Täällä on tullut uhreja

Anonyymi-ap

Stalkkaamiset, haittaohjelmien asentamiset, matkijat on tehneet sen ettei ihminen luota eikä ota yhteyttä vaikka rakastaa.
On elämäntilanteita missä ei voida lähestyä rakasta vaikka haluaisi. En tarkoita mitään parejen väliin menoa vaan esim. Työpaikalla voi mennä pieleen kaikki varsinkin jos romassittaret ei ole kahden tangossa. On monia muitakin ketkä tahtoo samaa tai kohde jota halutaan ei välitäkään kenestäkään työpaikalla ja tuntee ahdistuneeksi itsensä. Voipi tulla potkut persuksille tai hullujen huoneelle tutkintaan..Koska rakkaushan on vahvimmista tunteista mitä on voi masentua katsellessaan omaa rakastaan joka päivä toisen työkaverin kainalossa tupakkapaikalla tai ruokalassa. Sehän on aivan järkyttävää.

26

138

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jatkan. Jokainen täysissä ja ruumiin voimissaan tietää milloin on avainasemassa ottamaan yhteyttä jos on tunteita kinkkisessä tilanteessa.
      Ellei itse uskalla on kuitenkin ystäviä joita voi pyytää sanomaan.
      Näin toimitaan usein silloin kun on toisella jo tieto toisen ihastumisesta mutta jotain kummaa on tapahtunut stoppi tullut.
      Miettiä vähän mitä kaikkea toisella on menetettävää jos tuleekin huijari vastaan.Onko huijari jos on paljon menetettävää ja silti ottaa ensimmäisen rohkean alunaskeleet.Mieti tarkkaan voiko sellainen olla huijari. Ymmärrän hyvin ettei tuntemattomaan voi luottaa täysin. Aikaa kuluu ja pitäisihän se näkyä kumpi on heikommassa asemassa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Täysin vierasta ihmistä toisilleen on kyseessä. Ap.lisää vielä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ymmärrän, että vaikeat ihmissuhdetilanteet voivat tuntua todella raskailta, varsinkin jos mukana on työpaikka, mustasukkaisuutta tai pelkoa seurauksista. Mutta stalkkaaminen ja haittaohjelmien asentaminen ovat jo vakavia väitteitä, joita ei kannata pitää totena ilman näyttöä. Jos joku kokee oikeasti häirintää tai vainoa, asia kannattaa dokumentoida ja viedä työpaikalla esihenkilölle, työsuojeluun tai tarvittaessa poliisille.

Rakkaus voi satuttaa todella paljon, mutta se ei myöskään oikeuta ketään seuraamaan, kontrolloimaan tai painostamaan toista. Ja joskus epävarmuus voi saada tilanteen näyttämään pahemmalta kuin mitä siitä oikeasti tiedetään. Siksi olisi hyvä erottaa toisistaan se, mitä varmasti on tapahtunut, ja se mitä pelkää tapahtuvan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Eikä häätämään töistä toista.

• Anonyymi00010
        UUSI

Minun tapauksessani riittäisi puhuminen kaivattuni kanssa. Se olisi se mikä ratkaisisi kaiken.
        Kuten tuossa aloituksessa on, se on vaikeaa koska ne parasiitti iski nopeasti todella nopeasti ja se johtui haittaohjelman jo olemassa olosta. Ohjelmalla tiedettiin seurata aivan jokainen sekunti elämääni, haluja ni, toiveitani, liikkeitäni, askeleen verran kannoillani.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei sulla palstaäijä ois mitään elämänmyönteisempää romantiikkaa tai erotiikkaa tihkuvaa tarinaa? Tämä on vähän liian ankea

• Anonyymi00007
        UUSI

No, kuule työtön lusmu.
        Sinulle en jaa yksityisasioitani tai parisuhde asioitani.
        Voin tietenkin olla uhri ja heittää verkot vesille ja katsoa kuka nappaa ja miksi.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No, kuule työtön lusmu.
        Sinulle en jaa yksityisasioitani tai parisuhde asioitani.
        Voin tietenkin olla uhri ja heittää verkot vesille ja katsoa kuka nappaa ja miksi.

