Oletko mies henkisesti sairas

Anonyymi-ap

Ja siksi kiusaat ja häiriköit etkä liiku kotoasi muualle kuin töihin ? Vaikutat ihmiseltä joka kiusaa ja kyttää toisten tekemisiä kun omaa elämää sinulla ei näytä olevan.

30

368

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sivusta: Eihän nykyisin tarvitse mennä töihin kun voi tehdä työt etänä.

• Anonyymi00003

Niinhän se on, ainoastaan duunarit menee työpaikalle.

• Anonyymi00004

Aivan niin kuin H mies. Selvis tämäkin.

• Anonyymi00026

Vaikuttaa ihan siltä ett tää ap (naapuri?) kyttää joka päivä meneekö tämä mies töihin tai meneekö ehkä jonnekin muualle kauppaan jne. 😱 Aika sairasta!

Mee hakee lääkkeet ittelles vaikuttaa sen verran vakavalta tuo kyttäämises. Kyttäätkö muitakin naapureita ja onko sulla vielä vihko minne kirjaat naapureista
        kuka menee minnekin ja mihin aikaan?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Vaikuttaa ihan siltä ett tää ap (naapuri?) kyttää joka päivä meneekö tämä mies töihin tai meneekö ehkä jonnekin muualle kauppaan jne. 😱 Aika sairasta!

Mee hakee lääkkeet ittelles vaikuttaa sen verran vakavalta tuo kyttäämises. Kyttäätkö muitakin naapureita ja onko sulla vielä vihko minne kirjaat naapureista
        kuka menee minnekin ja mihin aikaan?

Näitä kaheleita asuu joka talossa. Hienoa että tälläkin ihmisellä on elämässä jotain sisältöä.
        Mistä tämä aloittaja muuten voi tietää minne tämä naapuri menee??

• Anonyymi00002

bla bla bla bla bla.

• Anonyymi00005

Mistä voit tietää mitä hän siellä kotona saa aikaan, vaikka innovatiivisia keksintöjä. Ainoastaan ihmiset, joilla ei ole omia kykyjä ja osaamista, joutuvat käyttämään toisia hyväksi ja olemaan toisille negatiivisia ja haitallisia.

• Anonyymi00006

miksi mies on tuommoinen?

- syö lihaa
      - työtön
      - avioton
      - lapseton
      - päihteissä
      - vihainen

miksi miehen sudenkuoppa on tuollainen?

miksi mies putoaa siihen ja on voimaton olla putoamatta?

• Anonyymi00007

mies vihaa kaikki ympärillä

elämä on vihaa
        elämä on lihaa
        ja päihteitä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

mies vihaa kaikki ympärillä

elämä on vihaa
        elämä on lihaa
        ja päihteitä

Ituhipin päivän runoutta.

• Anonyymi00030

Täh? Syö lihaa. Niin? 😄

• Anonyymi00008

Kuinka kehittävää se on jatkuvasti syyllistää jostain kiusaamisesta, johon nyt itse taidat enemmän syyllistyä täällä.

• Anonyymi00009

Nimenomaan, hän kiusaaja loukkaantuu hänelle osoitetusta ”tavallisesta” puheesta kuin se olisi pahinta kiusaamista, mutta sitten itse syyllistyy siihen voimallisesti jopa irl.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nimenomaan, hän kiusaaja loukkaantuu hänelle osoitetusta ”tavallisesta” puheesta kuin se olisi pahinta kiusaamista, mutta sitten itse syyllistyy siihen voimallisesti jopa irl.

Jos nämä viestit on tarkoitettu minulle, niin korjaan tämän kerran selvästi: en kiusaa enkä vainoa ketään palstalla tai oikeassa elämässä. Mielenterveyteni arvuuttelu ja perusteettomien kiusaamisväitteiden esittäminen eivät ole asiallista keskustelua. Olen ottanut ketjun ja kommentit talteen ja ilmoitan ne tarvittaessa ylläpidolle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos nämä viestit on tarkoitettu minulle, niin korjaan tämän kerran selvästi: en kiusaa enkä vainoa ketään palstalla tai oikeassa elämässä. Mielenterveyteni arvuuttelu ja perusteettomien kiusaamisväitteiden esittäminen eivät ole asiallista keskustelua. Olen ottanut ketjun ja kommentit talteen ja ilmoitan ne tarvittaessa ylläpidolle.

Hyvä viesti! Toivottavasti trolleille menee perille. Täällä on paljon mielenvikaisia häiriköitä.

Miksi ne on pesiytyneet juuri IKÄVÄ-palstalle on kyllä mielenkiintoista sinänsä. Aivan kuin eivät itse tajuais ett on vähän väärä osasto vihalle ja trollaukselle tää ikävä palsta.

Onko tämä ikävä palsta tullu heille trollauspaikaksi jo pitkän ajan kuluessa.

