Eilen illalla pyysin vaimoani menemään sängyssä kontilleen, siinä pullea narttu on tosi kiihoittavan ja kiimaisen näköinen, hieroin kullillani pillun huulia ja klittaa välillä upotin kullini kiimasta märän pillun sisään ja pois. Samalla kuiskin että näin juuri saat antaa sitten kiltisti kaverilleni kimpassa vaimon inisten ja hiljaa sanoen lupaan olla kiltti. Sitten työnsin kullini kakkoseen ja sanoin että saat sitten peppuakin kaverille, vaimo inahti lujempaa kun otti kullini kuivana kakkoseen vain pillun kiima vähän liukasti mennessä tiukan pepun reijän sisään. Hoin nussissani että nyt narttu saa vierasta kyrpää ja vaimo voihki kunnes laukesin sisään! vaimokin sai orkun ja skruittasi sängyn aivan märäksi.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Olipa sulla uni.
- Anonyymi00002UUSI
Ja siinäpä narttu spede taas päästelee aivopieruja että peräpukamat paukkuu buaahaa
- Anonyymi00003UUSI
Jaat taasen noita tyhmiä lapsellisia kommenttejasi.
- Anonyymi00004UUSI
Buaahaa narttu spede mitäs päästelet. Sinähän sen ittestäs tiedät omat tuotoksesi.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Buaahaa narttu spede mitäs päästelet. Sinähän sen ittestäs tiedät omat tuotoksesi.
Sää mää ja bää se vaan tietää buaahaa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan tietää buaahaa
No mitäs se määkijä nyt tietää. Tiedätkö tajuutko missä edes olet.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mitäs se määkijä nyt tietää. Tiedätkö tajuutko missä edes olet.
Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa
Hähähää mitäs olet määkijä pipipää buaahaa.
- Anonyymi00006UUSI
Rassukka AP fantasioi
- Anonyymi00007UUSI
Se onkin paskatykki hevon perseestä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se onkin paskatykki hevon perseestä
Olette siis samanlaisia ja samasta paikasta. Mistäpä muuten tuon tuntisit. Milloiin sä oikein tajuut millanen dorka olet.
- Anonyymi00011UUSI
No et sitten ole aloittajaa kummempi. Kyllä rassukka rassukan tunnistaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No et sitten ole aloittajaa kummempi. Kyllä rassukka rassukan tunnistaa.
Sää mää ja bää on rassukka buaahaa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sää mää ja bää on rassukka buaahaa
Buaahaa sää mää ja bää määkijä rassukka. Miitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00008UUSI
Itse aikoinaan tapailin pari kertaa yhtä ylipainoista naista, hän mielellään kyllä otti suihin useita kertoja päivässä ja halusi jatkuvasti seksiä.
Minä vain lopulta en päässyt yli hänen painostaan, olin kai silloin liian pinnallinen ja jopa idiootti.
Viimeisen kerran kun näimme ja harrastimme seksiä, panin häntä oikeasti kuiviltaan ja paljaaltaan peppuun mutta en voinut ajatella seksin aikana muuta kuin miten lihava niska hänellä on.- Anonyymi00014UUSI
Kertoo itse rapamaha läskiperse
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Millähän perusteella noin kirjoitat?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis sinä itse kenestäpä muusta tuon tietäsit. Vittu miten voitkin olla noin idiootti.
kyllä kulli pyllyssä tekee hyvää 🤤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59900Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43583
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24531- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132449- 42428
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399