"Työpaikalla voi mennä pieleen kaikki varsinkin jos romassittaret ei ole kahden tangossa. " Aivan. Ehkä sulle käy vaan joka kerta niin huono tuuri tjn. Tai kävis jos olisit työssäkäyvä tällä hetkellä

• Anonyymi00011
        UUSI

Netti on pullollaan materiaalia, mene sinne niiden luo. Tämä on ikävä palsta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Työpaikalla voi mennä pieleen kaikki varsinkin jos romassittaret ei ole kahden tangossa. " Aivan. Ehkä sulle käy vaan joka kerta niin huono tuuri tjn. Tai kävis jos olisit työssäkäyvä tällä hetkellä

Tässäpä on näitä omituisia kommentteja eli omituisuuksia mitä on ollut tässä minun rakkaustarinassani mukana 24/7 yli 3-vuotta.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tässäpä on näitä omituisia kommentteja eli omituisuuksia mitä on ollut tässä minun rakkaustarinassani mukana 24/7 yli 3-vuotta.

Yli kolme vuotta eriävän mielipiteen omaavia romanssittaria, gubbe. Moni ois jo johtopäätöksiä tehnyt tuossa ajassa tai vaikka jo kolmannen kohdalla. Happy trolling day champion

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Netti on pullollaan materiaalia, mene sinne niiden luo. Tämä on ikävä palsta.

Sulla on taas tällainen tavallista huonompi aamu dissosiaatioides kanssa näköjään

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yli kolme vuotta eriävän mielipiteen omaavia romanssittaria, gubbe. Moni ois jo johtopäätöksiä tehnyt tuossa ajassa tai vaikka jo kolmannen kohdalla. Happy trolling day champion

Ei ole selvää onko työkaveriani jo kiristetty koska käytös on välttelevä jopa pelkäävän välttelevä.
        Meillä sitten ei ole töissä yli 65v.
        ne lorvii takuulla kaiket päivät kyttäämässä tiluksiaan. Eikä meillä ole töissä alle 40v.koska he ovat töissä pimeästi muualle.

• Anonyymi00005
      UUSI

jos ajattelet elämääsi taaksepäin, niin mitä hauskoja ja hullujakin siekailuja ollut.

joskus kun näen kavereita, harvoin juttua joistain...

• Anonyymi00008
        UUSI

Katson elämääni taaksepäin on siellä asiat kuten on, joihin en voinut vaikuttaa vaikka yritin, joten oma tuntoni on puhdas. Itse en rakkaani menneisyyttä katsele ja toivon tietenkin että hän suhtautuu minuun tässä ja nyt. Tutustuu minuun ihan itse kuten minäkin tekisin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ap kirjoittaa vielä. En käytä ikinä tekoälyä apunani kirjoittaessani. Olen joutunut käyttää muita taktiikoita kuten murteiden käyttöä,eri kirjoitustyylin käyttöä ja vain koska minä tiedän minua vainottavan ja tiedän tasan milloin minusta on viesti täällä reaaliaikaisesti ollut(stalkkaus).

• Anonyymi00016
        UUSI

Minä en tarvitse poliisia avuksi, minusta piti itsestäni tulla poliisi.Olisin ollut siinä erittäin hyvä vaikka itse kehunkin.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä en tarvitse poliisia avuksi, minusta piti itsestäni tulla poliisi.Olisin ollut siinä erittäin hyvä vaikka itse kehunkin.

Minussa on kans lievästi sosiopaattisia piirteitä varmaan. Eikö niitä jopa idolisoida nykyään?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minustakin tuli noi kaikki. Olen yhdeksänpäinen lohikäärme. ;}~

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minustakin tuli noi kaikki. Olen yhdeksänpäinen lohikäärme. ;}~

Tell me more, only for me

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minussa on kans lievästi sosiopaattisia piirteitä varmaan. Eikö niitä jopa idolisoida nykyään?

Tähän johon vastaan ei ole Ap.

• Anonyymi00017
      UUSI

Jos ei kaksi ihmistä pysty keskenään ratkomaan tunteitaan ei niiden tulisikaan olla yhdessä.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ihan tosissasiko teit palstaäijän psykedeelisestä provosta tällaisen tulkinnan? Mkay, kaikki ei ole kaalissa ihan okkei

• Anonyymi00024
        UUSI

En ymmärtänyt lukemaasi. Hämmentäjät tuli jo siinä vaiheessa kun olin kirjoittanut muistiinpanoihin rakastuneen työkaveriin.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihan tosissasiko teit palstaäijän psykedeelisestä provosta tällaisen tulkinnan? Mkay, kaikki ei ole kaalissa ihan okkei

Ohi, sanoo Ap.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ohi, sanoo Ap.

Vastasin väärään kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      99
      979
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      161
      950
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      64
      740
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      702
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      684
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      49
      668
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      50
      638
    8. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      39
      590
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      32
      582
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      577
    11. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      489
      554
    12. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      543
    13. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      541
    14. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      506
    15. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      74
      505
    16. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      493
    17. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      489
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      481
    19. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      31
      475
    20. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      65
      447
    Aihe