Mietin tuossa kun tää palstan pitkäaikaisin trolli elikkäs palstagubbe on tuon touhun joskus vuostuhannen alkupuolilla varmuudella aloittanut. Aikaa myöten hän on sitten saanut oman perässähiihtäjä porukkansa mukaan.

Palstagubbe taitaa ola erotomaanikko koska hänellä on selkeä vaihtelu ikävöinnistä trollaukseen. Mutta sama kierto toistuu vuodesta toiseen ja toistunut ilmeisesti jo yli 20 v. mutta täällä vaan jatkaa.

Eikö hän tiedä ett erotomaniaan on lääkkeet olemassa joten pakkomielteestään pääsis eroon kun hakee ne lääkkeet.

No noi perässähiihtäjät ovat ottaneet kaiken oppinsa varmuudella gubelta. Eli joko sä gubbe kohta kuolet oot jo sen verran vanha vai haluutko ees muutaman vuoden elää terveenä ilman pakkotrollausta täällä ja pilaamassa ikävä palstaa jonka pilaamisen juuri sinä oot aloittamut joskus aikoinaan ja nyt nämä perässä hiihtäjät ovat omineet palstan pilaamisen.

Ootko tyytyväinen ett sua inhoo kaikki jotka sut tuntee? Vai haetko vihdoin ne lääkkeet erotomaniaan ett vihdoin helpottais myös ittees.

Ja ennen kaikkee sitä ett osaatko kuvitella elämääs ilman pakkomiellettä trollaukseen? Vois olla aika lailla helpompaa se elämä.

• Anonyymi00010

Jos jollakin on minulle oikeasti asiaa tai jokin minun toimintani on loukannut, sen voi sanoa suoraan ilman henkilökohtaisia leimoja ja diagnooseja.

• Anonyymi00012

Annappa tästä miehestä tuntomerkkejä sitte ikä asuinpaikka esimerkiksi niin voitte jauhaa keskenään tarvii muita sotkea tähän.

• Anonyymi00014

Kyllä täällä on viljelty tunnisteita vaikka kuinka.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No viljele vähän lisää tähän. Muuten koko viesti trollausta ja kiusaamista. Kannattaa muuten varoa ettei itse joudu käräjille kunniallouksesta jos muita alkaa mustamaalata.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Useista on annettu joten voi osua tai sitten ei.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Useista on annettu joten voi osua tai sitten ei.

Juu sehän ei riitä. Lisää ne tähän viestiin.

• Anonyymi00015

Mä joka päivä töitä teen.
      Pakko painaa pitkää päivää.

• Anonyymi00017

On se tai siis he on

• Anonyymi00019

Eipä mulla paljon asiaa muualle ole tyhmät ihmiset ne vasta meneekin kuin tyhmät kanat liikenteessä ja valittavat kun bensa kallistuu tottakai kun olette niin tyhmiä että mitä enemmän ajaa niin bensa halpenee ei se niin mene samalla kulutatte kallista asfalttia mikä täytyy 5 vuoden välein uudistaa kun ajatte niin paljon ootte te niin kana aovoja mitään osata ajatella

• Anonyymi00020

Ei bensan litrahinta tietenkään halpene sillä, että yksittäinen ihminen ajaa enemmän. Enemmän ajaessa sitä vain kuluu enemmän ja rahaa menee enemmän. Tietkin kuluvat, mutta niiden kunnossapitoon vaikuttavat liikenteen lisäksi raskas liikenne, sää, routa ja moni muukin asia. Ehkä muita ei kannata ensimmäiseksi kutsua kana-aivoiksi, jos tarkoitus on keskustella asiasta

Ja jos ihmisellä on jo valmiiksi tiukkaa rahasta, niin millä logiikalla ratkaisu olisi “aja enemmän”? 😄 Mitä enemmän ajat, sitä enemmän bensaa ostat. Ei köyhä voi kulutusta lisäämällä taikoa polttoainetta halvemmaksi omassa lompakossaan.

• Anonyymi00022

Hyvä, että liikkuu edes sinne.

• Anonyymi00024

Miten niin kiusaan ja häiriköin jos minä ikävöin? Ja tuntuu että minua syrjitään ja haukutaan ja niin poispäin... Ihan ilman syytä. 😢🐒🥜🍂🍁

• Anonyymi00025

Kun et kelpaa, sitten alkaa ne vähättelyt ja vttuilut?

• Anonyymi00029

Ei minä en sellaista. Minun mielestä asioita pitää pystyä puhumaan rauhallisesti ja oli sitten mitä vaan. Minä en tänne tule riehumaan oli se sitten mikä tahansa asia. Se ei kuulu muille. 🚂 🍁

• Anonyymi00027

miten hän kiusaa sinua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      925
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      878
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      765
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      711
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      648
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      611
    7. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      590
    8. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      576
    9. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    10. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      33
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      19
      532
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      513
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      499
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      482
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    16. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      34
      467
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      450
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      434
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      6
      421
    Aihe