Korjata tilanteen.
Tai sitten ei...
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Niin voisi. Haluatko että soitan?
- Anonyymi00002
Nainen jota kaipaan hän voisi soittaa!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nainen jota kaipaan hän voisi soittaa!
Ei soita.
- Anonyymi00004
Haluan👍 sivusta
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluan👍 sivusta
Ei vastannut...
- Anonyymi00006
Yleensä normaali ihminen puhuu asiat suoraan eikä huutele asioitaan nettiin tuntemattomille.
Satutarinoita nämä täällä on, ihmisten päästä lähteviä kuvitelmia.- Anonyymi00012
Ei sinun rutiininomaisesti piiloaggressiiviset pakinat vaikuta kovinkaan normaalilta. Sivusta T naiselta ikäänkuin kaikille vastaavia päivästä toiseen möykkääville örkeille
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei sinun rutiininomaisesti piiloaggressiiviset pakinat vaikuta kovinkaan normaalilta. Sivusta T naiselta ikäänkuin kaikille vastaavia päivästä toiseen möykkääville örkeille
Huutele. Asioitaan. Nettiin. Tuntemattomille. Tässä on jo paradoksia kerrakseen mitä vois purkaa, keskitytään nyt tuohon viimeiseen sanaan vaikka alkuun
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Huutele. Asioitaan. Nettiin. Tuntemattomille. Tässä on jo paradoksia kerrakseen mitä vois purkaa, keskitytään nyt tuohon viimeiseen sanaan vaikka alkuun
Ulisee. Netissä. Huutelee. Netissä. Tuntemattomille ulisee huutelee. Minä en yhtään mielivaltainen minä meritoinut ihminen
- Anonyymi00007
Soitto poliisille.
- Anonyymi00008
Poliisit täällä ei ole hoitaneet virkahommiaan oikein aikaisemminkaan.
Älä huoli, yksityinen puoli hoitaa hommaa, kalliiksi se vaan tulee. - Anonyymi00011
Minä ajattelin kultu ihan toisin päin tätä hommaa, 029 niin vastaan
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Poliisit täällä ei ole hoitaneet virkahommiaan oikein aikaisemminkaan.
Älä huoli, yksityinen puoli hoitaa hommaa, kalliiksi se vaan tulee.Yksityinen puoli, eli yksityisetsivä palstalla tmv ympäristössä. Ok
- Anonyymi00018
Onko kyseessä virkarikos, oikovedos, kipsivalaus muu mikä?
- Anonyymi00009
Mikään ei korjaa sitä 1,5 vuoden kokemusta.
- Anonyymi00010
kansallinen puhelimien käyttökielto ei saa omistaakaan puhelinta ollenkaan
- Anonyymi00013
kohta tulee kielto viinin juominen kiellettyä sisätiloissa
- Anonyymi00019
huulirasvajuttu sitä on tuu bissa sitäkin voi laitta kaikkiallekin ruoksuu hy ällwkin naamaankin boi laittaa sirä..
- Anonyymi00020
No mulla ei ole enää hänen numeroaan ja minun numero on helposti saatavilla, niin hän voisi sopia irl koska soittaa. Mutta tuskin hän täällä kyselee, niin asia saa olla niinkuin on..
- Anonyymi00021
Minulla ei ole enää naisen numeroa. Hän voisi soittaa helposti koska tahansa, mutta ei tunnu kiinnostavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen261438- 751279
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841221Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101034Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291015- 72926
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.87871Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132702Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86687- 146604
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54593- 50589
- 28588
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91577Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13569Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä22556- 37548
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94546- 46543