Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin. En oikeasti tiedä, miten pystyisin puhumaan kanssasi, varsinkin jos koen olevani kuulustelussa/ahtaalle ajettuna.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Millä tavalla väärin??
- Anonyymi00002UUSI
Lupaan että en tule ajamaan sinua ahtaalle. Taskulampulla saatan osoittaa kuulustellessa.
- Anonyymi00004UUSI
Siitä vaan 😎
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siitä vaan 😎
Nii. Sä oot just se, joka "ei ymmärrä, eikä tiedä mistään mitään", ku pitäis se väärintehny tuomiolle saada. -sivu
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole tarkoitus olla ahdistava eikä kuulustella.
- Anonyymi00005UUSI
Itse en jaksa enää tunne juttuja ja kaikenlaisia asioiden pyörittelyitä "entä jos", " voisi olla" tai "ehkä". Hyvän ja sopivan ihmisen löytäminen ei ole itsestäänselvyys ja en jaksa enää päätäni vaivata "paritumisella" tai sitä toivomalla.
Parempi olla vaan sinkkuna loppuelämä, näin olen ajatellut elämäni jatkossa menevän.
Toivottavasti aloittaja saa ja löytää luotettavan ja sopivan ihmisen vierelleen eikä tarvitse miettiä tuollaista. - Anonyymi00006UUSI
Minulla ja M naisella on erityislaatuinen yhteys.
- Anonyymi00021UUSI
Marillako? No miksi Mari ei jätä miestään?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Marillako? No miksi Mari ei jätä miestään?
Ei Mari. Viesti oli 5 kirjaimiselle.
- Anonyymi00007UUSI
Ethän ole koskaan halunnut puhua kanssani.
Sinä tunnet minut enemmän kuin saisit. Siksihän rakastuit kun tiedät millainen olen vailla mitään suojaa.
Minä tunnen kyllä tämän haavoittuvaisen puolen ja kummallisen puolen sinusta sekä sen asiallisen puolen myös. Sen miten katsot rakastuneesti. Mutta monta muuta asiaa en tunne ja siksi olen aina niin epävarma ollut sinun suhteen- Anonyymi00008UUSI
Mutta nyt haluan puhua kanssasi. Jossain muualla kuin täällä. 🐒
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta nyt haluan puhua kanssasi. Jossain muualla kuin täällä. 🐒
Mitä tuo apina on tuossa?
Taidat olla myöhässä puhumisten kanssa - Anonyymi00012UUSI
Alkuun välttelin, että en lietsoisi tunteita itseni takia. Hänen käytöksestään ja olemuksessaan oli heti jotain, mikä viehätti todella paljon. Ai että rakastuin 😉 Pidän hänessä monestakin asiasta. Hän on samalla täysin vieras, mutta jotenkin niin tuttu.
- Anonyymi00013UUSI
Minusta tuo kuulostaa oikein hyvältä alulta pidemmällekin tarinalle ♥️
~Joku muu - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa oikein hyvältä alulta pidemmällekin tarinalle ♥️
~Joku muuSanotaanko näin, että olisi ehkä pitänyt jatkaa tarinaa vuosia sitten.
- Anonyymi00022UUSI
Miten voi tietää millainen olet, jos ette ole edes puhunut? Haloo nyt. Noitia ei oikeasti ole olemassa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä tuo apina on tuossa?
Taidat olla myöhässä puhumisten kanssaSikso että tää taas mun esittäjä nainen
Joka puheet omit minun kirtuksiksi .
Minä en olisi pistänyt mitäää apimaaa viestiin mies
Naiselta sivusta joka on järkyttynyt siitä että joku on kopioinut kirjoitustyylini
Minä tulin vasta käväiseen tääälä
Ja koko sivu taas täynnä tekstejä jotka vois olla minultajin mutta ei ole.
Ja sinä mies omit ja harhailet .
Minun on ollut auvan pakkko kedkittyä siiihen että olen sairaaalassa hoidettavan enkö voi kirjoitellla netissä tuntikausia
Kun pitäää parantua
Nii johan täällä trilllataan taas .
Älä mies omi näitä!
Naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Jutellaan petoksista, ja mielikuvitusvaimosta. Niin eli jätä ikuisesti rauhaah.
- Anonyymi00010UUSI
on leikkirshs dinändä minulls pokedri pelisäkinkkk''nyrrabuubbig hieub tku 199 nukhiibaajub surö
- Anonyymi00015UUSI
Oonko kysellyt?
- Anonyymi00016UUSI
Silloin keskustelussa olisi järkeä jos aidosti haluttaisiin ratkaista tilanne positiivisella tavalla ja hyväntahtoisesti.
- Anonyymi00017UUSI
Siihen minä ainakin pyrin. 🐒
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hyvä, sillä on aika raakaa ja epäinhimillistä jos ihmisistä jää sellainen kuva, että he tekevät kaiken pahuuttaan tai vaikeuttaakseen toisten ihmisten elämää.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä noin olisi hyvä tehdä.
- Anonyymi00020UUSI
Miksi ihmeessä minä sinua kuulustelisin tai ajaisin ahtaalle..?!
-sinua vähän nuorempi nainen- - Anonyymi00024UUSI
Minkä ikäisen naisen kanssa?
- Anonyymi00027UUSI
En itse koe, että mikään on väärin. Ihmisen käyttäytymiselle on aina jokin syy. Jos joskus ajatuksissani viipyvän miehen kanssa juttelisin, en haluaisi kummankaan kuulustelevan, syyttävän tai arvostelevan toista. Elämääni ohjaa ilo ja rakkaus, toivon että voin välittää sen hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392