Presidentti Stubbilta historiallinen puhe YKssa, Stubbin arvostus maailmalla kohenee jopa entisestään. Nykyään Väyrysen tuntee lähinnä Kemimaan terveyskeskuksen lääkärit.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Stubb on suoraselkäinen ja rehellinen puhuja. Saamme olla ylpeitä presidentistämme.
Tuota vaan en ymmärrä mitenkä Väyrynen kuuluu tähän asiaan.- Anonyymi00002
Väyrynen haluaa Stubbiksi Stubbin paikalle. Väyrysen vaarasta suomalaisille on hyvä muistuttaa. Viisi tappiot presidentinvaaleissa ei riitä Väyryselle, vaikka viimeksi kaatui kalkkiviivoille.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Väyrynen haluaa Stubbiksi Stubbin paikalle. Väyrysen vaarasta suomalaisille on hyvä muistuttaa. Viisi tappiot presidentinvaaleissa ei riitä Väyryselle, vaikka viimeksi kaatui kalkkiviivoille.
Jätä vanha mies rauhaan.
- Anonyymi00010
Ai rehellinen sanotko niin kun sota syttyy
- Anonyymi00003
Hieno Stubbin puheessa on se, että venäjälle ei nöyristellä millään tasolla enää. Kaukana on Halosen ja Kekkosen häpeän ajat.
- Anonyymi00005
Nöyristelyllä ja kunnioituksella tarkoitetaan eri asioita.Ei suomi ole nöyristellyt vaan on ollut terve kunnioitus isompaan kohtaan.Nyt kunnioitus on näitten sotapsykoosissa olevien toimesta lopetettu ja nälviminen tullut tilallesuomea voisi verrata pikku poikaan joka sieltä isomman selän takaa huutelee isommalleen.mutta kun isompi lähtee pois niin ollaan mielistelevä lammas joka nöyristelee ettei saa selkäänsä.
- Anonyymi00008
Mitä ihmettä, onko vielä Väyrysen äänestäjiä hengissä!!!
- Anonyymi00012
Ihan totta puhut olet niin oikeassa kiitos
- Anonyymi00006
Tuskin Stubb itse osaakirjoittaa mitään puhetta. Osaa uhota nuoleskella ja lukea toisten kirjoittamaa tekstiä itse ymmärtämättä mitään.
- Anonyymi00013
Aivan niin
- Anonyymi00007
Suomella on Niinistön, Mannerheimin ja Rytin saappaat täyttävä valtiomies.
- Anonyymi00014
Ai vai niin millä se täyttää Mannerheimin saappas siinä on pojalla työtä Stubb on suuri pelle
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ai vai niin millä se täyttää Mannerheimin saappas siinä on pojalla työtä Stubb on suuri pelle
Pöljä pelle on. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00016
Niin Stubb on hömö kaverinsa saamassa kolmannen maailman sodan
- Anonyymi00018
Taitaa se sinun isänmaasi ryssä olla sitä kolmatta maailman sotaa tekemässä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042255Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411514Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 101993
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45768Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 93739
- 52714
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500- 36495
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25446