut keskusteluista kuvakaappauksia talteen ja käynyt niitä järjestelmällisesti läpi myös tekoälyn kanssa, jotta kokonaisuus ja toistuvat kuviot eivät jää pelkän muistini varaan. Jos henkilökohtainen kiusanteko, minuna esiintyminen ja tarkoituksellinen provosointi jatkuvat, toimitan aineiston ylläpidolle tarkasteltavaksi.
Jos jollakin on minulle oikeaa asiaa, sen voi sanoa suoraan. Tämä jatkuva vihjailu ja roolileikki saa minun puolestani loppua tähän. - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jos sinulla kerran on oikeaa tietoa, puhu suoraan äläkä heittele mitään salaperäisiä vihjailuja tai lupauksia siitä, että nimiä muka vielä paljastuu. Tässä on jo muutenkin tarpeeksi trollausta ja provosointia.
Olen ottanut keskusteluista kuvakaappauksia talteen ja käynyt niitä järjestelmällisesti läpi myös tekoälyn kanssa, jotta kokonaisuus ja toistuvat kuviot eivät jää pelkän muistini varaan. Jos henkilökohtainen kiusanteko, minuna esiintyminen ja tarkoituksellinen provosointi jatkuvat, toimitan aineiston ylläpidolle tarkasteltavaksi.
Jos jollakin on minulle oikeaa asiaa, sen voi sanoa suoraan. Tämä jatkuva vihjailu ja roolileikki saa minun puolestani loppua tähän.Ootko sä sitte ihan itte joku T. Lindeman?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ootko sä sitte ihan itte joku T. Lindeman?
Nyt jätetään nimet pois. Minä puhuin siitä, että jos jollakin on oikeaa tietoa, sen voi sanoa suoraan. Henkilöllisyyksien kalastelu ja satunnaisten nimien heittely on juuri sitä samaa sotkemista, jota tässä on muutenkin ollut.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Nyt jätetään nimet pois. Minä puhuin siitä, että jos jollakin on oikeaa tietoa, sen voi sanoa suoraan. Henkilöllisyyksien kalastelu ja satunnaisten nimien heittely on juuri sitä samaa sotkemista, jota tässä on muutenkin ollut.
Miten henkilöllisyyksiä voisi edes laillisesti kalastella? Mites sitten on tuon tietoteknisen tietämyksen kanssa näillä selvittäjillä? Olen lukenut monesta paikasta, että ihminen voidaan digitaalisesti lavastaa siten, että edes it-alan ammattilaiset eivät pystu erottamaan sitä. Tätä ovat tehneet mm. valtiolliset toimijat, joilla on muitakin keinoja käytettävissään tällaista tekevissä yksiköissään.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Miten henkilöllisyyksiä voisi edes laillisesti kalastella? Mites sitten on tuon tietoteknisen tietämyksen kanssa näillä selvittäjillä? Olen lukenut monesta paikasta, että ihminen voidaan digitaalisesti lavastaa siten, että edes it-alan ammattilaiset eivät pystu erottamaan sitä. Tätä ovat tehneet mm. valtiolliset toimijat, joilla on muitakin keinoja käytettävissään tällaista tekevissä yksiköissään.
En tarkoittanut mitään teknistä lavastamista tai hakkerointia. Tarkoitin ihan tavallista anonyymipalstan henkilöllisyyksien arvuuttelua, nimien heittelyä ja sitä, että yritetään saada toinen vahvistamaan kuka hän on. Ei tehdä tästä monimutkaisempaa kuin se on.
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
En tarkoittanut mitään teknistä lavastamista tai hakkerointia. Tarkoitin ihan tavallista anonyymipalstan henkilöllisyyksien arvuuttelua, nimien heittelyä ja sitä, että yritetään saada toinen vahvistamaan kuka hän on. Ei tehdä tästä monimutkaisempaa kuin se on.
Silloinhan mitään huolta ei ole. Jos asiaa alkaa selvittää poliisi, tekijä(t) saadaan selville. Jos taas tavoitteena on esimerkiksi ”kohteen sosiaalisen statuksen romahduttaminen” mahdollisimman uskottavasti, tuollainen digitaalinen lavastaminenkin täytyy ottaa vaihtoehtona huomioon.
