Katsoin tässä eräänä sateisena iltana jälleen kerran elokuvan "Pieni suklaapuoti". Siinä on jotain, pidän siitä todella. Sitten lainasin kirjastosta vielä "musiikkia elokuvaan".
Ai että. Onko muita, jotka ovat tämän nähneet?
minä
5
388
Vastaukset
- Ansku
kerralla onnistuin näkemään lopunkin.
Tämä ei tarkoita sitä että kuva olis huono, minä en vaan yksinkertaisesti pysy hereillä jos istun samassa paikassa niin pitkään.
Nukun kaikkien elokuvien loput.on ollut huono tuuri :)
minulle käy monesti niin,että nukahdan kun elokuva alkaa ja herään kun lopputekstit pyörii ruudussa!kyllä se sitten harmittaa :(
- siru
Ihana elokuva!!! Enemmän tämäntyyppisiä elokuvia televisioon ja teattereihin: Ihmisen hyvyys tarttuu ympärillään oleviin ihmisiin! Juuri siksi!
.....Auttaisikohan se meitä olemaan useammin kiltimpiä toisillemme? - määkin näin
Määkin olen sen nähnyt ja ilmeisesti se on ollut myös innoittajana suklaapuodeille, koska sen nimisiä kauppoja on ainakin Tampereella. Olihan se paikoin pitkästyttävä, mutta ihan herttanen leffa silti.
- suklainen
Kyllä myös olen nähnyt----- pidin todella paljon.
Viimeksi katsoin kuin-- Minä ropotti....pidin myös siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822