en minä tiedä olen niin kylmäkin
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Äitille terveisiä saatan olla psykopaatti
- Anonyymi00002
Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua..
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua..
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi00003
Kävisitpä edes yhden kerran kuumana minuun ja lähestyisit rohkeasti. Käytöksesi takia olen voinut huonommin, kuin pitkään aikaan.
M>N- Anonyymi00006
Mene sinä runkkari helvettiin kanssa.
- Anonyymi00008
Lähestyinkin, mutta väärä hetki ja paikka.
- Anonyymi00009
Mitä sen naisen pitäisi tehdä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei paljon mitään. Jotenkin tekisi selväksi, että kävisi kumana minuun. Minä olen kuin kytevä hiillos, joka roihahtaisi liekkiin, jos nainen puhaltaisi siihen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei paljon mitään. Jotenkin tekisi selväksi, että kävisi kumana minuun. Minä olen kuin kytevä hiillos, joka roihahtaisi liekkiin, jos nainen puhaltaisi siihen.
😂 joo, miehet onkin aina niin vaikeita lämpenemään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naiset ei osaa muuta, kun pelleillä ja leikkiä toisen tunteilla ja kiristää saavuttaakseen haluamansa. Onkohan suomessa yhtäkään naista, joka osaa pyytteettömästi rakastaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Naiset ei osaa muuta, kun pelleillä ja leikkiä toisen tunteilla ja kiristää saavuttaakseen haluamansa. Onkohan suomessa yhtäkään naista, joka osaa pyytteettömästi rakastaa.
Eipä taida olla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä, mutta oot ilkeämpi ihminen ku ikinä olisin voinu arvata.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
En tiedä, mutta oot ilkeämpi ihminen ku ikinä olisin voinu arvata.
En ole yhtään ilkeä, vaikka joskus pitäisi osata olla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä ✋
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naisen ei pitäisi ainakaan vikitellä muita miehiä siinä paikassa, se on pahin red flag.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä ✋
Tätä on pakko kompata☝️
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naisen ei pitäisi ainakaan vikitellä muita miehiä siinä paikassa, se on pahin red flag.
Oisko pientä projisointia liikenteessä 🤔
Sivusta - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oisko pientä projisointia liikenteessä 🤔
SivustaVoi olla. Toisille se vaan vaikuttaa negatiivisella tavalla. Jos nainen odottaa näkevänsä tietyn miehen ja periaatteessa haluaisi tutustua häneen ja myös mies aavistaa sen. Jos nainen alkaa kuhertelemaan toisen miehen kanssa, tälle tietylle miehelle tulee mieleen, että nainen lähtee kenen tahansa mukaan eikä halua tutustua tähän mieheen vaan pitää häntä samantekevänä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi olla. Toisille se vaan vaikuttaa negatiivisella tavalla. Jos nainen odottaa näkevänsä tietyn miehen ja periaatteessa haluaisi tutustua häneen ja myös mies aavistaa sen. Jos nainen alkaa kuhertelemaan toisen miehen kanssa, tälle tietylle miehelle tulee mieleen, että nainen lähtee kenen tahansa mukaan eikä halua tutustua tähän mieheen vaan pitää häntä samantekevänä.
Onko juttelu sama kun kuhertelu 🤔?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Voi olla. Toisille se vaan vaikuttaa negatiivisella tavalla. Jos nainen odottaa näkevänsä tietyn miehen ja periaatteessa haluaisi tutustua häneen ja myös mies aavistaa sen. Jos nainen alkaa kuhertelemaan toisen miehen kanssa, tälle tietylle miehelle tulee mieleen, että nainen lähtee kenen tahansa mukaan eikä halua tutustua tähän mieheen vaan pitää häntä samantekevänä.
Ei kannata itse tuoda muita naisia kuvioihin ja olettaa, että toinen vaan kiltisti katselee vierestä loputtomiin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei kannata itse tuoda muita naisia kuvioihin ja olettaa, että toinen vaan kiltisti katselee vierestä loputtomiin.
sivu siis
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Harmi kun olet niin kaukana. Voisin puhaltaa niskaasi. Onnistuisko telepaattisesti?
- Anonyymi00005
Kylmäsen Uskokin
- Anonyymi00007
Ei haittaa oikeus tapahtuu aina. Kylmä asenne johtaa tietenkin kylmyyteen, se varmaan oli se päämääräsi.
- Anonyymi00017
Pitäiskö sulle hommata sellainen merinofroteehaalari pysyt lämpimänä.
- Anonyymi00021
Tule pois sieltä pakastimesta! Heti!
- Anonyymi00022
On tullu selväksi mikä olet.
- Anonyymi00025
Rakkaus ja syli parantaa kyllä.
- Anonyymi00026
Hommasit itsellesi sitten kuoleman enkelin perääsi.. 🫵
- Anonyymi00031
Höpötystä. Estän kaikki aikeesi ✋️❣️
- Anonyymi00032
Ai niinkö? Joka tytöllä on siivet olkapäissä, joka tytöllä on siivet kantapäissä, nuhjuisten baarien sauhussa, kaupunkiliikenteen pauhussa... joka pojalla on siivet olkapäissä ja joka pojalla on siivet kantapäissä, nuhruisen t paidan kätköissä, farkun lahkeiden peitossa: älä katko ihmisen siipiä vai kuin? Että ei ny sentäs enkeleitä.
- Anonyymi00033
No niin näköjään enää mitkään anteeksi pyynnöt auta jstlaisit samalla meiningillä jatkossakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427