Kaivatulla on ollut suhde jonkun julkisuuden henkilön kanssa? Mietitkö ylipäätään, että keiden kanssa kaivattusi on treffaillut/seurustellut, onko sillä väliä?
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Kyllä se vähän haittaa. Riippuu julkkiksesta.
- Anonyymi00002
En mieti. Pitkä suhde hänellä on takana, sen tiedän.
- Anonyymi00007
Tiedätkö mitä oppi siitä, katkeroituiko miehiä kohtaan kuinka pahasti, josta seuraaava deitti saa sitten kärsiä? Domino- efekti. Kosto on toisille suloista?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedätkö mitä oppi siitä, katkeroituiko miehiä kohtaan kuinka pahasti, josta seuraaava deitti saa sitten kärsiä? Domino- efekti. Kosto on toisille suloista?
Olen nainen ja kaipaan järkevää miestä.
- Anonyymi00011
Toisille elo on yhtä teatteria ja siten aikaisemmat suhteet voivat olla opettavaisia väärällä tavalla? Kaikki paha voi paljastua toisesta vasta sitten, kun olet jo karahtanut karille?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toisille elo on yhtä teatteria ja siten aikaisemmat suhteet voivat olla opettavaisia väärällä tavalla? Kaikki paha voi paljastua toisesta vasta sitten, kun olet jo karahtanut karille?
Ei voi oikein muuta tehdä kuin kehottaa teitä hankkiutumaan parempaan seuraan, jos teidän täytyy edes ajatella tuollaisia asioita kaipaamanne ihmisen kohdalla. Minun ei tarvitse.
- Anonyymi00003
Minulla ei ole ollut ketään,sen jälkeen kun vanha mies hylkäsi...
- Anonyymi00004
Mikä hlvetin kysymys tää nyt on?
- Anonyymi00005
Musta Leski testaa karjamarkkina-arvoaan. Kuulemma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Musta Leski testaa karjamarkkina-arvoaan. Kuulemma.
Jaa.
- Anonyymi00008
Mikä nyt on julkisuuden henkilö? Jos hänellä on ollut nyt tänä aikana, kun meillä on ollut "jotain" (pari vuotta) joku muu pitkäkestoinen suhde vielä naisensa lisäksi, niin en kyllä sitä hyvällä katso. Tässä on tullut ihan riittävästi jo ylläreitä. Se kyllä selittäisi sen, miksi luulee minulla olleen vaikka mitä, ja vaikka kenen kanssa.
Naiselta - Anonyymi00010
Mulla on ollu jukisuuden henkilön kassa lyhyt suhde.
Jota kaivattu mies ei tiedä .- Anonyymi00013
Tuskin vaikuttaisi miehen kuvaan sinusta vaikka julkkis olisi ollut tyrkky-julkkis.
- Anonyymi00017
Sama juttu. Niin mullakin vuosia sitten, ennen kuin tunsin kaivattua. Jos hänet nyt voi julkkikseksi nähdä. Kaivattuni ei sitä todennäköisesti tiedä, eikä edes tunne tyyppiä, mutta luulee, että minulla on ollut suhde yhden toisen miesjulkkiksen kanssa. Hänen kanssaan olen pelkkä ystävä. Mitään intiimiä ei hänen kanssaan ole ollut eikä tule olemaan, vaikka nähdään paljon useammin nykyään kuin kaivattuni kanssa.
Naiselta
- Anonyymi00012
Tietty jos kaikki Miss Suomet deittailu läpi niin vähä pistää miettimään.
- Anonyymi00014
En ikinä ole ajatellut, että tälläinenkin jotakin voisi haitata. Miksi se haittaisi?
- Anonyymi00016
Onkai hänellä suhteita ollut,mutta miksi niitä miettisin kun en tunne kuitenkaan.
- Anonyymi00018
Suomessa julkkikset ovat usein vain lähinnä median työntekijöitä, joten julkkiksilla ei ole sinänsä painoarvoa, eikä takaa sitä että ihminen olisi esim. kiinnostava, joten ex-treffi -kumppanina painoarvo on painoton.
- Anonyymi00019
Mitä väliä? Ilmeisen viriili sitten ollut. Ei menneet suhteet haittaa, jos pysyy uskollisena ja keskittyy vaan yhteen kerrallaan eikä vertaa koko ajan ex muijiin.
- Anonyymi00020
Yleisesti en mieti, mutta tuo kyllä ehdottomasti haittaisi. Itse olen todella tarkasti yksityisyydestäni kiinni pitävä ihminen ja julkkiksen kanssa seurustellutta julkisuus ei selvästikään hirveästi haittaa.
- Anonyymi00021
Mitä väliä on vaikka koko maailma tuntisi jonkun ihmisen. Jos hän on jonkun ex, ei sillä pitäisi olla vaikutusta mihinkään muuhun kuin hän on ex.
- Anonyymi00022
Mitä väliä sillä on, että kenen kanssa on ollut suhteessa. Menneet on menneitä.
- Anonyymi00023
Ei ole ketään kaivattua
- Anonyymi00024
Kirjoittelet sitten ihan väärällä palstalla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kirjoittelet sitten ihan väärällä palstalla.
mitä säkin täällä teet vanha iso mies aja sitikalla kuuhun
- Anonyymi00025
Teeveestä tuttu poliitikko
- Anonyymi00027
Kaikkosen mu. na kiinnostais
Mukava paskanpuhuja- Anonyymi00028
👋😷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731203
- 1031191
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔781071Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241055Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i241008Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126920Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6888- 131860
- 58815
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27801Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46711Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka147707Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.72701- 45696
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672- 19647
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50642Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12639Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80622- 48614