- Anonyymi00080
Nimenomaan itsestään liikoja luulevia narsisteja, jotka ratsastaa aloittajaäijän aloituksilla, jonka motiivi oli nyt luodaa alusta johon solkottaa ilman mitään ns hyötysuhdetta erilaisia huuhaatarinallisuuksia, joihin vastaajat muuten on tosiaan niitä jotka triggeröityy ihan itseohjautuvastikin paljastamaan itsensä mm kun yrittävät myydä tai markkinoida tarinoita ja hallita narratiiveja
- Anonyymi00081
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jos jollakin on minulle oikeaa asiaa, sen voi sanoa suoraan. Tämä jatkuva vihjailu ja roolileikki saa minun puolestani loppua tähän.Sinulla on kovin suuri ymmärrys itsestäsi ja suhteestasi palsta n sisältöön, eli vihjailuihin ja roolileikkeihin, kuten erikoiseen sävyyn muotoilit. Ei mulla muuta. Sivusta
- Anonyymi00082
Anonyymi00065 kirjoitti:
Varmasti voidaan lavastaa vaikka mihin ja millä tavalla, paremman puutteessa jopa suomikaksnelosen kirjoituksiin, mutta ei varmaan ihan niin ketterällä tavalla mitä voisi ajatella. T
- Anonyymi00083
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jos jollakin on minulle oikeaa asiaa, sen voi sanoa suoraan. Tämä jatkuva vihjailu ja roolileikki saa minun puolestani loppua tähän.Minä aikoinani ilmoitin ylläpidolle ja vastailivatkin hetken aikaa,mutta kun heidän piireille selvisi kuka olen lopettivat he minulle vastailemisenkin.
- Anonyymi00068
Paranoia skitsofrenia.
- Anonyymi00070
Mitä sinä tällä haluat selittää?
- Anonyymi00074
no on jos on mitä silläkään on lopulta merkitystä
- Anonyymi00079
Anonyymi00070 kirjoitti:
Mitä sinä tällä haluat selittää?
Hän haluaa sekä osallistua palstaäijän aloitukseen, että kiistää sen sisällöllisesti, hänellä on sellainen jatkuva sisäisen ristiriidan sielua repivä ambivenssi kato päällä. T naiselta
- Anonyymi00086
Yrittävät että ihmiset alkaisivat uskomaan että eräällä naisella olisi skitsofrenia vaikka oikeasti kaikki mitä tämä nainen kokee on täysin totta. Vaikka ei mikään ihme olisi että sellainen oikeasti puhkeaisi ku tarpeeksi pitkään joutuu tämmöistä kestämään!
- Anonyymi00089
Anonyymi00086 kirjoitti:
Yrittävät että ihmiset alkaisivat uskomaan että eräällä naisella olisi skitsofrenia vaikka oikeasti kaikki mitä tämä nainen kokee on täysin totta. Vaikka ei mikään ihme olisi että sellainen oikeasti puhkeaisi ku tarpeeksi pitkään joutuu tämmöistä kestämään!
Nyt voisi ihan oikeasti ihmiset rauhoittua. Ei ole mistään semmoisesta kyse kuin te kuvittelette. 🐒
- Anonyymi00095
Anonyymi00089 kirjoitti:
Nyt voisi ihan oikeasti ihmiset rauhoittua. Ei ole mistään semmoisesta kyse kuin te kuvittelette. 🐒
Ei ehkä tässä aloituksessa, mutta kuten itse sanoit, et ole ollut täällä kauan tai ainakin sellaisen käsityksen teksteistäsi saa, joten et tiedä mitä kaikkea täällä on tapahtunut menneisyydessä tai mitä täällä nytkään on meneillään.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Ei ehkä tässä aloituksessa, mutta kuten itse sanoit, et ole ollut täällä kauan tai ainakin sellaisen käsityksen teksteistäsi saa, joten et tiedä mitä kaikkea täällä on tapahtunut menneisyydessä tai mitä täällä nytkään on meneillään.
Ja olen eri vastaaja kuin tuo jolle vastasit.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kylläpä kuule on tuollaista.
Älä yhtään yritä väitellä muuta!
Mitäs eläimiä tähän viittiskään laittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508