-> 31
Vastaukset 25
- Anonyymi00003
Harvemmin tulee toista tilaisuutta. Siten väärin ymmärtäminenkin ja siitä johtuvat lieveilmiöt voivat olla mahdollistamassa luottamuksen menettämistä?
- Anonyymi00004
Tämä sivuhuomautus vain.
- Anonyymi00005
Näinhän se on, exän kanssa ei kannata mennä yhteen varsinkin jos on pettämistä taustalla.
Muutenkin kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu 🙂 turha jäädä katselemaan sulkeutunutta ovea. - Anonyymi00006
Siks hammaslääkäriki kannattaa vaihtaa joka kerta.
- Anonyymi00007
Kieroa peliä.
- Anonyymi00008
Niin on…ihan sairasta
Sivusta vaan
Siis enhän mä mitään tiedä(?) mut kunhan tulin sanomaan 😊 - Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin on…ihan sairasta
Sivusta vaan
Siis enhän mä mitään tiedä(?) mut kunhan tulin sanomaan 😊Onko herkullinen mies se Lapin äijä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko herkullinen mies se Lapin äijä?
Ei näy ketää vielä
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten sinä fakiiri sait niin taas kiinni siitä kuka tämä kommentoija ensinnäkin on ja mistä se puhuu? Tämä on varmaan nyt sitä kalastusta. Tiedätkö mitä Lapin lisä muuten tarkoittaa? Esim sitä, että jos saa säunävän sitä voi väittää vaikka haueksi kun todistajia kaikilla tmv ei todennäköisesti ole. Täysin omasta päästä juttujen keksiminen on oma lajinsa tietysti myös sitten. Oo leo loo lei loit vaan sinne t varttietnistinen
- Anonyymi00022
Parhaanne ainakin yritätte
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miten sinä fakiiri sait niin taas kiinni siitä kuka tämä kommentoija ensinnäkin on ja mistä se puhuu? Tämä on varmaan nyt sitä kalastusta. Tiedätkö mitä Lapin lisä muuten tarkoittaa? Esim sitä, että jos saa säunävän sitä voi väittää vaikka haueksi kun todistajia kaikilla tmv ei todennäköisesti ole. Täysin omasta päästä juttujen keksiminen on oma lajinsa tietysti myös sitten. Oo leo loo lei loit vaan sinne t varttietnistinen
En minä väittänyt tietäväni kommentoijan henkilöllisyyttä. Reagoin siihen, mitä täällä itse kirjoitettiin: ensin heitetään hyvin konkreettinen vihjaus yhdestä miehestä ja Rovaniemestä ja sitten ihmetellään, miksi joku yrittää ymmärtää mitä sillä tarkoitettiin. Jos juttu oli täysin keksittyä “Lapin lisää”, niin se kertoo sitten enemmän kirjoittajasta kuin minusta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei näy ketää vielä
Hyvä ettei näy.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rekkuko sen koiran nimi oli?
- Anonyymi00009
Mitä tarkoittaa 31?
- Anonyymi00017
Ikä…
- Anonyymi00010
Vittuun sun luottamusvaje !
- Anonyymi00011
Ei pidä toimia niin, että tulee luottamusvaje!
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei pidä toimia niin, että tulee luottamusvaje!
Joo jos jotain sopimusaihioita mielii ei ole ideaalista yrittää laittaa sanoja toisen suuhun ja korvata voi mikä kiero kotka jos tätä nk sopimuksen tynkää ei synnykään
- Anonyymi00012
Herrajumala, olisi pitänyt itse olla rehellinen ja suora ja näyttää avoimesti mitä haluaa.
- Anonyymi00013
Tuskinpa kukaan haluu esim. kuollutta koiraa.
- Anonyymi00014
Mitään muuta ikinä ole ollukaan kuin rehellinen. Se on ollut vastaanottajassa se vika ettei usko mitään.
- Anonyymi00020
Sinullakin on tietysti oikeus sinun subjektiivisiin tulkintoihin aloittajaäijän arvoituksellisista lauseista. Jo yksi saattaa riittää suhteettomiin syyllistyspuheenparsien tapaisiin voi rähämä
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuskinpa kukaan haluu esim. kuollutta koiraa.
Oletko jotenkin ylpeä itsestäsi kun suollat tuollaista roskaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinullakin on tietysti oikeus sinun subjektiivisiin tulkintoihin aloittajaäijän arvoituksellisista lauseista. Jo yksi saattaa riittää suhteettomiin syyllistyspuheenparsien tapaisiin voi rähämä
Minä vastaan yleensä itse asiaan. Tiedän että se aloittajaäijä aina toivoo että ihmiset luulee häntä naiseksi. Minulle hän on täysin yhdentekevä, reagoin asiaan, en johonkin ihme äijään.
- Anonyymi00019
Kuten vaikka lisäkiveksenkin. Älkäähän jaksako taas
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540